Onderhoud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderhoud

Hoi allemaal,

Na eindelijk wat progressie geboekt te hebben en nog 2 maand voor de boeg met 5x per week trainen komt er een duistere trainingsperiode aan.

Per 1 september begin ik met mijn baan (zojuist afgestudeerd). Het is een 32-uur werkweek, 4 dagen. Echter ga ik hiernaast nog een universitaire studie volgen wat betekend dat ik nog zo'n 20 รก 25 uur per week zal studeren. Wat neerkomt op redelijk volle weken.

Mijn training zal dus echt minder worden dan 4 keer of iets dergelijks. Zelf hoop ik dat ik 2 flinke trainingen kan behouden. Zal dit genoeg zijn om hetgeen wat ik heb opgebouwd te behouden? (mits een goed schema natuurlijk).
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Onderhoud moet wel lukken ja. Maar vrees dat het dan ook bij onderhoud zal blijven. Bedoel, echt heel veel progressie ga je dan niet boeken. Of tenminste, het gaat dan allemaal nog eens langzamer dan het al doet.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Moet wel te doen zijn met 2x goed trainen.

Comment

Onderhoud moet op deze manier wel lukken ja.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Ga gewoon 2 trainingen vol blazen. Sommige mensen kunnen hier nog op groeien, doordat je meer rust hebt.

Had ergens op geloof ik tmuscle was dat gelezen van een high intensity trainingsmethode waarbij zelfs maar eens in de 6 tot 10 dagen getraint werd en er een betere groei uitkwam dan bij andere trainingsmethoden. Weet niet meer precies hoe het heet
          Still shrinking.

Comment

Mooi, dit stelt me gerust. Want datgeen wat ik heb wil k niet kwijtraken. Maar dan moet dat wel aardig gaan goedkomen denk ik.

Tegen die tijd maar eens een stevig schema in elkaar plakken.

BEdankt jongens!
            Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X