abonnement stopzetten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    Zeg dat je vader in Turkije is overleden en dat je daarnaartoe moet om je moeder te verzorgen en je abbo wilt stopzetten.
    Het is al opgelost, heb mijn charmes op de vrouwelijke baliemedewerkster getest. ze wilde nog proberen om het op te schorten, dat ik later opnieuw kon beginnen, maar heb gezegd dat mijn heup weer begint pijn te doen en het was helemaal in orde.
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Goed bezig blauwoog
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Goed bezig blauwoog

thx, vanaf morgen serieus beginnen trainen.

Was vandaag al eens langs geweest in de nieuwe fitness, waren paar gasten bezig.

Kerel was 160 kg aan het benchpressen, vond dit persoonlijk knap aangezien ik daar totaal nog niet in de buurt van kom, maar komt helemaal goed. Tegen volgende zomer wil ik de 100+ kunnen benchen!
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
          @checker, je krijgt hier idd veel tips en advies, maar als ik je bijvoorbeeld zou zeggen dat havermout niet gaat voor mij, omdat ik dan heel de dag op de wc zit. Dan krijg je soms van die antwoorden van "moet je er maar bij nemen" kan ik begrijpen maar daar moet je dan een oplossing voor zoeken (er zijn meer wegen die naar Rome lijden). Verder moet je kijken waar het probleem in zit.

Ik zal dan straks mijn kracht schema, hoe ik vind dat het goed is op het forum plaatsen en hopelijk kan je mij dan tips geven. dat zullen meerdere mensen doen daar is een forum voor.

Ik heb een 8 tal jaar geleden ook getraind, maar dit was thuis trainen op een "kettler basic" fitness toestel. Op zich niet slecht, je hebt er lat pull down, row, peck deck, seated bench press en je kan triceps en biceps trainen. Ik deed dit elke dag en op een half jaar tijd was ik toch serieus gespierd. aanleg of geluk want je spieren komen dan niet genoeg tot rusti. Nu train ik ook een half jaar, maar nu train ik 2 spier groepen, een dag rust, weer 2 spiergroepen, dag rust en nu let ik op mijn eten, train ik volgens schemas en dergelijke, en de resultaten zijn miniem, ouder = minder testesteron dus minder suc6, ook eet je misschien nog te weinig.vroeger gewoon elke dag, ik at waar ik zin in had en ging goed vooruit. Dus nu zou ik weer meer willen trainen maar dit gecombineerd met goede voeding.

Het is idd zo n grote fitnessketen waar er een stuk of 10 zijn per land ofzo. Ze kunnen daarom ook meer vragen want mensen betalen het toch. Maar je ziet zelf het verschil van 57 euro et 35 euro,afzetters ik ken het! ik kan voor dit geld bijna 2 jaar fitnessen bij een fitness waar ik voedingsschemas en krachtschemas kan krijgen. schema's zijn vaak slecht wil wel eens zo'n schema van ze zien.Denk dan dat voor iedereen de keuze rap gemaakt is.

En nog iets over het voedingsschema, ik kan ook niet smiddags rijst eten ivm werk, lastig maar dan kan je je eetwindow anders maken. ik ga dit ook niet de dag ervoor klaarmaken want we hebbe op het werk niets om eten om te warmen, nog meer lastigheid en dan kan je het antwoord geven, eet je rijst met kip dan koud op, niet hardcore genoeg? maar dit doe ik niet. Kan je ook weer zeggen dat heel het fitness wereldje niet voor mij is, wou ik net zeggen (6) maar ik kan en wil heel zwaar trainen,wel de lusten niet de lasten? maar om hiervoor speciaal dingen te doen zoals kip koud eten, meer dan een halve kilo kwark te eten als je al klaagt over halve kilo kwark kan je meteen stoppen denk ik. + nog smorgens shakes en savonds shakes ed,smorgens en voor het trainen niet savonds dan heb je je kwark nodig speciaal omdat je dan meer spierbehoud hebt maar je wel heel de dag staat winden te laten,ik heb nergens last van, je moet voor je zelf kijken waar je wel en niet tegen kan. dat heb ik er inderdaad niet voor over. Ik zit er niks mee in om shakes te pakken voor of na een training. Al de andere sups die er later zoude bij komen zoals creatine is allemaal geen probleem, maar als dit voor heel de dag winderigheid zorgt, dan gaat mijn sociale leven toch voor.tuurlijk de meeste zijn hiervoor niet hardcore genoeg (ik ook niet maar er zijn nog andere mogelijkheden.)

Dit zeg ik omdat ik gisteren een bbq heb gehad en ik voelde om de 20 minuten alles opkomen. Heb het heel de avond ingehouden met tot gevolg dat ik er de volgende dag buik krampen heb aan over gehouden.had het lkkr laten gaan heerlijk die geur. en onder de dekens stiekem ffies ruiken en dan wapperen maar!
          nou snel je trainings/voedingsschema posten jij! suc6!
          Calisthenics / Street workout

Comment

Jezus wat ben jij een drama-queen zeg. Je maakt het jezelf wel verdomd lastig als je alles wilt, maar er weinig/niets voor wilt doen.
            Nou komop, schop jezelf onder je kont en begin gewoon met serieus trainen en eten. Als jij jezelf afvraag waarom je dingen doet/eet, kan je prima zelf een alternatief vinden, daarvoor hoeft BN niet je handje vast te houden.
            Loop jij te jammeren dat je van havermout de hele dag op de plee moet zitten (kan me niet voorstellen, je doet nu ook niets anders dan zeiken), vraag je dan af waarom je havermout eet. Voor de koolhydraten. Nou, je kan vast wel zelf een alternatief met koolhydraten verzinnen. En zo loop jij je hele eet-schema door, en verzin je zelf alternatieven.
            En als dat teveel gevraagd is, kan je beter een andere sport zoeken. Ballet ofzo.
            Komop, bewijs jezelf dat je prima keiharde vooruitgang kan boeken. Je kan het!

Comment

Maandelijkse periode
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Niet eens. Kan je voorstellen hoe erg het dan is?

Comment

Het is al opgelost, heb mijn charmes op de vrouwelijke baliemedewerkster getest. ze wilde nog proberen om het op te schorten, dat ik later opnieuw kon beginnen, maar heb gezegd dat mijn heup weer begint pijn te doen en het was helemaal in orde.
                  En meteen een aanklacht aan je broek wegen seksuele intimidatie zeker?
                  “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik hoop dat die baliemedewerkster hier meeleest.
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik zie hem al staan aan de balie... 'Ja ik wil me abonnement opschorten want me heup doet zo'n pijn, trekt helemaal door tot me lies. Moet je hier in me lies maar eens voelen hoe hard en gezwollen die spier is'
                      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Jezus wat ben jij een drama-queen zeg. Je maakt het jezelf wel verdomd lastig als je alles wilt, maar er weinig/niets voor wilt doen.
                        Nou komop, schop jezelf onder je kont en begin gewoon met serieus trainen en eten. Als jij jezelf afvraag waarom je dingen doet/eet, kan je prima zelf een alternatief vinden, daarvoor hoeft BN niet je handje vast te houden.
                        Loop jij te jammeren dat je van havermout de hele dag op de plee moet zitten (kan me niet voorstellen, je doet nu ook niets anders dan zeiken), vraag je dan af waarom je havermout eet. Voor de koolhydraten. Nou, je kan vast wel zelf een alternatief met koolhydraten verzinnen. En zo loop jij je hele eet-schema door, en verzin je zelf alternatieven.
                        En als dat teveel gevraagd is, kan je beter een andere sport zoeken. Ballet ofzo.
                        Komop, bewijs jezelf dat je prima keiharde vooruitgang kan boeken. Je kan het!

haha

Wil gewoon zeggen dat ik niet met de schijterij wil zitten als ik aan het trainen ben, als ik de voedingswaarde bekijk van de muesli die ik nu gekocht heb zit daar 6 gr meer vet in per 100 gram als havermout, dan vind ik het logisch dat ik een alternatief vraag. Maar goed ik ga nu even naar de fitness "niks doen"

Comment

@ Patricia
                          Heer-lijk. Hahahahah.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

In mijn vorige sportschool kon ik op 1 manier onder mijn abonnement uitkomen en dat was door te zeggen dat ik verhuist was ivm school:P Nu sport ik in hetzelfde dorp maar bij een andere sportschool haha.
                            Stats: 1.82 m. 82.2 Kg 10.4% BF 15 Juli 2010

Comment

Originally posted by Timmet View Post
                              In mijn vorige sportschool kon ik op 1 manier onder mijn abonnement uitkomen en dat was door te zeggen dat ik verhuist was ivm school:P Nu sport ik in hetzelfde dorp maar bij een andere sportschool haha.
                              Heul Slim

Comment

haha

Wil gewoon zeggen dat ik niet met de schijterij wil zitten als ik aan het trainen ben, als ik de voedingswaarde bekijk van de muesli die ik nu gekocht heb zit daar 6 gr meer vet in per 100 gram als havermout, dan vind ik het logisch dat ik een alternatief vraag. Maar goed ik ga nu even naar de fitness "niks doen"
                                Waarom vind je het logisch dat je een alternatief vraagt? Je hebt toch al een alternatief: muesli. Je maakt je toch niet serieus druk om die 6 gram vet?
                                DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X