abonnement stopzetten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• abonnement stopzetten?

Zoals de titel het al zegt, wil ik mijn fitness abonnement stop zetten, omdat ik een andere fitness heb gevonden die ten eerste veel goedkoper is, ten tweede veel meer verstand heeft van voedingsschema en krachtschema's.

Nu het probleem is, ik ben begonnen op 24 januari en heb een jaarabonnement.
    Het is nu eind juni en ik ben dus niet van plan om voor 2 abonnementen te betalen. Weet er iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?

Volgens de wet mogen ze mijn opzegging gewoon weigeren, maar dan hang ik er nog aan vast voor 8 maanden...
    En 2 abo's kan ik en wil ik niet betalen.

thanks
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Lijkt me vrij simpel hè bij je oude gym blijven totdat het verlopen is, daarna overstappen?

De voedingsschema's + KT-schema's die ze opstellen hoef je het niet voor te doen, daar heb je ons voor..
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Wordt een lastig verhaal zo voor je, tenzij je nergens voor getekend hebt ! Zo niet moet je je abbo gewoon behouden..

Comment

Contract is contract ouwe.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

misschien kun je overstappen ofzo? Ik wil ook naar een andere gym maar kan nog ff niet.
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Misschien je abonnement doorverkopen aan iemand anders?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Roy P View Post
              Lijkt me vrij simpel hè bij je oude gym blijven totdat het verlopen is, daarna overstappen?

De voedingsschema's + KT-schema's die ze opstellen hoef je het niet voor te doen, daar heb je ons voor..
              Die voedingsschema en krachtschemas heb je min of meer gelijk in maar vaak hoor je dan van je eet te weinig of te veel, maar wat je dan juist moet eten wordt dan weer niet gezegd, ook al heb ik die zomersticky 10 keer gelezen...

Met kracht schemas, ik wil massa, maar ik wil dan ook weer niet gaan bulken omdat ik graag 8 maanden op een jaar droog wil staan en 4 maanden in de herfst winter dat het niet uitmaakt. Voor vele onder jullie is het misschien alleen 2 maand zomer droog staan en daarna bulken, dat wil ik dus niet.

En vanaf dat je dat zegt dan zeggen er al veel, je moet eten of je krijgt geen spieren en daarbij blijft het...

Of op sommige fora, als je zegt dat je een beach look wilt en niet voor jay cutler achtige dingen gaat dan vinden ze het niet meer goed en dan helpe de meeste je ook niet meer. ( is een voorbeeld dat ik hier geef...)

Nog een andere reden dat ik wil veranderen is omdat ik in deze fitness 57 euro/maand betaal ( i know, tis pure afzet) en in die andere 35 euro per maand

Is best wel kut omdat ik echt geen zin heb om nog 8 maanden hier te blijven, waar ik een geimproviseerde deadlift moet gaan doen, want hiervoor hebbe ze ook al niet het gepaste materiaal.
              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                Die voedingsschema en krachtschemas heb je min of meer gelijk in maar vaak hoor je dan van je eet te weinig of te veel, maar wat je dan juist moet eten wordt dan weer niet gezegd, ook al heb ik die zomersticky 10 keer gelezen... Als jij een voedingsschema en trainingsschema maakt en zegt wat je wil dan kunnen wij je altijd tips geven.

Met kracht schemas, ik wil massa, maar ik wil dan ook weer niet gaan bulken omdat ik graag 8 maanden op een jaar droog wil staan en 4 maanden in de herfst winter dat het niet uitmaakt. Voor vele onder jullie is het misschien alleen 2 maand zomer droog staan en daarna bulken, dat wil ik dus niet. Ik ben zelf ook iemand die het grootste deel van het jaar droog staat en na de zomer bulkt en het voor de lente weer kwijt is.

En vanaf dat je dat zegt dan zeggen er al veel, je moet eten of je krijgt geen spieren en daarbij blijft het... Je moet idd veel eten, maar wel in de goede verhoudingen K/E/V en daarnaast hard trainen en hard rusten.

Of op sommige fora, als je zegt dat je een beach look wilt en niet voor jay cutler achtige dingen gaat dan vinden ze het niet meer goed en dan helpe de meeste je ook niet meer. ( is een voorbeeld dat ik hier geef...) Beachboy is ook een doel en als dat hetgeen is wat jij wilt bereiken dan kan je ook hier terecht voor hulp.

Nog een andere reden dat ik wil veranderen is omdat ik in deze fitness 57 euro/maand betaal ( i know, tis pure afzet) en in die andere 35 euro per maand Zit je bij een "healthcenter" ofzo want dat zijn afzetters...

Is best wel kut omdat ik echt geen zin heb om nog 8 maanden hier te blijven, waar ik een geimproviseerde deadlift moet gaan doen, want hiervoor hebbe ze ook al niet het gepaste materiaal. Kijk eens naar de voorwaarden voor op te zeggen of misschien er er iemand die interesse heeft je abonnement over te nemen?
                Veel succes in ieder geval!
                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Gewoon los je advies halen bij gym no.2.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Voedingsschema's en krachttrainingsschema's gemaakt door fitness-instructeurs zijn 99% van de keren bagger.
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Als je er voor wilt betalen en er ondanks BN toch nog naar toe gaat, zal het wel goed wezen ofnie?
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

@checker, je krijgt hier idd veel tips en advies, maar als ik je bijvoorbeeld zou zeggen dat havermout niet gaat voor mij, omdat ik dan heel de dag op de wc zit. Dan krijg je soms van die antwoorden van "moet je er maar bij nemen"

Ik zal dan straks mijn kracht schema, hoe ik vind dat het goed is op het forum plaatsen en hopelijk kan je mij dan tips geven.

Ik heb een 8 tal jaar geleden ook getraind, maar dit was thuis trainen op een "kettler basic" fitness toestel. Op zich niet slecht, je hebt er lat pull down, row, peck deck, seated bench press en je kan triceps en biceps trainen. Ik deed dit elke dag en op een half jaar tijd was ik toch serieus gespierd. Nu train ik ook een half jaar, maar nu train ik 2 spier groepen, een dag rust, weer 2 spiergroepen, dag rust en nu let ik op mijn eten, train ik volgens schemas en dergelijke, en de resultaten zijn miniem, vroeger gewoon elke dag, ik at waar ik zin in had en ging goed vooruit. Dus nu zou ik weer meer willen trainen maar dit gecombineerd met goede voeding.

Het is idd zo n grote fitnessketen waar er een stuk of 10 zijn per land ofzo. Ze kunnen daarom ook meer vragen want mensen betalen het toch. Maar je ziet zelf het verschil van 57 euro et 35 euro, ik kan voor dit geld bijna 2 jaar fitnessen bij een fitness waar ik voedingsschemas en krachtschemas kan krijgen. Denk dan dat voor iedereen de keuze rap gemaakt is.

En nog iets over het voedingsschema, ik kan ook niet smiddags rijst eten ivm werk, ik ga dit ook niet de dag ervoor klaarmaken want we hebbe op het werk niets om eten om te warmen, en dan kan je het antwoord geven, eet je rijst met kip dan koud op, maar dit doe ik niet. Kan je ook weer zeggen dat heel het fitness wereldje niet voor mij is, maar ik kan en wil heel zwaar trainen, maar om hiervoor speciaal dingen te doen zoals kip koud eten, meer dan een halve kilo kwark te eten + nog smorgens shakes en savonds shakes ed, speciaal omdat je dan meer spierbehoud hebt maar je wel heel de dag staat winden te laten, dat heb ik er inderdaad niet voor over. Ik zit er niks mee in om shakes te pakken voor of na een training. Al de andere sups die er later zoude bij komen zoals creatine is allemaal geen probleem, maar als dit voor heel de dag winderigheid zorgt, dan gaat mijn sociale leven toch voor.

Dit zeg ik omdat ik gisteren een bbq heb gehad en ik voelde om de 20 minuten alles opkomen. Heb het heel de avond ingehouden met tot gevolg dat ik er de volgende dag buik krampen heb aan over gehouden.

Comment

YouTube - markus ruhl : hardcore training means hardcore emissions

Je bent niet de enige...
                          Still shrinking.

Comment

Zeg dat je vader in Turkije is overleden en dat je daarnaartoe moet om je moeder te verzorgen en je abbo wilt stopzetten.
                            Groeten

Comment

Originally posted by Unexist View Post

Haha

Zo erg is het nu ook weer niet, ze zijn geluidloos maar zeker niet geurloos

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X