wil hard trainen maar zuip te veel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wil hard trainen maar zuip te veel

Is dit echt zo'n probleem? Ik ken veel van training maar weet niet in welke mate zuipen je spiermassa - winst echt teniet doet.
    Ik ben sinds deze week weer aan het lopen en ik wil een opbouwend fitnessprogramma combineren met kickboxen en tennis.

Kickboxen omdat het je hele lichaam uitput en ik train met gewichten omdat ik gewoon afgetraind wil zijn en dus geen bodybuilder.

Ik drink vaak omdat ik graag uit ga en ik ben een pak vlotter in de omgang met meiden als ik wat gedronken heb. In de zin van enkele zware bieren, het is niet zo dat ik zuip tot ik niet meer rechtdoor kan lopen.

Moet ik echt de keuze maken tussen uitgaan/trainen of kan ik best vooruitgang maken met booze

Je kan 2 biertjes nemen. de flavanoiden zorgen voor beter herstel. maar bier verhoogt ook cortisol hormoon wat spierafbrekend werkt. met elk bier wordt de cortisol aanmaak verdubbeld en kun je rustig 2-3 dagen training/voeding verliezen.

en je hoeft niet te kiezen tussen uit gaan en trainen. je kan prima uitgaan zonder per se alcohol te moeten drinken.

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
      Is dit echt zo'n probleem? Ik ken veel van training maar weet niet in welke mate zuipen je spiermassa - winst echt teniet doet.
      Ik ben sinds deze week weer aan het lopen en ik wil een opbouwend fitnessprogramma combineren met kickboxen en tennis.

Kickboxen omdat het je hele lichaam uitput en ik train met gewichten omdat ik gewoon afgetraind wil zijn en dus geen bodybuilder.

Ik drink vaak omdat ik graag uit ga en ik ben een pak vlotter in de omgang met meiden als ik wat gedronken heb. In de zin van enkele zware bieren, het is niet zo dat ik zuip tot ik niet meer rechtdoor kan lopen.

Moet ik echt de keuze maken tussen uitgaan/trainen of kan ik best vooruitgang maken met booze
      Je moet jezelf dus afvragen of jezelf ook eventueel bereidt zou zijn om alcohol om te zeggen voor je lichaam.. Ikzelf doe dit momenteel wel, aangezien als je flink doorschiet met alcohol je lichaam uidrogingsverschijnselen en oververmoeidheid zal vertonen. Dit zijn dingen die je niet echt kan gebruiken wil je gezond bezig zijn met je lichaam en hard kunnen (blijven) trainen.

Verder laat ik het aan de pro's over
      "Straight outta gym"

Comment

probeer eens ghb, minder schadelijk voor de spieren als alcohol

Positieve effecten van recreatief GHB gebruik
        Veel mensen krijgen van GHB een rustig, warm gevoel: verdoofd en aangeschoten bij normale doseringen, en dronken bij hoge doseringen. Voor andere mensen zorgt het voor een opgewekte stemming, zij worden praterig. In de meeste gevallen vermindert het angsten en remmingen. De seksuele lust wordt vergroot en men krijgt zin om te vrijen. Aanrakingen worden sterker gevoeld en het vermindert het katerige gevoel na speed en XTC. GHB wordt soms als alternatief gebruikt voor alcohol.
        GHB werkt ongeveer 15 tot 30 minuten na inname. De effecten van GHB zijn het beste te omschrijven als een stevige alcoholachtige roes, hoewel de gebruiker in een meer vage toestand verkeert. De gebruiker voelt zich erg ontspannen, heerlijk warm, tintellend, zweverig, zorgeloos en veilig. Remmingen verminderen, de seksuele opwinding wordt gestimuleerd en er ontstaat een verhoogde gevoeligheid voor aanraking van de huid. De effecten zullen gemiddeld 3 tot 4 uur aanhouden (zie illustratie). Net als bij alcohol kan de GHB gebruiker overmoedig en baldadig worden. Nadat de effecten van GHB verdwenen zijn kan de gebruiker zich energieker voelen.
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Je kan 2 biertjes nemen. de flavanoiden zorgen voor beter herstel. maar bier verhoogt ook cortisol hormoon wat spierafbrekend werkt. met elk bier wordt de cortisol aanmaak verdubbeld en kun je rustig 2-3 dagen training/voeding verliezen.

en je hoeft niet te kiezen tussen uit gaan en trainen. je kan prima uitgaan zonder per se alcohol te moeten drinken.
          Weet je ook of het echt aan het bier (de ingredienten) te wijten is of puur de hoeveelheid alcohol? Ik kan namelijk ook wat minder drinken maar gewoon zwaarder spul. Mijn vrienden gebruiken altijd wiet maar dat doe ik niet omdat ik tegen tabak ben. Alcohol is ook niet goed voor je lichaam maar je krijgt er ten minste geen kanker van

Het is niet zo dat ik bier nodig heb om uit te gaan maar het maakt het toch een pak leuker. Ik heb wel altijd fun maar als ik nieuwe contacten leg, vooral met vrouwen, gaat het altijd vlotter met een paar pinten erbij. Dan schaam ik me ook niet om wat verder te gaan.

Comment

Jij bent die kerel van het 'vrouwen versieren topic' :P
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

het gaat puur om de hoeveelheid alcohol. dus het maakt geen fluit uit als je wat sterkers pakt.

Comment

Alcohol is ook niet goed voor je lichaam maar je krijgt er ten minste geen kanker van
                Nee je kan er iets anders van krijgen wat net zo erg is.

Cirrose - Wikipedia
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

voor cirrose ga je al geweldig je best moeten doen hoor

Comment

True story. Aan de andere kant: longkanker heb je ook niet 1-2-3.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                      voor cirrose ga je al geweldig je best moeten doen hoor
                      Ik zeg ook dat je het kankrijgen.
                      En je kan ook niet van te voren zeggen of iemand leveraandoeningen krijgt na 5,10 of 20 jaar alcohol gebruik.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Jij bent die kerel van het 'vrouwen versieren topic' :P
                        Jah klopt
                        Dadelijk word ik nog populair

Heb mijn visie over vrouwen helemaal veranderd, maar bier maakt het toch wat simpeler om contacten te leggen. Zegt mss wat over me maar ik denk dat veel kerels hun moves maken met wat booze erbij.

Ik ga niet helemaal kappen met bier, maar ik kan het wel matigen. Of de hele week niks drinken behalve op zaterdag ofzo
                        Last edited by G. Coria; 29-06-2010, 17:14.

Comment

@ ashley: kan zijn dat er mensen gevoeliger voor zijn dan anderen
                          maar wanneer ik over mensen met cirrose hoor gaat het altijd over figuren die jarenlang dagelijks flesse sterke drank drinken

Comment

probeer eens ghb, minder schadelijk voor de spieren als alcohol
                            dat is dan wel zo, maar je gaat het toch niet zo 'eventjes' aanraden? GHB kent een behoorlijke gebruiksaanwijzing namelijk.

Daarnaast gaan sommige mensen echt slecht op alleen GHB (zonder upper).

edit: eerste jaren trouwens prima vooruit gegaan met een avondje in de week stappen ernaast :P

Comment

Heb mijn visie over vrouwen helemaal veranderd, maar bier maakt het toch wat simpeler om contacten te leggen. Zegt mss wat over me maar ik denk dat veel kerels hun moves maken met wat booze erbij.
                              Met alle respect, maar het is nogal zielig om te gaan drinken, alleen met het doel dat je wat losser wordt en meiden kunt versieren. Als je uiteindelijk een meid versierd hebt, dan moet je het ook zonder alcohol kunnen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X