wil hard trainen maar zuip te veel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevf View Post
    @ Hierboven: je kan heel goed dood gaan van alleen GHB. Sterker nog ik denk dat je dat sneller voor elkaar krijgt ZONDER andere drugs. Reden: veel drugs hebben een oppeppende werking, die zorgen dat je wakker blijft. Het fatale zit hem vooral in het feit dat als je een OD binnen krijgt en houdt (veel ghb word je ook misselijk van) je gewoon onder narcose bent, alleen zonder de o zo nodige beademinsapparatuur. Iaw je houdt gewoon op met ademhalen.

GHB + alcohol is trouwens nog veel gevaarlijker. Door de alcohol is er geen pijl meer te trekken op de dosering.
    Klopt, het kan wel maar de meeste sterfgevallen vinden toch nog altijd plaats door de combinatie met andere verdovende middelen. Maar de combinatie GHB + alcohol kost waarschijnlijk de meeste levens.

Daarnaast vind ik gewoon dat je er helemaal vanaf moet blijven. Drink dan maar gewoon met mate...
    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Is het niet vaak dat mensen stikken in hun eigen tong?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
        Ja, of in hun eigen kots. Mijn zus werd wakker in de badkamer onder de kots terwijl haar vriendin in de woonkamer bijkwam ook in het kots. Beide hadden GHB gebruik met alcohol. Dit kan de werking enorm versterken. Als je out gaat en je ligt op je rug en je gaat kotsen dan kun je stikken. Maar in je tong kan ook, beide is niet zo leuk. Vooral niet voor je omgeving!

OT: hard trainen en teveel zuipen gaat niet goed samen, jammer genoeg

Comment

Originally posted by Kevster View Post
          in je tong, in je kots, die kameraad van de ic was out gegaan op bed en was met zijn kop in het kussen gevallen en draaide zich gewoon niet om, terwijl hij geen adem kon halen.

@Gameface: yup alleen bij hoge dosissen. Alleen GHB stapelt als een gekke! Bij xtc neemt bijvoorbeeld de werking af en elke extra pil doet steeds minder. Dat gebeurt bij G niet.

Half buisje, uurtje maf, dan nog een halve en je zit eigenlijk gewoon op een hele. Daarnaast moet je eigenlijk ml's afmeten. Maar hoe vaak heb ik het niet meegemaakt dat mensen er zitten en 'ach dit is wel ongeveer 5ml', daar gaat het fout! Of 'huh had ik nou een uurtje geleden nou wel of niet wat gehad?!' en dan vrolijk nog 1 inschenken.

En als iemand afglijd (lees: bizar maf gaat doen, out gaat), vergeet het dan maar dat je hem er bij kan houden. Wakker schudden, op inpraten, onder een koude douche zetten, het maakt geen fuck uit. Bij veel andere dope kan je daar nog invloed op uitoefenen

Persoon wordt meestal 1,5 uur later wakker of, als ie niet sliep, is ineens weer helemaal bij en dan meestal 'huh wat is er gebeurd?!'

Comment

alleen maar meningen ik heb nog wel half litertje leuk spul voor de sex. feestjes neem dan half pilletje ofz want echt feest spul is het niet want heb altijd zooo kenker veel zin om te neuken..... komt er niks meer van dat feesten. en ik heb wel is gevochten met dat spul op zeggen ze maar zelf kan ik je mede delen dat ik daaar echt niks meer van weet...

goed voor de sex en daar houd het wel bij op

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
              Mijn vrienden gebruiken altijd wiet maar dat doe ik niet omdat ik tegen tabak ben. Alcohol is ook niet goed voor je lichaam maar je krijgt er ten minste geen kanker van

.
              Van wiet sterven hersencellen af en van alcohol nog veel meer, alcohol lost spiereiwitten op en iets teveel alcohol kan levens kosten, meestal dat van onschuldige passanten.Wiet verdoofd ook en kan ook levens van anderen kosten.
              Van een normale roker is nog nooit een ander dood gegaan.

Alcohol is enkele honderden keren slechter en gevaarlijker dan roken. Er is in het uitgaansleven nog nooit iemand in elkaar geslagen omdat iemand een cigaretje teveel had gerookt er zijn wel mensen doodgelsagen omdat de een iof andere idioot teveel had gezopen.

Tegenwoordig zijn er duizenden kinderen tussen de 12 en 20jaar oud die net zo dement zijn als de gemiddelde bejaarde van 90 jaar oud, door alcohol.

Toch maar goed dat er zoveel mensen tegen tabak zijn en niet tegen alcohol!
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
                Ik drink vaak omdat ik graag uit ga en ik ben een pak vlotter in de omgang met meiden als ik wat gedronken heb.
                Drinken is gezellig zolang je dat met mate kunt doen. Geen enkele meid vind het opwindend om met een lallende dronkelap te sexen. Bovendien is drank niet bevorderlijk voor je potentie.
                Als je drinkt om makkelijker te worden in de omgang, bedenk dan dat je dit kunt trainen. Probeer eens een avondje zonder drank en wees je daarbij bewust van je lichaam waar je voor aan het trainen bent. Bedenk dat vrouwen vanuit biologisch oogpunt het voorzien hebben op mannen met een gezond uiterlijk. Net zoals mannen vallen op vrouwen met borsten en heupen. Een dergelijk lichaam is onbewust aantrekkelijker voor de voortplanting. Begrijp me niet verkeerd, we zijn niet allemaal bezig met voortplanting, maar het is wetenschappelijk bewezen dat het onderhuids een belangrijke rol speelt.
                Als therapeut weet ik hoe belangrijk het is om zelfvertrouwen te hebben. Dat is de basis voor succes in je leven. Mijns inziens kun je daar zelf veel aan doen. Bereid je geestelijk de hele week eens voor op het weekend en probeer daarvan te genieten. Geniet van je lichaam in opbouw en je zult dat uit gaan stralen. Moet je dan eens kijken hoe de meiden daarop reageren.

Heel veel succes en vooral plezier
                beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Ik heb vrienden out zien gaan, shag zien eten, naakt in de wc aangetroffen, vrouwen lastig zien vallen, in slaap zien vallen in de disco (en niet meer wakker te krijgen), vreemd zien gaan en ga zo maar door.

Is natuurlijk grappig, maar niet echt verschillend van alcohol. Om vreemde redenen correleert hoeveel je zuipt erg sterk met hoe goed je stomme ideëen gaat vinden.

@ Hierboven: je kan heel goed dood gaan van alleen GHB. Sterker nog ik denk dat je dat sneller voor elkaar krijgt ZONDER andere drugs. Reden: veel drugs hebben een oppeppende werking, die zorgen dat je wakker blijft. Het fatale zit hem vooral in het feit dat als je een OD binnen krijgt en houdt (veel ghb word je ook misselijk van) je gewoon onder narcose bent, alleen zonder de o zo nodige beademinsapparatuur. Iaw je houdt gewoon op met ademhalen.

Het fatale zit hem er eerder in dat je met een upper hoger kunt doseren, en de upper eerder uitwerkt dan de GHB. No way dat die upper de voorspelbaarheid gaat verhogen, gezien je nu rekening moet gaan houden met twee factoren.

Op een gelijke dosis GHB is een upper erbij wellicht veiliger, gevaar is echter dat je de GHB hoger gaat doseren omdat je juist beter tegen het spul kunt vanwege die upper. En de upper eerder uitwerkt.

GHB + alcohol is trouwens nog veel gevaarlijker. Door de alcohol is er geen pijl meer te trekken op de dosering.

True story. Daarom moet je die twee ook niet combineren, maar veel mensen schijnen daar nogal moeite mee te hebben.
                  Originally posted by marnop View Post
                  Van wiet sterven hersencellen af en van alcohol nog veel meer, alcohol lost spiereiwitten op en iets teveel alcohol kan levens kosten, meestal dat van onschuldige passanten.Wiet verdoofd ook en kan ook levens van anderen kosten.
                  Van een normale roker is nog nooit een ander dood gegaan.

Alcohol is enkele honderden keren slechter en gevaarlijker dan roken. Er is in het uitgaansleven nog nooit iemand in elkaar geslagen omdat iemand een cigaretje teveel had gerookt er zijn wel mensen doodgelsagen omdat de een iof andere idioot teveel had gezopen.

Tegenwoordig zijn er duizenden kinderen tussen de 12 en 20jaar oud die net zo dement zijn als de gemiddelde bejaarde van 90 jaar oud, door alcohol.

Toch maar goed dat er zoveel mensen tegen tabak zijn en niet tegen alcohol!
                  Heerlijk.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

roken is cool
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Heerlijk.
                      @ General: alleen coke werkt eerder uit dan ghb. XTC, speed, fluoramfetamine etc werken allemaal langer. Daarnaast zorgt het after-effect van de upper er om 1 of andere reden voor dat de dosering iets minder lijkt uit te maken.

mbt het gedrag: alcohol heb ik vreeeeemde dingen mee gezien, met GHB gewoon ronduit enge dingen

Comment

kortom drugs, alcohol en tabak zijn gewoon allemaal kut
                        "Straight outta gym"

Comment

word er met 2 bier 2 halve liters bedoelt?????

Comment

Ik heb tussen discussie van dit topic gemist maar ff op de vraag ingaand van de TS. Wat ik ik vind..

Je zegt zelf '' ik wil hard trainen'' als je hard wil trainen moet je dus dingen opgeven die normaal wel (kan) doen. ''Ik wil hard trainen'' betekend niet alleen in de gym knallen en met eten. Het betekend soms dus veel minder drinken (en andere troep) dan normaal. Tenminste als je serieus bezig bent met je lichaam en sport....Kun je dit niet opbrengen doen dan geen moeite, en stop gewoon. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, en geloof mij je hoeft het ook niet te doen voor de ''chicks'' die hebben veel liever dat jij nuchter bent en doet wat je altijd doet. Als je later een vrouwtje hebt en je gaat iets nieuws proberen, zeg je ook niet eerst wacht ff eerst ff lam zuipen want dan durf ik het. Dus mijn advies is gewoon minder drinken punt.

Comment

@ General: alleen coke werkt eerder uit dan ghb. XTC, speed, fluoramfetamine etc werken allemaal langer. Daarnaast zorgt het after-effect van de upper er om 1 of andere reden voor dat de dosering iets minder lijkt uit te maken.

mbt het gedrag: alcohol heb ik vreeeeemde dingen mee gezien, met GHB gewoon ronduit enge dingen
                              Do tell.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

mischien vind de chick hem wel leuker als ie niets drinkt maar als ie nou niet op haar af durft te stappe als ie nuchter is? dan heeft ie haar nog niet hoe leuk ze hem ook vind als ie nugter is maar ik had er zelf ook moeite mee om zonder te drinken goed te feesten maar heb me tog overgezet op niet drinken of ghb met 2 biertjes ofzo dan heb ik alle plezier die ik nodig heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X