wil hard trainen maar zuip te veel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ipv alcohol kan je ook wat anders nemen. Ik ben van mezelf nogal een druk persoon (kan niet stil zitten) en neem daarom wiet. Soms ook i.c.m. alcohol. De combinatie met een paar drankjes is relaxter dan compleet dronken zijn. Eten de volgende dag gaat beter en je wordt niet zo vervelend.

Je kan ook nog dingen als paddo's, truffels e.d. proberen, wel even aftasten met de dosering als je erbij uitgaat! Ghb enz. heb ik geen ervaring mee.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Werkte alcohol maar postief om je spieren..

Comment

Originally posted by adon1s View Post
        Je kan ook nog dingen als paddo's, truffels e.d. proberen, wel even aftasten met de dosering als je erbij uitgaat! Ghb enz. heb ik geen ervaring mee.
        Nou.. ik weet niet hoor :P Paddo's heb ik geen ervaring mee, truffels wel.. En als ik 1 ding zeker weet is dat ik dat nooit moet proberen met het uitgaan!

Dat ga je gewoon weg niet trekken..
        19j - 1.96m - 105kg
        Train harder, grow faster

Comment

Originally posted by sandk View Post
          Nou.. ik weet niet hoor :P Paddo's heb ik geen ervaring mee, truffels wel.. En als ik 1 ding zeker weet is dat ik dat nooit moet proberen met het uitgaan!

Dat ga je gewoon weg niet trekken..
          Zolang je in een relaxte omgeving bent is het echt geen probleem. Meerdere malen gedaan. Truffels i.c.m. spacecake is een echte aanrader. Paddo's heb ik wel 1x ruzie gehad, had toen geen idee wat ik gedaan had (was iets met een meisje) dus ik 10x sorrie zeggen, bleek het gewoon te gaan om een wause mongool, maarja liever sorrie dan opgepakt worden omdat je vecht met paddo's op, stel dat je het je verbeeld dan ben je goed ziek
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

1 keer paddo's geprobeerd
            meteen hele portie hawaïaanse, deed eigenlijk alles fout
            totaaaaal van de wereld
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
              1 keer paddo's geprobeerd
              meteen hele portie hawaïaanse, deed eigenlijk alles fout
              totaaaaal van de wereld
              Ik heb een paar keer paddo's met x genomen.
              Was op het moment helemaal te gek, alleen de dag erna was heel erg fout.
              Zwaar deprie werd ik en kreeg hele rare/nare gedachte van.
              Slechte combinatie.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Pics or it didden't happens.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Probeer gewoon om niet altijd te drinken, vroeger dronk ik mij elke vrijdag kapot en nu drink ik 'slechts' 1 keer per maand of zelfs niet.

Ok die 1 keer per maand drinken ( dan heb ik het niet over 3 biertjes) is er 1 keer teveel aan maar je moet zelf maar uitmaken wat je ervoor over hebt. Als je echt 100 % voor het trainen wil gaan moet je stoppen met drinken en anders kies je maar de beste momenten uit waar je het nuchter niet zo leuk vind en het waard vind om veel te drinken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X