Gym's in buitenland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gym's in buitenland

Iemand enig idee via wat je het beste kan zoeken? Ga 4 weken naar camping in zuid-Frankrijk, in de buurt van Nice, wat dus te lang is om niet te trainen. Google werkt niet bepaald goed mee.
    Still shrinking.

Gyms Nice | Qype Reviews

Comment

ik heb er één gevonden. C.A.L SAINT AUGUSTIN - Saint Isidore, Nice - Gyms
      daar kun je lekker je gaan gaan
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Nou maar hopen dat pappie me even 2 uur heen en twee uur terug 3x per week wil rijden zodat ik kan trainen

anyway thanks boys!
        Still shrinking.

Comment

Als ik je vader was zou ik dat een keer doen maar verder niet. Wie weet is er daar een dorpje waar misschien een krachthonk is ofzo.
          Anders zul je creatief moeten zijn. Deadliften met de caravan, benchen met je zusje of broertje. BOR met een biervat.
          In elk geval veel plezier!

Comment

Hmm ja, dips kan ik sowieso wel doen. Optrekken ook.

Beentraining gaat denk ik helaas helemaal niet. Kan moeilijk met m'n zus in mn nek gaan squatten.
            Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post

Beentraining gaat denk ik helaas helemaal niet. Kan moeilijk met m'n zus in mn nek gaan squatten.
              waarom niet, heb ik ook met mijn broertje gedaan.
              Heb zelfs donky calfraise gedaan met hem en ging prima.

benchen heb ik eens geprobeert met hem maar is ernstig lastig vasthouden. en ging uiteinelijk niet, dit jaar weer proberen.

verder jumpsquads idee met tas vol drinkflesjes ofzo en echt goed diep en langzaam uitvoeren.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Unexist View Post

jong in Nice zijn zat gyms, ik land daar altijd met de vlieger en dan rij ik zo door na saint-tropez waar ik verblijf. Gewoon rondvragen aan de lokale bevolking, mensen zijn altijd heel vriendelijk
                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Waarom niet gewoon 1 zware dumbell mee en die gebruiken om cleans en presses mee te doen? Doe het elke dag en je wordt er nog sterker in ook.. Dan nog misschien wat pistol squats erbij en 1 armige pushups en klaar..
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

1 armige pushups is vooral eng haha
                    Groeten

Comment

Er zullen vast wel een aantal gym's zijn daar, moet je even aan de lokale bevolking vragen idd....En anders maar creatief zijn:P zoals deze boys:
                      YouTube - BEST Mix EVER of! 24 Hour Ghetto Workout

Comment

even rondvragen aan de bevolking..
                        ik heb het voordeel dat op de camping
                        waar ik verblijf een gym is

Comment

Originally posted by Mr007 View Post
                          Er zullen vast wel een aantal gym's zijn daar, moet je even aan de lokale bevolking vragen idd....En anders maar creatief zijn:P zoals deze boys:
                          YouTube - BEST Mix EVER of! 24 Hour Ghetto Workout
                          Die pussies trainen geen benen.
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Nee maar dat is ook wel logisch, als die lui massa in de benen zouden hebben zouden ze echt niet zoveel kunnen. Massa in benen is voor hun gewoon nutteloze kilo's, net zoals vet zou zijn.
                            Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X