Trainen op dagen dat je weinig eet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen op dagen dat je weinig eet?

De laatste dagen heb ik veel last van mijn maag. Ik kan amper eten en als ik iets eet ligt het er zeer snel terug uit.

Ik ben de laatste 2 dagen gaan trainen en dit ging verbazend goed, ondanks mijn zeer lage kcal inname. Is het goed om op deze dagen te gaan trainen of is het door de lage kcal inname beter om niet te trainen?

ik heb dat juist niet zodra ik veel eet heb ik veel energie kan ik ook beter trainen.. in de ochtend prop ik me zelf helemaal vol met koolhydraten. en je moet altijd veel eten als je wilt blijven groeien trainen alleen is niet genoeg dus ook veel eten op je trainingsdagen!

Comment

Normaal eet ik ook veel, zit namelijk in de bulk. Mijn vraag was ofdat het beter was om niet te gaan trainen aangezien ik momenteel zeer weinig kcal binnenkrijg.

Comment

gewoon trainen ook al eet je veel je went er wel aan

Comment

Ik zou enkele dagen niet gaan trainen, tot wanneer je genezen bent.
          @ ketIF

Comment

je kan een weekje rust nemen

Comment

ik ben gisteren naar de dokter geweest en het is blijkbaar een darmontsteking. Ik moet nu antibiotica nemen, dus ik zal best een paar dagen niet trainen.

Wel kut aangezien ik vollop in de bulk zit en ik al op 4 dagen 3 kilo kwijt ben.

Ach, even minder eten en er dan terug tegenaan.

Comment

Originally posted by Nergal View Post
                ik ben gisteren naar de dokter geweest en het is blijkbaar een darmontsteking. Ik moet nu antibiotica nemen, dus ik zal best een paar dagen niet trainen.

Wel kut aangezien ik vollop in de bulk zit en ik al op 4 dagen 3 kilo kwijt ben.

Ach, even minder eten en er dan terug tegenaan.
                Dit zal ook vooral veel vocht zijn denk ik.

suc6 met je herstel!
                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X