Is trainen voor mij verstandig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is trainen voor mij verstandig?

Ik ben voor mijn leeftijd heel erg dun en wil daar graag wat aan doen, zou graag wat breder en zwaarder zijn. Ik ben alleen bang dat ik nog niet uitgegroeid ben (in de breedte en wat spiermassa betreft, heel mijn familie is erg laat daarmee) Wat gegevens:23 jaar - man, 177cm, 55kg, vetpercentage van circa 5%.

Zoals je ziet weeg ik erg weinig, zit behoorlijk beneden een gezonde BMI en heb een té laag vetpercentage. Ik eet niet ongezond en vermoed meer dan gemiddeld maar het zet totaal niet aan. Ik denk dat ik het wat genen betreft gewoon niet zo getroffen heb, wat kunnen jullie op basis van deze gegevens adviseren?
    Last edited by APPA; 02-07-2010, 20:41.

Voedsel en veel

Daarna

Squats and Milk
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

stickies lezen.
      en echt heel heel heel heel veel eten
      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by APPA View Post
        Ik ben voor mijn leeftijd heel erg dun en wil daar graag wat aan doen, zou graag wat breder en zwaarder zijn. Ik ben alleen bang dat ik nog niet uitgegroeid ben (in de breedte en wat spiermassa betreft, heel mijn familie is erg laat daarmee) Wat gegevens:23 jaar - man, 177cm, 55kg, vet percentage van circa 5%.

Zoals je ziet weeg ik erg weinig, zit behoorlijk beneden een gezonde BMI en heb een té laag vetpercentage. Ik eet niet ongezond en vermoed meer dan gemiddeld maar het zet totaal niet aan. Ik denk dat ik het wat genen betreft gewoon niet zo getroffen heb, wat kunnen jullie op basis van deze gegevens adviseren?
        Dat je juist moet gaan en veel moet gaan eten.
        Pak vooral compound oefeningen en een goed voedigsschema.
        Ik heb mensen in 1 jaar tijd meer dan 10 kg aan zien komen met een beetje discipline.

trainse en eetse en houd op de hoogte!

Comment

Vreten.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

2 kippen per dag
            Still shrinking.

Comment

Je kunt eigenlijk heel veel info uit andere topics halen.
              Heb zelf ook nog niet zoveel berichten geplaatst maar kan heel veel uit andere berichten halen (neem bijvoorbeeld: voedingsschema's en trainingsschema's... later kun je nog eens aan andere dingen gaan denken.

Suc6 in ieder geval.

Comment

Full body schema pakken, goed en veel eten.
                En 23 jaar, volgens mij ben je dan wel ongeveer uitgegroeid...?

Comment

55kg? sow

Goed bulkschema maken!
                  Lijkt mij ook dat je al uitgegroeid bent.

Comment

Ik ben begonnen op 53kg op 176cm. Ik ben op 4 maand tijd 12 kilo bijgekomen. Ik dacht ook dat ik veel at, maar wanneer je het samentelde kwam ik nog niet aan 2500 kcal. Mijn raad is, heel veel lezen hier en eten, eten, eten.

Comment

Ik ben 22 1.70 en 70kg. 20 kilo in 4 jaar aangekomen zonder gek te doen gewoon goed op eten letten en op zijn tijd wat sups.(wat je zelf wilt)
                      Stoppen met drank en koolzuurhoudende dranken.
                      Vraag advies bij je sportschool,kwa voeding,oefeningen,schema's etc.
                      Eten is het belangerijkst,volgens mij is 10% trainen de rest is eten en rust.
                      Ik heb 5kilo in 1,5 maand erbij kunnen halen met veel eten,creatine,eiwitten.
                      Je moet zin hebben om te trainen en te eten.
                      En blijf doorgaan ook al heb je soms tegenslagen.

Zoals somige zeggen pijn is tijdelijk en de trots is voor altijd.

Comment

Originally posted by APPA View Post
                        Ik ben voor mijn leeftijd heel erg dun en wil daar graag wat aan doen, zou graag wat breder en zwaarder zijn. Ik ben alleen bang dat ik nog niet uitgegroeid ben (in de breedte en wat spiermassa betreft, heel mijn familie is erg laat daarmee) Wat gegevens:23 jaar - man, 177cm, 55kg, vetpercentage van circa 5%.

Voodat je begint moet je doelen stellen, dat heb je nu al gedaan je wit meer massa aanmaken.
                        Voordat je naar de sportschool gaat moet je eerst een voedingschema in elkaar zetten (lees de sticky's) als je dat hebt gedaan moet je nog een goed trainingschema in elkaar zetten ik persoonlijk raad jou aan een full body met
                        veel compounds oefeningen in je schema.
                        Daarna is het een kwestie van tijd..
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

Om je vraag te beantwoorden: "Ja, trainen is voor jou verstandig". Maar, zoals velen reeds opgemerkt hebben is trainen alleen niet voldoende. Een goed bijpassend eetpatroon is essentieel.
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                            Om je vraag te beantwoorden: "Ja, trainen is voor jou verstandig". Maar, zoals velen reeds opgemerkt hebben is trainen alleen niet voldoende. Een goed bijpassend eetpatroon is essentieel.
                            en zo zit hettttt
                            Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

vrienden worden met de koelkast en de kasten waar de nootjes, olijfolie, pinda's etc staan.. En lekker trainen.

Succes ermee!
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X