Is trainen voor mij verstandig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ff langs de kippeboer gaan en niet voor eieren Flink eten! 23 Jaar lijk je me toch al uitgegroeit?...
    Stats: 1.82 m. 82.2 Kg 10.4% BF 15 Juli 2010

Comment

Knal er een bulk tegenaan met +- 3500 kcals.
      Gewoon lekker stampen. Ik neem aan dat je moeite hebt met veel eten? Zoek ff naar kcals bommen.

Ik vindt dit persoonlijk een goeie:
      50gram brinta
      50gram whey
      500ml VOLLE melk.

650 kcals ongeveer. Neem er 2 per dag ofzo + halve liter choco voor training en halve liter na training. Zit je al ongeveer 1500 kcals per dag. Volle chocomel uiteraard.
      De rest omheen moet je ff invullen met de dingen die je zelf wilt.

Comment

Hier alles is op je gemakje lezen.
        Voedingsschem opstellen, wat je nu eet, geloof me dat eet ik als ontbijt.
        Veel succes!
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Veel melk drinken tussendoor. Bij je eten veel kwark, noten, vis en kip eten. Brinta met water is ook gemakkelijk weg te krijgen. Beetje brinta in een beker, water erbij en opdrinken. Een half pak per dag moet je wel weg kunnen krijgen.. Succes.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Brinta met water gemakkelijk weg te krijgen?

heb een liter water nodig per 100g brinta man, anders is het cement :P
            Still shrinking.

Comment

daarom begin ik ook vroeg met fitnessen, ik wil niet op me 23e nog zo mager zijn. maak een schema aan eet 500kcal boven je onderhoud train minimaal 3x in een week en je bent binnen notime aangekomen.

Comment

train je maar helemaal stuk eet je een end weg 23 jaar geen problemen

Comment

nu je 23jaar bent moet je voor je 24 bent net zo veel eten als je in die vorige 23jaar gedaan hebt xD
                  2 kippen zijn niet genoeg voor jou per dag maar hele boederijen moeten leeg gegeten worden d.m.v. eieren, melk, kippen.

ik was zelf nog magerder om mijn 15de toen ik uitgegroeit was en mijn 179cm berijkt had zat ik onder de 50kg.

heel veel suc6!
                  Calisthenics / Street workout

Comment

twee hele kamele op een dag zit je wel snor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X