7 bier kan ook geen kwaad, denk je echt dat elke dag 1 biertje je spieren opvreet? Ik denk het niet! Zo ff lekker nachtje stappen, maar no alcohol
Alcohol
Collapse
X
-
Originally posted by janieck spithoff View Post7 bier kan ook geen kwaad, denk je echt dat elke dag 1 biertje je spieren opvreet? Ik denk het niet! Zo ff lekker nachtje stappen, maar no alcohol
Overigens sinds 3 maanden eens een biertje op, eerste slok was lekker, daarna was het nogsteeds kutbier (dommelsch ) en lekker op gratis water geleefd.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostFF vragen aan punani of hij denkt dat dagelijks 1 biertje kwaad kan, als je voedingsschema bestaat uit kip met rijst, zalm en MCT olie (ongeveer ), raad maar naar het antwoord.
Overigens sinds 3 maanden eens een biertje op, eerste slok was lekker, daarna was het nogsteeds kutbier (dommelsch ) en lekker op gratis water geleefd.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Neen er zijn nog mensen die PR's zetten na een avondje alcohol nuttigen als de kater niet te groot is
1. Je wil mentaal herbeginnen omdat je je hebt laten gaan de avond ervoor en zal je volledig inzetten.
2. Alcohol bevat ook kcals wat voor extra energie vooraden kan zorgen en op zijn beurt kan leiden tot PR's
(punt 2 heb ik hier ergens eens gelezen, weet niet welk topic, maar er zijn er verschillende over alcohol)Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Ik weet niet hoor maar in het artikel staat niet dat alcohol spieren afbreekt. Het is een beetje spijkers op laag water zoeken maar spieren afbreken doet cortisol en remmen van anabole reacties is niet gelijk aan afbreken. Het komt daar wel op neer per saldo maar het artikel is qua naam misleidend.
Comment
-
Originally posted by Erik77 View PostIk weet niet hoor maar in het artikel staat niet dat alcohol spieren afbreekt. Het is een beetje spijkers op laag water zoeken maar spieren afbreken doet cortisol en remmen van anabole reacties is niet gelijk aan afbreken. Het komt daar wel op neer per saldo maar het artikel is qua naam misleidend.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostDus de kater is een stuk erger? Slecht eten etc.?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
ik geloof wel dat alcohol afbreuk doet aan spieropbouw.
Maar ik denk ook dat je het van een andere kant moet proberen te bekijken. Elke dag 1 glas wijn bijvoorbeeld is goed voor je, elke dag helemaal bezopen raken is slecht voor je. Elk weekend dronken worden is slecht voor je, en dronken worden is ook iets wat je eigenlijk niet moet willen. Aangeschoten zijn daarintegen moet kunnen, dat is gewoon 1 glas teveel, in plaats van 10-15 teveel.
Wat ik bedoel met die andere kant is het feit dat een avondje lekker drinken met wat vrienden erg ontspannend is en soms ook heel verdiend aan voelt. Zoals je in een dieet een cheat-maaltijd hebt. Als je je constant onthoud van alles wat je wilt doen kun je net zo goed het klooster in. Soms moet je jezelf de ruimte geven om iets te doen waar je zin in hebt juist omdat het je helpt in het bereiken van je doel.
Ik denk dat we allemaal wel die week nadat we helemaal los zijn gegaan op een feest voor de geest kunnen halen waar je 10x zo hard traint omdat je het gevoel hebt dat je er heel wat af te werken hebt, 'cheaten' kan dus ook nog eens heel motiverend werken~love what you do, do what you love~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-