GEt Pumped plus dextrose

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GEt Pumped plus dextrose

Goeiemorge allemaal.....

Ik heb sinds een 2 weken nu Get Pumped smaak Orange in huis en het is zo niet te zuipen!

Dus dacht ik bij mezelf ik kan het ook mengen met Dextrose want dat is ook smaak Orange.

Maar nu is dus mijn vraag is dat verstandig?
    Want dextrose neem je na het traine meestal....alleen ik doe dat weleens voor trainen zodat ik wat meer energie heb.

Hoor het graag zodat ik er alleen maar meer van op kan steken!

Lijkt me niet verstandig.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

De smaak zal er niet beter op worden. Je mengt toch wel met water he?
      Ik vond Nectar bijv. altijd smerig, tot de leverancier zei, ja stupid, je moet mengen met water, niet met melk,....

als je gaat mengen met extra dextro dan kloppen de doseringen niet meer, waarschijnlijk zal je de werking dan verminderen. De dosering dextrose die er in zit is afgemeten voor de juiste werking.

Dus als je wel gaat mengen, en het werkt niet meer,....niet de schuld geven aan MDY dan he?
      Bel ze liever even op en vraag of je het met iets anders kan mengen. Ze zullen zeker een antwoord hebben.

Dextrose voor de training werkt maar imo eventjes, beter is dan oplossen in water en de hele training door gebruiken. Na de training beter eiwitten nemen.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik meng het zowiezo met water. Met melk is niet te pruimen haha.

Ja ik wilde het proberen zodat die viese smaak wat minder wordt. Maare dan gaan we ff aan MDY vragen of er iets is zodat het makkelijker weg te drinken is.....in ieder geval bedankt weer!

Comment

niet zeiken maar stouwen.

Bevalt de smaak je niet neem dan geen preworkout shake. Simpel als dat, het is nergens voor nodig en kost bakken geld.
          Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X