whey + fatburner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey + fatburner

Ik zit momenteel door mijn voorraad whey. Ik had de whey van maximize vanille smaak, wat ik niet bepaald heel lekker vond. Deze pot kost 26 euro. Was een vrij grote pot, dus de prijs op zich viel goed mee, alleen vond ik de smaak niet echt super + er zaten veel vetten en kh in, kan zijn dat dit normaal is, maar ik denk dat het de bedoeling is dat je eiwitten binnen krijgt met zo n shake en niet al de rest.

Welke raden jullie me aan, betaalbaar + goeie smaak. Chocolade smaak?

Dan zou ik ook een fatburner willen bestellen. Welke vinden jullie goed werken?

grtz
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

ik zou gewoon voor whey perfection van body en fitshop gaan (niet de cookies and cream, want die heb ik en ben hem nu al zat) of bulk whey van xxl.. lekker goedkoop en een dikke 4,5 kg
    Fatburners ben ik niet bekend mee
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Chocola is altijd een linke smaak. Aan vanille valt weinig te verpesten, maar chocola smaakt al snel heel chemisch. Bij de meeste webshops kun je smaaksamples kopen van hun eigen whey, dat zou ik eens doen. Dan weet je in ieder geval wat je krijgt.

Qua fatbuner: mitotropin.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Chocola is altijd een linke smaak. Aan vanille valt weinig te verpesten, maar chocola smaakt al snel heel chemisch. Bij de meeste webshops kun je smaaksamples kopen van hun eigen whey, dat zou ik eens doen. Dan weet je in ieder geval wat je krijgt.

was mitotropin niet verboden? B&F shop verkoopt het niet meer..
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik hoor het wel vaker, maar ik weet niet of het echt verboden is. Er zijn genoeg webshops die het nog hebben staan, en anders kun je altijd nog importeren. Wat mij betreft op dit moment echt verreweg de beste over the counter fat burner. En anders lekker low tech cafeïne.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

ik vind chocola juist 1 van de meest stabielere smaken. banaan en aardbei zijn vaak erg chemisch en fucked up

Comment

Je kan er zelf ook cacao in mieteren natuurlijk, of shaken met volle chocolade melk.
              Zelf heb ik de whey van Vitalife(oldskool dus)
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Cacao er doorheen mikken werkt inderdaad vaak prima. Gewoon pure halen, kost niets, en kan veel goeds doen voor je shake.

sigpic

Comment

xxlnutrition.nl
                  whey delicous, maar ook andere whey's van hun...altijd goede kwaliteit en smaak.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    xxlnutrition.nl
                    whey delicous, maar ook andere whey's van hun...altijd goede kwaliteit en smaak.
                    die hun bulk whey cookies and cream de zak is half en de smaak kwam me strot uit, dus heb ik aardbei besteld het is zo een frisse smaak en heerlijk, nu kijk ik echt uit naar mijn shakeske
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                      die hun bulk whey cookies and cream de zak is half en de smaak kwam me strot uit, dus heb ik aardbei besteld het is zo een frisse smaak en heerlijk, nu kijk ik echt uit naar mijn shakeske

ik heb nu ook de aardbei smaak van xxl en die gaat ook vervelen na verloop van tijd. Moet zeggen dat de meeste smaken van xxl goed te drinken zijn.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik heb whey delicious Cappucino en Perzik/Mango. Tweede is lekker fris en de eerste is gewoon lekker

Comment

Ik heb zelf de tropical smaak van nrctar syntrax 35 euri 1kg (redelijk duur) omdat ik de smaak super vind en er geen tot weinig carbs/vetten inzitten.

En kwa fatburner mischien mitotropin.
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            ik heb nu ook de aardbei smaak van xxl en die gaat ook vervelen na verloop van tijd. Moet zeggen dat de meeste smaken van xxl goed te drinken zijn.
                            ja maar cookies is meet iets voor in de winter, aardbei is gewoon fris in de mond begrijp je en daar had ik nood aan door die warme zomer
                            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Zijn jullie echt enthousiast over fatburners ? Heb zelf altijd het idee dat het voor geen meter werkt. Meestal zijn het ook capsules en die krijg ik met geen mogelijkheid door mijn strotje.

beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X