hoeveel kilo kan ik aankomen in 1 maand tijd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoeveel kilo kan ik aankomen in 1 maand tijd?

ik wil deze maand serieus trainen wat ik al doe, maar meer eten.. mijn onderhoud is 2500 en ik ben van plan 4000 naar binnen te werken. ik gebruik weightgainer 2x per dag, en zal rond die 4000 kcal krijgen per dag. nu is mijn vraag hoeveel zou ik kunnen aankomen in 1 maand tijd. ook train ik 4x per week. ik zeg niet dat jullie precies moeten zeggen maar hoeveel schatten jullie?

thankssssss

binnekort ramadan dus is het moeilijk om aan te komen vandaar dat ik nu alvast zo veel mogelijk wil aankomen.

Comment

Het nut om meer dan 500kcal boven onderhoud te zitten ontgaat me een beetje. Je lichaam kan zelfs als beginner vaak maar 1,5kg spiermassa per maand aanzetten. (omgerekend 350kcal per dag overschot) Tuurlijk is het geheel iets dynamischer te bekijken, maar de extra winst in spiergroei van 1500kcal boven onderhoud tov 500 staat niet in verhouding met de extra vetmassa wat je doet aanzetten.

Daarom denk ik ook dat je beter maar gewoon 3000kcal kunt eten, zodat je je later extra tijd met cutten bespaard.

Verder gok ik zo dat je achter een maandje op vakantie gaat, en dan is dat extra vet zéker ongewenst lijkt me.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Met GVT 2,5 a 3 kg in een maand. Dat is de snelste manier die ik kan bedenken, als beginner kun je er misschien nog wel meer mee pakken, dan dat ik met GVT deed.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
          Het nut om meer dan 500kcal boven onderhoud te zitten ontgaat me een beetje. Je lichaam kan zelfs als beginner vaak maar 1,5kg spiermassa per maand aanzetten. (omgerekend 350kcal per dag overschot) Tuurlijk is het geheel iets dynamischer te bekijken, maar de extra winst in spiergroei van 1500kcal boven onderhoud tov 500 staat niet in verhouding met de extra vetmassa wat je doet aanzetten.

Daarom denk ik ook dat je beter maar gewoon 3000kcal kunt eten, zodat je je later extra tijd met cutten bespaard.

Verder gok ik zo dat je achter een maandje op vakantie gaat, en dan is dat extra vet zéker ongewenst lijkt me.
          aan ga ik nog niet beginnen dan komt pas 2/3 maanden voor de zomer. ik focus me op nu.

Originally posted by Misterfit View Post
          Met GVT 2,5 a 3 kg in een maand. Dat is de snelste manier die ik kan bedenken, als beginner kun je er misschien nog wel meer mee pakken, dan dat ik met GVT deed.
          ik ben ook een beginner, dus ik groei indd snel. heb ik ook gemerkt. ik ben in korte tijd 6kg aangekomen en dat door 300/500 kcal boven mijn onderhoud.

Comment

Als je nu zoveel mogelijk vet wil aanzetten, dat deel begrijp ik wel, wat ga je dan tijdens de ramadan eten?
            Ik neem aan dat je dan zoveel mogelijk op je vetreserves wil werken en spiermassa wil behouden of zelfs nog wat groeien.

Je hebt wel een probleem met ramadan en bodybuilding samen denk ik als je dan verkeerd zou eten.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Edit: ik lees nu dat het ramadan is ipv vakantie. Sorry, het was nogal laat.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

In het begin kan je gemakkelijk een shitload aan eten naar binnen werken. 2-3kg per maand kan in het begin gemakkelijk. Wel opletten dat je genoeg groene groenten blijft eten! Zou vooral verhogen door meer noten te eten. Beetje moeilijk te zeggen voor de rest als je geen schema hebt.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

succes dude, tot 22:30 niet eten daamn
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Mac Donalds, 6 maal daags een big mac tasty en een milkshake, hoppa moet je wel redelijk op gainen lijkt me

4kg lijkt me goed te doen mits je een beetje traint, anders nog wel meer
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                      Mac Donalds, 6 maal daags een big mac tasty en een milkshake, hoppa moet je wel redelijk op gainen lijkt me

Nope is ook al als dieet gedaan.

Is getest, dieet van alleen bigmac's eten en warempel ze vielen af, hahaha.
                      6x een mac, dan moet je er wel naast nog eens 3000cal bijknallen.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Nope is ook al als dieet gedaan.

Is getest, dieet van alleen bigmac's eten en warempel ze vielen af, hahaha.
                        6x een mac, dan moet je er wel naast nog eens 3000cal bijknallen.
                        Ik zeg bic mac tasties, die bad boys zijn 950 calorieen de stuk

Succes met afvallen, en ja ik ken de film in kwestie
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

respect voor de mensen die hele dagen zonder eten en drinken kunnen zware tijd s6

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Als je nu zoveel mogelijk vet wil aanzetten, dat deel begrijp ik wel, wat ga je dan tijdens de ramadan eten?
                            Ik neem aan dat je dan zoveel mogelijk op je vetreserves wil werken en spiermassa wil behouden of zelfs nog wat groeien.

Je hebt wel een probleem met ramadan en bodybuilding samen denk ik als je dan verkeerd zou eten.
                            ik wil vetaanzetten nu het nog kan, want wanneer het ramadan is gaat ik sowieso afvallen. sowieso ga ik ook in de ramadan trainen dus ga ik wat droger worden.

Originally posted by seanl94 View Post
                            Edit: ik lees nu dat het ramadan is ipv vakantie. Sorry, het was nogal laat.
                            no problemo

Originally posted by adon1s View Post
                            In het begin kan je gemakkelijk een shitload aan eten naar binnen werken. 2-3kg per maand kan in het begin gemakkelijk. Wel opletten dat je genoeg groene groenten blijft eten! Zou vooral verhogen door meer noten te eten. Beetje moeilijk te zeggen voor de rest als je geen schema hebt.
                            hoeft niet per se in massa, zolang ik maar die kilos aankom.

Originally posted by blocktoblock View Post
                            succes dude, tot 22:30 niet eten daamn
                            thankss

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post

niet grappig, ik wil graag serieuze antwoorden..

Originally posted by mondo View Post
                              respect voor de mensen die hele dagen zonder eten en drinken kunnen zware tijd s6
                              thankss

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X