Simpel vraagje (triceps)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Simpel vraagje (triceps)

tricep bij borst trainen? Ikzelf doe dit nooit, vind hem al genoeg belast met borst.
    Maar heb nu al van verschillende mensen op de gym gehoord dat het wel de beste combo is...

Ik doe normaal borst/bicep volgende training rug/tricep volgende shouders/benen dat herhalen.

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...en-schema.html, hier staan borst en triceps ook bij elkaar. Denk dat dat het beste is, aangezien je de Triceps al wat meepakt bij de borst, is het lijkt me het beste om die ook meteen dan te trainen, als je het een dag/training later doet, is hij nog niet helemaal herstelt en beschadig je hem weer opnieuw.

Comment

Het is wat je zelf fijn vind. train je hem samne met borst dan zijn ze al wat voorvemoeid. train je biceps samen met borst en dag erna rug trieps heb je kans dat je biceps de progressie van de rug in de weg staan omdat het een ondersteunende spiergroep is.

zelf train ik vaak apart eena rmen dag. ook omdat ik er de tijd voor heb. heb altijd borst/triceps getraind

Comment

In een normale split is het beste borst-triceps.

Puur omdat je de triceps dus dan al half getraind hebt.

Een aantal mensen heeft geen geloof in het voorvermoeien en doet het daarom niet. Dat is dus een redenatie van lik me ... dan doen ze wel biceps of schouders, die ook synergisten zijn bij de meeste borstoefeningen. Dus je begrijpt, flauwekul redenaties.
        Het gaat er niet om het voorvermoeien, maar om een grondige aanpak van de triceps. Triceps zijn relatief kleine spieren die pas na een tijdje echt massa gaan aanzetten. Dus zwaar trainen is het middel om de groei te dwingen.

Vaak doe ik zelfs ook nog wat setjes schouders(front en side) er na om de gehele regio aan te pakken. Ik vind het heerlijk.

Biceps gebruik je in vrij grote mate bij de rugsessie, dus maak ik de biceps ook af na rug. Na rug kan je ook eventueel achterkant schouders nog aanpakken, reardelts (row e.d.) en de traps.

In een 3 daagssplit heb je dan een 3e dag om volop voor de benen te gaan. (en eventueel wat buik)

Hiermee heb je in elke training de hoofdspier en de synergisten zwaar aangepakt. (synergisten zijn ondersteunende spieren, die in grote mate meewerken om het gewicht in beweging te zetten) (tegenwerkende spieren zijn antagonisten)

Hoop dat je hier wat aan hebt.
        succes.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Het maakt geen moer uit. Zorg dat je groeit op de grote compounds en je groeit overal op.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Bedankt voor de reacties ik concludeer eruit dat ik miss toch men trainig zal moeten aanpassen

Maar voor het goede doel doen we dat met plezier

Comment

gewoon doen
              onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X