Ik verbaasde mij een beetje over de grote hoeveelheid aan mensen op het forum die a.s. gebruiken. Mijn kennis daartoe is nihil, maar toch kan ik daar (als je niet mee doet aan wedstrijden en nog niet tot het gaatje bent gegaan) weinig respect voor op brengen. Ik vind het wel wonderlijk om te zien in de bodybuilding hoe mensen clean zichzelf tot het uiterste kunnen pushen voor elk grammetje spiermassa. Jullie vinden dit vast gezever, maar het viel mij even op! Misschien ben ik wel gewoon jaloers dat ik een vrouw ben en al zo bizar moeilijk spieren opbouw (ook geen aanleg) + het feit dat ik een onomkeerbaar risico zou lopen om er als een man uit komen te zien haha. Nee hoor, ik heb wel geduld. Mijn tijd komt wel. 1 van mijn voorbeelden (Pauline Nordin) heeft er ook meer dan 10 jaar over gedaan om er zo ripped uit te zien.
Misschien praat ik over 5 jaar wel anders, maar dit is mijn beeld nu. Ooit was wiet ook "eng" tot je regelmatig in je tienerjaren een jointje rookt. Harddrugs niet, dat vind ik weer zo'n zwakte. Als je een echte vent (vrouw) bent ga je op je eigen energie door tot het einde
Ondanks enige disrespect heb ik (ondanks a.s. gebruik) altijd respect voor mensen die wel qua training en voeding tot het uiterste gaan om zoveel spiermassa op te bouwen. Het is gewoon zo, van a.s. word je niet zomaar groot maar het maakt het wel zo verdomd veel makkelijker!
Misschien praat ik over 5 jaar wel anders, maar dit is mijn beeld nu. Ooit was wiet ook "eng" tot je regelmatig in je tienerjaren een jointje rookt. Harddrugs niet, dat vind ik weer zo'n zwakte. Als je een echte vent (vrouw) bent ga je op je eigen energie door tot het einde
Ondanks enige disrespect heb ik (ondanks a.s. gebruik) altijd respect voor mensen die wel qua training en voeding tot het uiterste gaan om zoveel spiermassa op te bouwen. Het is gewoon zo, van a.s. word je niet zomaar groot maar het maakt het wel zo verdomd veel makkelijker!
Comment