nu al bulken of wachten tot ik weer kan trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nu al bulken of wachten tot ik weer kan trainen?

goedendag,

effe wat stats:
    1.81 meter lang
    68. 8 kg
    17 jaar.

je ziet dus dat ik skinny ben en ik wil dus graag aankomen heb dan ook een voedingschema van ong 3500 Kcal ( moet nog wat aanpassen) maar mijn vraag is omdat ik nog niet naar de sportschool kan (in verband met mijn roaccutane kuur) is het beter om te wachten met aankomen todat ik weer kan trainen of kan ik nu al gewoon wat kilootjes extra maken? ik heb wel eens gehoord dat het beter trainen is voor je spieren al zit er een vetlaag over heen omdat dit beschadigingen zou voorkomen?? bedoel hier niet mee dat het vet in spieren word omgezet dat is de reinste bs en da weet ik
    alvast bedankt

ik zou lekker 200 of 300 boven je onderhoud eten totdat je naar de gym kan en dan 500+ boven onderhoud eten.
    en vet omzetten in spieren kan niet.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

gewoon nu op onderhoud eten, het heeft geen zin om te bulken in mijn visie.
      En dat een vetlaag de spieren zou beschermen is een sprookje
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Mythe. Gewoon op onderhoud eten, totdat je naar de sportschool kan.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

hmm oke naja 2 van de 3 zeggen op onderhoud dus word dt hem dn maar denk.

Comment

En wat ga je dan winnen als je nu gaat bulken zonder te trainen? Snap btw niet waarom je niet kan trainen hoor..
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
              En wat ga je dan winnen als je nu gaat bulken zonder te trainen? Snap btw niet waarom je niet kan trainen hoor..
              Roaccutane kuur.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

nou gewicht winnen, want zoals ik al vroeg ik had dus wel eens gehoord dat het beter is voor je spieren als je gaat trainen als had je wat meer vet erover, of naja vet als je wat gezetter bent hoe je het wil zeggen. maar lees dat dit dus onzin is dus dan eet ik wel gewoon op mn onderhoud.

Comment

Ik denk dat het verstandiger is gewoon op onderhoud te blijven eten en pas als je weer kan gaan trainen te bulken.
                  “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

je kunt gewoon trainen als je roa gebruikt hoor
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Ik zie ook niet helemaal waarom je niet kan trainen.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

je kunt gewoon trainen als je roa gebruikt hoor
                        op de bijsluiter stond dat je geen intensieve activiteiten mag doen en ik geloof het ook echt wel, ik had maandje terug paar uutrtjes gevoetbald lekker partijtje maar heb nu nog spierpijn in me kuiten al ga ik rennen. 5 augustus is me kuur afgelopen dan nog weekje uit llaten werken en dan kan ik weer van start. duz ik hou me nog effe koest:P maar hb jij ervaring met roa dan?

Comment

Accutane veroorzaakt kennelijk spierschade. Je raakt daarom sneller overtraind als je Accutane gebruikt en je hebt iets meer kans op blessures.(9)

Onderzoekers weten niet precies waarom, maar L-

Engelse actiegroep wil verbod Accutane

staat heel verhaal over bijwerkingen enzo moet je wel een stuk naar benden scrollen eerste gaat over mensen die allemaal zeflmoord pleegde, emo onzin al vraag je het mij :P

Comment

Ok, maar stel je kan er inderdaad sneller overtraind van raken, dat betekent toch nog niet dat je helemaal niet meer mag/ kan trainen?
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ok, maar stel je kan er inderdaad sneller overtraind van raken, dat betekent toch nog niet dat je helemaal niet meer mag/ kan trainen?
                              dat is in theorie ook wel zo maar ik ben er wat gevoeliger voor denk ik wat ik voel me echt stuk slapper dan voorheen. zelfs als ik zaterdag een 12 uur gewerkt heb (vakken vullen :P ) dan heb ik meestal de volgende dag spierpijn terwijl dat voorheen nooit was. durf om eerlijk te zijn ook niet te gaan naar sportschool uit angs dat ik een ernstige blessure oploop en nog eens half jaar zou moeten wachten :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X