Drugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

[QUOTE=marnop;720159][quote=Ashley;720155]
    Originally posted by roelinho View Post

Roken of blowen?

Ik rook ook. Nu al ruim 30 jaar. Maar blow niet. 1x geprobeerd, heb daarna 3 uur lang de plee bezet gehouden, kotste me helemaal leeg en zal die troep dus nooit meer aanraken. Was er flink ziek van.
    Roken.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

gewoon blowen niet naar die mensen hierboven luisteren stelletje zeikerds ik train met iemand die blowt zelfs nog voor de training..... en die is bruuut groot dus vind het allemaal onzin ik ben zelf meer als 1 jaar gestopt met blowen. maar als je soms blowt geen probleem hoor geniet er van :P

je weet wat ze zeggen alles met mate

roken is veel slechter dan soms een joint roken.

je kan beter iedereen dag 1 joint roken in de avond dan iedereen dag een pakje weg paffe
      Last edited by skitzo6; 25-07-2010, 14:44.

Comment

Of gewoon beide niet gebruiken en geen stress hebben of die dingen je spiergroei of gezondheid kunnen verkloten..
        Last edited by Iron Mind; 25-07-2010, 14:50.
        "Straight outta gym"

Comment

Doe wat je wilt,
          zijn er gespierde mensen die blowen? ja
          Is het slecht? ja
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
            je kan beter iedereen dag 1 joint roken in de avond dan iedereen dag een pakje weg paffe
            Hoera het is voor je gains ook beter om 365 dagen per jaar aan een kuur te zitten dan van een flat te springen... Wat een slap excuus. Dus omdat er ernstigere dingen zijn kan het allemaal maar geen kwaad?

Hoe moeilijk is het om van beide af te blijven...
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

haha ik doe het ook niet maar raad het ook niet af zo als jullie bekrompen ged8e doe wat je wilt doen geniet van je leven hahaha

Comment

Wiet roken en spierafbraak ?

Hey

Ik rook ook iedere dag wiet.
                Ben vorig jaar met mijn eerste kuur begonnen.
                Dat was 12 wkn od 5 dgn 2ml Test E en 2ml Deca Durabolin
                Met een kickstart van 4 wkn 30 mg D-Bol pd.
                Ben 13 kilo massa bijgekomen ! En behouden !!!
                En met bf van 15% naar 9,1% gegaan.
                En iedere dag geblowt voor en na de training.
                Ik zeg niet dat,t goed is !
                Maar mijn leven is al zo verandert dat veel trainen en een goed eetschema
                en wat hulp van as bij mij wiet roken volgens mij niets uitmaakt.
                Voor mij dan he !
                Moet het dan ook medisch voor mijn hoofdpijn.
                Maar ben het er wel mee eens bij sporten hoort het niet.
                Dus kan je het laten ? Zeker doen.
                Hoop dat je wat kan met mijn ervaring maar ieder lichaam is anders !
                Begin nu een nieuwe kuur !
                Iedere ma en do 1 ml Tren E en 1ml Sus 250.
                En een 4 wkn kickstart van Stromba.
                De Tren E 10 wkn.
                De Sus 250 12 wkn.
                En Stromba(tabs) eerste 4 wkn 5 tabs pd.
                Omdat ik vorige keer veel last van vocht had zweeten me dood.
                Met Test e, Deca en D-Bol !
                Kan nog niet zonder blowen dus zal jullie op de hoogte houden van mijn nieuwe kuur.
                Hopen dat het weer zo goed gaat !!!

Gr Danny

Comment

zozo wat een negatieve reacties hier. Supernegatief tov wiet (en drugs) en ondertussen in andere subfora rustig kletsen over AS en andere verboden middelen.

Ik rook met veel plezier een jointje, zie geen enkele reden waarom je er perse van af zou moeten blijven.

Dat het je testosteron onderdrukt en dergelijke is complete bullshit, dus trek je daar niks van aan.

Door het roken van wiet gaan je longblaasjes wel meer open staan en komen er dus, relatief gezien, meer schadelijke stoffen echt in je longen terecht.

Je zou hiervoor een vaporizer kunnen aanschaffen. Die zorgt voor een optimale verbrandingstemperatuur (180-190 graden). Ze zijn echter wel prijzig.

@ rest: roken/drinken kan wel, maar wiet niet? beetje dubbel niet. Doe alles met mate en geniet!

Comment

Originally posted by ijzer View Post
                    zozo wat een negatieve reacties hier. Supernegatief tov wiet (en drugs) en ondertussen in andere subfora rustig kletsen over AS en andere verboden middelen.

Ik rook met veel plezier een jointje, zie geen enkele reden waarom je er perse van af zou moeten blijven.

Dat het je testosteron onderdrukt en dergelijke is complete bullshit, dus trek je daar niks van aan.

Door het roken van wiet gaan je longblaasjes wel meer open staan en komen er dus, relatief gezien, meer schadelijke stoffen echt in je longen terecht.

Je zou hiervoor een vaporizer kunnen aanschaffen. Die zorgt voor een optimale verbrandingstemperatuur (180-190 graden). Ze zijn echter wel prijzig.

@ rest: roken/drinken kan wel, maar wiet niet? beetje dubbel niet. Doe alles met mate en geniet!
                    dat zij ik dus ookhet is hier een groote poppekast waar voor je klapte

Comment

Originally posted by danny74 View Post
                      Hey

Ik rook ook iedere dag wiet.
                      Ben vorig jaar met mijn eerste kuur begonnen.
                      Dat was 12 wkn od 5 dgn 2ml Test E en 2ml Deca Durabolin
                      Met een kickstart van 4 wkn 30 mg D-Bol pd.
                      Ben 13 kilo massa bijgekomen ! En behouden !!!
                      En met bf van 15% naar 9,1% gegaan.
                      En iedere dag geblowt voor en na de training.
                      Ik zeg niet dat,t goed is !
                      Maar mijn leven is al zo verandert dat veel trainen en een goed eetschema
                      en wat hulp van as bij mij wiet roken volgens mij niets uitmaakt.
                      Voor mij dan he !
                      Moet het dan ook medisch voor mijn hoofdpijn.
                      Maar ben het er wel mee eens bij sporten hoort het niet.
                      Dus kan je het laten ? Zeker doen.
                      Hoop dat je wat kan met mijn ervaring maar ieder lichaam is anders !
                      Begin nu een nieuwe kuur !
                      Iedere ma en do 1 ml Tren E en 1ml Sus 250.
                      En een 4 wkn kickstart van Stromba.
                      De Tren E 10 wkn.
                      De Sus 250 12 wkn.
                      En Stromba(tabs) eerste 4 wkn 5 tabs pd.
                      Omdat ik vorige keer veel last van vocht had zweeten me dood.
                      Met Test e, Deca en D-Bol !
                      Kan nog niet zonder blowen dus zal jullie op de hoogte houden van mijn nieuwe kuur.
                      Hopen dat het weer zo goed gaat !!!

Gr Danny
                      jij maakt het helemaal spannend open anders een logje van kuur volg m graag

Comment

Wat een vage vergelijking... AS heeft tenminste voordelen, wat zijn de voordelen van wiet? 2 uur rondlopen als een zombie? Nou geweldig..

Comment

als je wil blowen, gewoon lekker blowen. Dat gemekker van, als je drugs gebruikt ben je een zwakkeling is gewoon dikke bullshit en word door mensen verteld die er geen fuck verstand van hebben en evenmin ervaring ermee.

Comment

Voordelen aan AS ed? Heb je ook weleens gelezen wat de nadelen zijn?

+ weed heeft zeker zijn voordelen, vergeet niet dat marihuana ook medicaal gebruikt wordt voor bijvoorbeeld kanker -en aidspatienten met teveel pijn.
                            Ook veel adhd patienten krijgen tegenwoordig marihuana om rustiger te blijven, op dokter voorschrift

Mensen die als een zombie rondlopen door weed, dat kun je vergelijken met iemand die extreem dronken door de stad loopt en steeds omvalt, je hebt dan gewoon teveel gebruikt.

Van 1 jointje ga jij niet als een zombie rondlopen, en er zijn ook veel mensen die met 1 joint een hele week doen waardoor ze hooguit wat rustiger worden maar niet perse stoned.

Worden anabolen ed weleens door de dokter voorgeschreven? Ik weet het antwoord niet
                            ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                              Wat een vage vergelijking... AS heeft tenminste voordelen, wat zijn de voordelen van wiet? 2 uur rondlopen als een zombie? Nou geweldig..
                              doe eens niet zo kortzichtig kerel. AS heeft voordelen voor jou, wiet heeft voordelen voor een ander en er is nog veel veeeeeeel grotere groep die vindt dat beide substanties geen voordelen hebben.

het is allemaal relatief. Overeenkomst is trouwens wel dat as en drugs beide ongezond zijn

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                                Worden anabolen ed weleens door de dokter voorgeschreven? Ik weet het antwoord niet
                                Ja.

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                                + weed heeft zeker zijn voordelen, vergeet niet dat marihuana ook medicaal gebruikt wordt voor bijvoorbeeld kanker -en aidspatienten met teveel pijn.
                                Ook veel adhd patienten krijgen tegenwoordig marihuana om rustiger te blijven, op dokter voorschrift
                                We hadden het hier over gezonde mensen toch? Zo kan ik ook tig dingen verzinnen over AS.

doe eens niet zo kortzichtig kerel. AS heeft voordelen voor jou, wiet heeft voordelen voor een ander en er is nog veel veeeeeeel grotere groep die vindt dat beide substanties geen voordelen hebben.

het is allemaal relatief. Overeenkomst is trouwens wel dat as en drugs beide ongezond zijn
                                Daar moet ik je gelijk in geven. Maar daarnaast zitten we wel op een bodybuilding forum, dan kun je verwachten dat er hier meer mensen zitten die respect opbrengen voor AS-gebruikers dan voor hippies. Toch?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X