Het Vragen Topic?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En we hebben weer eens een schoenenverkoper in ons midden, welkom.

Comment

Wat een flikker .
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

EN DAT IN MIJN TOPIC!!!

Speciaal een account maken om hier wat te spammen, koop een leven zou ik zo zeggen
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
          Ja ok, maar stel ik ben een 6-7 tal maand aan het trainen dus ik heb nog niet super veel spieren opgebouwd als ik nu ga cutten en droog trainen dan schiet er niets meer over van die spieren of zit ik verkeerd?
          Stel je bulked nu pas 4 maanden. Je hebt in die vier maanden 2 kilo spiermassa erbij gekregen. Als je dan terug gaat cutten, dan zal je die twee kilo extra spiermassa natuurlijk ook zien.

Als je een jaar bulked bowu je natuurlijk meer massa. ikzelf vind het fijner om 4 maanden te bulken, dan weer wat cutten, dan weer 4 maanden bulken, dan weer wat cutten. zo blijf je redelijk droog het hele jaar door, en bouwt toch aardig snel spiermassa. zo ga je vooruit in kleine stapjes, maar veel kleine stapjes geven hetzelfde resultaat als 1 grote.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Marv View Post
            Ik ben ook benieuwd hoe snel je spieren verliest als je tijdelijk niet op je voedingsschema en training kan letten. Sneller dan je ze opbouwt? stel ik eet 6 dagen super en de 7e rommelig kwa tijden. zet dit me dan een dag terug of groei ik gewoon ietsje minder?
            als je die 7de dag qua totale intake goed zit, ga je gewoon evenhard vooruit. timing van voeding is niet zo heel belangrijk. totale intake wel. Als timing al van belang is, dan is dit vooral van belang rondom je training. Op rustdagen hoef je je dus al helemaal geen zorgen te maken.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

nieuwe vraag!

Voor de mensen die nog andere sporten doen zoals mezelf. Ik tennis, ik doe dit 2-3 keer per week met vrienden, gewoon wedstrijdjes spelen onder elkaar. Ik ben eind januari begonnen met fitnessen en nu merk ik toch precies alsof mijn speel arm trager is geworden. Kan hier wat aan gedaan worden of maakt fitness je gewoon trager? Ik moet zeggen dat mijn algemene conditie veel beter is dan vroeger, mijn vrienden zeggen ook dat ik veel harder slaag, maar zelf voelt het gewoon minder soepel aan.
              Dan nog een tweede vraag die erbij hoort. Hetzelfde probleem met de benen, mijn benen voelen veel zwaarder aan sinds ik squat, leg press, leg curl enz doe. Ik doe een 4 dagen schema: ma-di-do-vr dus op woensdag, zaterdag en zondag rust ik. Zou ik zaterdag of zondag kunnen gebruiken om andere oefeningen te doen om mijn benen en speelarm weer soepel te krijgen of soepeler te houden? Zoja welke oefeningen of welke training raden jullie me aan?
              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

je zou kunnen gaan trainen op spieruithoudingsvermogen, heb ook een tijd gedaan, heel pittig op een hele rare manier

wat je doet is 3x20. Je moet dit met een lichter gewicht doen, eerst denk je, echt waar? zo licht? .. maar vervolgens als je eenmaal bij 18 bent merk je dat het je nauwelijks meer lukt, failure, zoals je dat krijgt bij een zwaarder gewicht

overigens heb ik volgens mij nooit echt gehad dat ik heel veel slomer ging bij voetbal, op de nodige spierpijn na waardoor ALLES slomer gaat hahahaha
                ~love what you do, do what you love~

Comment

Het is een fabeltje dat meer spiermassa je langzamer maakt. Zonodig ga je op explosiviteit trainen.
                  Als je het over minder soepel hebt.. je spieren worden korter naarmate ze in kracht toenemen, tenzij je stretched.

Comment

Originally posted by Kaluro View Post
                    Het is een fabeltje dat meer spiermassa je langzamer maakt. Zonodig ga je op explosiviteit trainen.
                    Als je het over minder soepel hebt.. je spieren worden korter naarmate ze in kracht toenemen, tenzij je stretched.
                    Strikt genomen worden ze niet korter, eerder strammer (en dat kan aanvoelen alsof ze korter zijn). Als mijn spier aan de ene kant aan mijn knie (of ergens in de buurt) vastzit en aan de andere kant aan mijn hiel (of ergens in de buurt) en hij dus de lengte heeft van hiel tot knie, zal dit niet opeens korter worden. Die spier blijft immers vastzitten aan mijn knie en aan mijn hiel (en niet opeens ergens halverwege mijn onderbeen).
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Strikt genomen worden ze niet korter, eerder strammer (en dat kan aanvoelen alsof ze korter zijn). Als mijn spier aan de ene kant aan mijn knie (of ergens in de buurt) vastzit en aan de andere kant aan mijn hiel (of ergens in de buurt) en hij dus de lengte heeft van hiel tot knie, zal dit niet opeens korter worden. Die spier blijft immers vastzitten aan mijn knie en aan mijn hiel (en niet opeens ergens halverwege mijn onderbeen).
                      Minder flexibiliteit in een spier noemt men ook wel verkorting van de spier, immers.. de range of motion wordt verkort. Natuurlijk gebeurd dit niet letterlijk, maar als jij opeens de grond niet kan aanraken met gestrekte benen, in staande positie, kan je spreken van een hamstring verkorting (aannemend dat je dit eerst wel kon).

Ik raad sowieso shoulder dislocations aan voor flexibiliteit in je chest/shoulders:

YouTube - shoulder dislocation with band
                      YouTube - Shoulder Dislocations

Comment

"Wat je vast kan pakken, is altijd vet"

is dit waar? Ik las het ergens

Comment

nee is niet waar als je een spier aanspant wordt de spier hard anders kan je hem gewoon pakken, althans zo werkt het met mijn biceps

Comment

Weet er soms iemand een antwoord op de tweede vraag? Hoe je benen soepel kan houden? Dat je sneller kan bewegen en lopen enz. Ik weet dat je zoiets kan doen zoals plyometrie maar zijn er nog andere dingen die je kan doen?

Comment

stretchen?

Comment

meer dan 90% van de olympische topsporters gebruikt krachttraining juist om sneller te kunnen rennen, harder te kunnen slaan/gooien, hoger te kunnen springen. en sterker te worden met hun specifieke sport.

Je moet dan wel ook trainen op een manier waarmee de overdracht naar jouw specifieke sport het grootst is (en jammer genoeg is dat niet de manier van trainen zoals 99.9% van de mensen dit doet).

in dit topic staan 4 artikelen (een reeks) die zeer relevant zijn:
                                http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...e-sporten.html

Voor deze manier van training/krachtsport heb je absoluut begeleiding nodig van een professional op dit gebied.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X