Schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by blue_eye View Post
    ok dan zal ik de front raises maar laten voor wat ze zijn, want 1 of 2 kg voor front raise voor een man van mijn lichaamsbouw is echt weinig, dus zal wel een beginnende (pees)ontsteking zijn.
    En de voorkant pak je sowieso ook met andere oef.
    Deze is nooit minder ontwikkeld dan de rest

Comment

achterkant is eerder onder ontwikkeld als je niet uit kijkt.
      andere koppen zijn eitje met presses.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Heb je gelijk in, dus zoals al gezegd hou ik de front raises maar voor bekeken en concentreer ik me nu op zij en achterkant. Ik weet niet of achterkant achterloopt, kga iig mijn schouders goed aanpakken nu, want ze mogen wel wat groter, vind het ook gewoon stoerder staan.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Wat? Presses belasten je voorkant schouder, zijkant schouder wordt amper meegepakt met presses. Hiervoor moet je toch echt side lateral raises of upright rows etc doen.

Als jij denkt dat presses je zijkant schouder genoeg belasten/stimuleren leef je in een droomwereld

Comment

push presses, mp presses genoeg zijkant schouder al die isolaties zijn onzin man je kan er ook zonder als je maar volume maakt door meer setjes en gewoon zwaar genoeg gaat

Comment

Originally posted by Kaluro View Post
              Wat? Presses belasten je voorkant schouder, zijkant schouder wordt amper meegepakt met presses. Hiervoor moet je toch echt side lateral raises of upright rows etc doen.

Als jij denkt dat presses je zijkant schouder genoeg belasten/stimuleren leef je in een droomwereld

Heb je dat geleerd in je ICT opleiding dan?
              Presses zijn in principe zat voor de front en side.! Veel PL'ers trainen zelfs nooit de reardelts en bij de meesten zijn ze toch aardig goed ontwikkeld, wel vreemd vind je niet?
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Ik heb er vooral last van bij de side raise. Deze mag ik gewoon doen van de manueel therapeut, maar ik moet goed opletten dat ik er geen last van heb (zelfs de lichtste steek is een teken om te stoppen).

Ik had ook wel last bij frontraises, en bij incline benchen.
                Ik doe geen incline benchen meer en heb sindsdien geen last meer.
                Nu gaan alle schouder oefeningen ook gewoon goed zonder last van de schouder.

Comment

Originally posted by Kaluro View Post

Als jij denkt dat voor elk spiertje, hoe klein dan ook, een specifieke oefening nodig is leef je zelf in een droomwereld. Met slechts 2 oefeningen kan je al je hele lichaam trainen. Zk schouders pak je met genoeg oefeningen mee (vooral met rows).
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                    Als jij denkt dat voor elk spiertje, hoe klein dan ook, een specifieke oefening nodig is leef je zelf in een droomwereld. Met slechts 2 oefeningen kan je al je hele lichaam trainen. Zk schouders pak je met genoeg oefeningen mee (vooral met rows).

Hij leeft in een ICT- virtuele droom wereld, hahaha.

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                      Ey mensen

Ik heb gisteren schouders getraind.

Shoulder presses, lateral raises enz gaan allemaal goed met veel gewicht, dan probeer ik front raises te doen, rechterarm gaat goed met een bepaald gewicht, dan wil ik met linker arm die front raise doen maar het doet super veel pijn. Echt een pijnscheut om u tegen te zeggen. Ik heb dan geprobeerd om het gewicht te verlagen, maar zelfs met 2 kg doet het enorm veel pijn in mijn linker schouder (voorkant van de schouderkop).
                      Ik raad je aan om het wat rust te gunnen
                      en even paar treden terug te doen met gewicht je zit tegen slijmbeurs ontsteking.

En even voor marnop in te springen met 2 oef,ben je er helaas niet je schouderkopen de deltas wel te verstaan moet je op alle fronten je vezels aanpakken
                      Last edited by toep; 03-08-2010, 16:24.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X