7 uur slaap het gezondst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Homer View Post
    Dat is waar maar als je lekker uitgerust bent geniet je wel meer van je vrije tijd.
    Klopt, ook meer van je werk.

Marja je moet de balans kunnen vinden.
    Tussen niet te moe zijn en niet te weinig vrije tijd.

Comment

6 a 8 uur vind ik fijnst ga meestal rond 12 uur slapen en dan om 8 uur me bed uitrollen

Comment

Zal wel voor elk persoon anders zijn, ik slaap vaak wat langer, en heb nog geen idee hoe oud ik ga worden! hhhahaha
        ~love what you do, do what you love~

Comment

ik slaap toch meestal rond de 7 uur, dus geen probleem voor mij. Alleen als ik eens echt moe ben slaap ik wat langer uit.

Comment

ik heb het probleem dat ik altijd vroeg eruit moet soms 03:00 beginnen met werk en max 6:30 beginnen met werken. dus om dan 8uur te slapen vind ik moeilijk.
            heb alleen zondag om uit te slapen en dat doe k dan ook tot 14:00 tot 15:00 dan haal ik alles wel weer in

zelf voel ik me het lekkerst als ik 8 uur en een kwartier slaap. dan word ik uit me zelf meestal wakker.
            Calisthenics / Street workout

Comment

k ben ook vaak vermoeider als k langer uitslaap...

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                Ik zorg voor minstens 8 uur slaap, die onderzoeken slaan naar mijn mening nergens op. Over een jaartje zal er wel weer een nieuw onderzoek zijn waaruit weer heel iets anders blijkt, dus eerlijk gezegd boeit dit onderzoek me niet echt veel. Ik zou er niet minder door gaan slapen..

Ik lig er ook niet wakker van
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                  Ik lig er ook niet wakker van
                  leuke woordspeling

Comment

de 'ik zal er niet minder door gaan slapen' was ook een vrij sneaky woordspeling! hahaha
                    ~love what you do, do what you love~

Comment

Ik slaap naargelang behoefte. Of korter. Doordeweeks slaap ik meestal te kort, in het weekend te lang. Vind het niet zo spannend allemaal, tot ik instort, zit ik klaarblijkelijk nog niet aan de limiet.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Uit mezelf wakker worden is ook beetje overrated, wordt toch wel een keer wakker om te gaan pissen, kan daarna prima nog 5 uur door pitten. Als ik geen wekker zet en niks drink hele avond slaap ik op me gemak 12u, maar dan kom je zo kut uit met je voeding

Als ik kan kiezen, zet ik de wekker 9u na in slaap vallen, vind wel lang genoeg. Ligt ook aan het seizoen, winter heb ik meer nodig, zomer minder. Als ik niet train, weinig eet en het is zomer (vakantie) heb ik aan 6u meer dan genoeg.
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

7-8 uur per nacht, maar ontzettend ritme-gevoelig. Wordt in het weekend gewoon om kwart voor zes wakker (op die tijd staat mijn wekker doordeweeks), ook als ik om 3 uur 's nachts in bed lig of zo.

Als ik dan redelijk geslapen heb, ben ik ook echt wakker en moet ik er gewoon uit. Soms kan ik nog een uurtje of anderhalf doortukken, maar dan ben ik alsnog best vroeg wakker.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

re:

Hallo allemaal,

Denk dat de juiste hoeveelheid slaap niet 7/8 uur is, maar dat deze verschilt per persoon. Dan denk ik aan genetische opbouw, gewenning aan bepaalde hoeveelheid slaap, de aard en hoeveelheid activiteit die overdag wordt uitgevoerd door de desbetreffende persoon, maar ook het voedingspatroon.

Stratiox

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X