meisje of trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• meisje of trainen

Waar kies jij voor? En dan heb ik het niet over 'iemand die iets voor je over heeft'. Waar kies je uit:

1. Iets minder mooi vrouwtje, maar wel 1 die het niet erg vind dat je naar de 150kg toe bulkt omdat je een wedstrijd wilt doen.

2. Een vrouwtje die mooi is, die je laat trainen wanneer je wilt, maar het niet ziet zitten als je flink bulkt. (je mag dus wel iets, maar niet alles wat je zou doen als je alleen was)

1:

(een iets eigenaardiger hoofd)

2:

(een geil sletje die je erg leuk vind zoals je nu bent, iets verandering wordt geaccepteerd, bij veel verandering wordt het gezeik)
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

2, wat versta jij onde ''iets'' 10kg-15kg?

aangezien ik tog geen wedstrijdambitie heb of 120kg+ wil wegen
    Last edited by bodybuildr1990; 02-08-2010, 14:35.
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

volgens mij heb je t liefst dat je partner goed in haar/zijn vel zit. Dus ik zou voor optie 1 gaan, knap echt af op die dramachicks.
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Onder 2 bedoel ik iemand die het wel oke vind waar je naartoe wilt, maar ook iemand die bepaalde eisen heeft waardoor jij niet de progressie boekt waar je naar streeft. Ze verneukt dus niet je training oid, ze stelt gewoon bepaalde eisen.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

En ik vind een vrouw die 8maanden zwanger is ook niet aantrekkelijker op worden. Maar dat accepteer je ook, omdat je weet dat er iets moois uit uiteindelijk uit komt.(letterlijk en figuurlijk) Zo moet je vriendin je jou dan ook maar ff zien. Paar maand later sta jij weer strak en is zij weer blij.

Comment

Dat je anderen daaruit laat kiezen, zegt wel iets over je beinvloedbaarheid.
            De matige interesse die jij in de 1e hebt, heeft de 2e waarschijnlijk in jou.
            Enne, iemands foto op internet zetten, met als onderschrift eigenaardiger hoofd of sletje, is behoorlijk triest.
            Ga dan voor de 2e. Beetje zielig als jij de 1e zou kwetsen.

Comment

vind ze allebei lekker

Comment

Dan liever optie 1 ....... Al kan ik optie 2 ook wel begrijpen... draai het maar eens om en bekijk het van jou kant :

Mind is everything.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                  Onder 2 bedoel ik iemand die het wel oke vind waar je naartoe wilt, maar ook iemand die bepaalde eisen heeft waardoor jij niet de progressie boekt waar je naar streeft. Ze verneukt dus niet je training oid, ze stelt gewoon bepaalde eisen.
                  als ik echt een ambitie hebt dan laat ik me niet tegen houden door een vrouwtje, omdat zij iets minder aantrekkelijk vindt of wat dan ook. Misschien egoistisch maar ik zou voor mezelf kiezen op dat moment. Om pro te worden in wat dan ook om mn droom waar te maken zou ik alles achter me kunnen laten behalve mijn familie. En dan bedoel ik niet achter me laten dat ik ergens ga wonen, dat zou ik wel kunnen. Maar achter me laten, dus dat ze geen deel meer uit zouden maken van mijn leven

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Dat je anderen daaruit laat kiezen, zegt wel iets over je beinvloedbaarheid.
                    De matige interesse die jij in de 1e hebt, heeft de 2e waarschijnlijk in jou.
                    Enne, iemands foto op internet zetten, met als onderschrift eigenaardiger hoofd of sletje, is behoorlijk triest.
                    Ga dan voor de 2e. Beetje zielig als jij de 1e zou kwetsen.
                    Het gaat niet over mij, ik heb al een hele mooie vriendin. Je hoeft niet zo fel te reageren omdat misschien nr 1 al mooier is dan jou. Ik weet niet wat je reden is? Als mensen hun foto op internet zetten vragen ze al om een beoordeling. Ze moeten niet raar kijken als hun foto dan ook weleens ergens anders opduikt. Nu niet meer zo zeikerig doen, als het 2 jongens waren geweest waarvan de 1 iets molliger was had jij wss zonder zeiken geoordeeld. Niet pissig worden omdat het nu over vrouwtjes gaat.

Comment

raar topic

Maakt niet uit welke van de twee, als er 1tje tussenzit die je graag ziet of graag zal zien, dan zal die je laten doen wat je graag doet denk ik.

Nr1 heeft trouwens geen eigenaardig hoofd... vind ze zelfs de knapste van de hoop.

Grtz caliber

Comment

Originally posted by caliber View Post
                        raar topic

Maakt niet uit welke van de twee, als er 1tje tussenzit die je graag ziet of graag zal zien, dan zal die je laten doen wat je graag doet denk ik.

Nr1 heeft trouwens geen eigenaardig hoofd... vind ze zelfs de knapste van de hoop.

Grtz caliber
                        Vind idd die eerste ook mooier hoor. Nr1 is the way to go
                        > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                        BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

kvind de 2e er beter uitzien:P

het liefst is het natuurlyk een combo van 1 en 2XD

Comment

Vind het hele topic beetje onzin!
                            Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

die eerste is beetje pauper he
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X