Goede Gym Amsterdam ( oud-west )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede Gym Amsterdam ( oud-west )

hey mensen.
    weet iemand een goede gym hardcore gym in amsterdam oud-west??( bos en lommer )
    Kom namelijk alleen maar fit for free gyms enzo tegen ,en daar heb ik geen trek in.
    Mag ook in omgeving zijn ,,, mits ik er gratis kan parkeren
    En zeg ook waarom ut zoon ""Goeie"" gym is.
    Alvast bedankt voor de hulp.

Ik heb geen idee waar het is, maar ik heb gehoord dat ultimate fitness iets een van de beste gyms van Nederland is.
    Groeten

Comment

joels hardcore gyme osdorp
      ultimate fitness (voormalig barbarians) oost
      active fitnesscentre zuid
      first class gym diemen
      gym van hedwig parden kraaienest (weet ff nie meer hoe die heet)
      world temple gym noord

fit 4 less is er netr tussenin half hardcore

meer zijn er volgens mij niet in amsterdam
      LET'S GET NASTY YATES!!!
      COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

ik ben redelijk een beginner en heb lang niet aan krachttraining gedaan. (hiervoor ooit jaar lang wel serieus mee bezig geweest). is fit 4 free dan wel een goede oplossing? omdat ik nog opleiding doe is ook usc fitness in amsterdam een optie. iemand tip welke van de twee ik beste kan doen? (ivm begeleiding bij uitvoering oefeningen met name) reden dat ik tussen deze twee twijfel is omdat ze het goedkoopst zijn. (10e per maand)
        Last edited by Viking18; 08-09-2010, 13:36.

Comment

USC daar trainen legendes heb ik gehoord
          Groeten

Comment

ja maar ook beetje goede begeleiding enzo? heb ik wel nodig gezien geringe ervaring namelijk denk ik

Comment

Als je in een stad als Amsterdam al geen goeie gym kan vinden, tja dan weet ik het ook niet meer. Waarschijnlijk vind je er dan nergens in Nederland 1.

Comment

tuurlijk valt het wel te vinden. ik vraag alleen of mensen ervaring hebben met begeleiding bij fit 4 free en/of usc fitness voor beginners. is dat echt zoveel gevraagd?

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  USC daar trainen legendes heb ik gehoord
                  hehehee
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                    hehehee
                    ja toch

gewoon daarheen gaan en ontiegelijk veel vragen aan leo en jesaja stellen
                    Groeten

Comment

Who needs a gym anyway.

Als je genoeg vraagt aan Leo dan wordt je daar al buff van.
                      Sterker nog als Leo aan je denkt, dan groei je al. Mind on the muscle zoals het bedoeld is.

Wist je dat Leo met zijn blote handen schroefdraad in de barbels maakt? En dat als Leo zweet, de dumbbels sissend wegschroeien?

Als je trouwens een keer geen verhuiswagen hebt, moet je Leo bellen. Hij neemt al je huisraad mee op zijn lats. Zonder pomp jwz.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X