Hoe ver kun je komen met pushups?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Roy P View Post
    Ik deed vroeger belachelijk veel crunches, m'n record is 3011 reps zonder rustpauze achter elkaar in 1 set... Toen had ik geen zin meer..
    haha ok
    ik gaf het op bij 200, begon ik mij te vervelen
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

ja idd jij deed ooit 3011 situps achter elkaar zonder rustpauze. Ik deed laatst 3 uur sprinten zonder rustpauze

Comment

Ik dee 10 uur rukken nonstop, ben ik nu ook stoer?

Comment

Originally posted by frederik47 View Post
          ja idd jij deed ooit 3011 situps achter elkaar zonder rustpauze. Ik deed laatst 3 uur sprinten zonder rustpauze
          Je weet niet waar je over praat. Bovendien zei ik crunches, geen sit ups, dat zou natuurlijk nooit lukken.. Ik heb drie getuigen die erbij waren, wil je de telefoonnummers?

Excuses voor het off-topic bericht, maar hierop moest ik reageren.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by frederik47 View Post
            Originally posted by DeRakker View Post
            Ik dee 10 uur rukken nonstop, ben ik nu ook stoer?
            Dit heeft helemaal niets met 'stoer' doen te maken..
            Als je jong bent kan je al deze dingen gemakkelijk, je weegt weinig (ik toch)..
            Het is dan ook niet zo moeilijk voor zo een kleine en magere jongen om veel te pompen etc.
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Stefan, ik vind het een prachtige post, en ohh man, ik weet zeker dat je het gaat halen, niet op je 14e, maar op je 20 ben jij minstens zo. Maar op je 15e of 16e (over 2 a 4 jaar dus) zul je zeker resultataten zien.

Je haalt het!
              Je kan het!
              Ongeacht je aanleg!

Dit zeg ik omdat ik wil dat je in jezelf gelooft, maar ook omdat je doel nou niet gigantisch onmogelijk is.

Comment

Nou bedankt dan he! Dat is ook niet echt mijn doel, wou alleen vragen of je met pushups alleen (met vele variaties erop) zo'n borst kan halen. Maar goed. bedankt! Werkt motiverend. Ik heb wel geduld hoor, wacht lekker gewoon tot mijn 16'e en ga dan aan de slag in de sportschool.

Comment

Goedzo Stefan, we horen nog wel van je!

Comment

Ja zeker, jij ook succes met je doelen!

Comment

wat heb je aan een zo'n borst als je daarnaast een hele slappe buik hebt?

werk gewoon aan je hele lichaam, en als je op jouw leeftijd het al belangrijk vindt om er goed uit te zien, dan zul je op 20 jarige leeftijd de vrouwen van je af moeten slaan!
                      ~love what you do, do what you love~

Comment

Probeer als je hier tijd en zin voor hebt dan inderdaad je lichaam totaal te trainen met een sport en ga op je 16e lekker naar de sportschool. Als je dan 18 bent ben een zeker een stuk gegroeid. Succes en met motivatie kom je een heel eind onthoud dat!
                        "Straight outta gym"

Comment

Ik train mijn hele lichaam als jullie dat niet wisten, zie mijjn schema:

Maandag:
                          · Push-ups: 11*12*8*7*F = 10
                          · Decline pushups: 8*8*F
                          · Inverted row: 5*5*5
                          · Pull-ups: 3*3*3*F
                          · Single Leg Split Squat: 12*12*12
                          · Jump squat: 10*10*10

Woensdag:
                          · Push-ups: 11*12*10*7*F=12
                          · Dumbell pushups: 8*8*F
                          · Inverted rows: 5*5*6
                          · Split jump: 15*15*15

Vrijdag:
                          · Push-ups: 12*14*11*10*F=14
                          · Close-grip push-ups: 5*5*6
                          · Inverted row: 5*6*6
                          · Single Leg Split Squat
                          · Iron Cross: 4*4*5 (Iron Cross Exercise Guide and Video)

Ik leg de nadruk op het trainen van de drie grootste spiergroepen: Rug, been en borst. Biceps pak ik met pullups, schouders met iron cross, en triceps met pushups (vooral close-grip). En ik doe trouwens ook aan voetbal, 2 keer per week training en 1 keer voetbal. EN dat doe ik voor fun, maar ik wel uiteindelijk iets bereiken met voetbal.

mvg,
                          Stefan

Comment

Originally posted by Stefan09 View Post
                            Ik train mijn hele lichaam als jullie dat niet wisten, zie mijjn schema:

Maandag:
                            · Push-ups: 11*12*8*7*F = 10
                            · Decline pushups: 8*8*F
                            · Inverted row: 5*5*5
                            · Jump squat: 10*10*10

Woensdag:
                            · Push-ups: 11*12*10*7*F=12
                            · Dumbell pushups: 8*8*F
                            · Inverted rows: 5*5*6

Vrijdag:
                            · Push-ups: 12*14*11*10*F=14
                            · Close-grip push-ups: 5*5*6
                            · Inverted row: 5*6*6
                            · Single Leg Split Squat
                            · Iron Cross: 4*4*5 (Iron Cross Exercise Guide and Video)

Ik leg de nadruk op het trainen van de drie grootste spiergroepen: Rug, been en borst. Biceps pak ik met pullups, schouders met iron cross, en triceps met pushups (vooral close-grip). En ik doe trouwens ook aan voetbal, 2 keer per week training en 1 keer voetbal. EN dat doe ik voor fun, maar ik wel uiteindelijk iets bereiken met voetbal.

mvg,
                            Stefan
                            een aardig trainingsschema voor iemand van 13 maar ik zie wel alleen de zelfde dingen probeer dan ook alles te trainen je hele rug trapezius(boven rug),rug,onderrug,je zij buikspieren.en close grip push ups is niet genoeg voor je triceps je kan veel meer andere oefeningen doen die je met je dumbells of zonder gewicht kunt uitvoeren. maar ja als je dertien bent moet je ook oppassen voor over training anders kan het je hele groei wel is belemmeren.
                            ben zelf ook erg jong namelijk veertien dus moet hier ook voor oppassen.

ieder geval veel succes!!
                            BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Die Stefan is een geweldige vent, met een nog geweldiger schema!
                              Ga vooral zo door en laat je door niemand iets wijs maken!

Comment

Originally posted by Training Niels View Post
                                een aardig trainingsschema voor iemand van 13 maar ik zie wel alleen de zelfde dingen probeer dan ook alles te trainen je hele rug trapezius(boven rug),rug,onderrug,je zij buikspieren.en close grip push ups is niet genoeg voor je triceps je kan veel meer andere oefeningen doen die je met je dumbells of zonder gewicht kunt uitvoeren. maar ja als je dertien bent moet je ook oppassen voor over training anders kan het je hele groei wel is belemmeren.
                                ben zelf ook erg jong namelijk veertien dus moet hier ook voor oppassen.

ieder geval veel succes!!
                                Ja maar wat ik wil is eerst een beetje basis kracht creeren, eerst de grote daarn aandacht voor de kleine. Net als rippetoe, eerst kracht, eerst de compunds. Net als rennen. Je moet eerst kunnen lopen, voordat je kunt rennen, niet waar? By the way, deze schema wordt elke week verzwaard, en ik ga zo'n 3 maanden doen. Daarna over op een andere schema.

Nog tips?

En weten jullie trouwens het moeilijkste variatie op inverted rows?

Ik doe namleijk onder de tafel: http://sportstrainingblog.com/wp-con...pull%20up2.jpg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X