smallere benen/kuiten krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• smallere benen/kuiten krijgen

Ik heb van nature redelijk dikke bovenbenen en kuiten, zonder dat hier al te veel vet is.
    Sinds het fitnessen zijn mijn bovenbenen en kuiten echter nog aan het groeien. Zelfs al in die mate dat ik nog amper in mijn broeken pas en dat het schuurt als het loopt.
    Het is niet dat ik superveel kan squatten (2x15 x 36kg), dus het is niet 1 en al kracht. Met mijn kuiten hetzelfde probleem (seated calf raise 2x15 x 100 kg)

Ik vroeg mij af of er een manier is om mijn bovenbenen en mijn kuiten nog altijd te trainen, maar in massa te laten afnemen?

gewoon grotere broeken kopen
    moet ik ook
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Schuren hoort nou eenmaal bij het leven, je hoort ook geen skinny jeans te dragen als je serieus traint, simple enough

Wat zijn je stats verder en hoelang train je al
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Schuren hoort nou eenmaal bij het leven, je hoort ook geen skinny jeans te dragen als je serieus traint, simple enough

Wat zijn je stats verder en hoelang train je al
        Draag alles behalve skinny jeans
        Ben nog maar een 4-tal maanden aan het trainen. Veel stats weet ik niet, maar ben 184cm en weeg om en bij de 83 kg.

Comment

Probleem zie ik niet eens..
          Op 83kg zul je geen impressive mass benen hebben het probleem is dat je te strakke broeken koopt
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Als jouw quads en calves heel dik zijn, wil het niet gelijk zeggen dat je ook zwaar kan squatten. Maar dat je niet zwaar kan squatten wil ook niet zeggen dat die spieren slap zijn.
            Als je glutes (of welke spier dan ook) maar voldoende is onderontwikkeld, dan faalt jouw squat daarop, en niet op het ontbreken van de kracht van je quads en calves.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              Op 83kg zul je geen impressive mass benen hebben het probleem is dat je te strakke broeken koopt

haha ja idd
              je moet geen skinnyjeans kopen :P
              dat is uit!
              haha
              nee maar je kan beter wat grotere broeken gaan kopen ja

echt veel afnemen in massa zullen ze niet meer doen wel?
              Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Grotere broeken kopen
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

wat is de omtrek van je benen?
                  zal wel niet heel veel zijn , ik denk dat je gewoon grotere broeken moet kopen en neit zeren
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Als jouw quads en calves heel dik zijn, wil het niet gelijk zeggen dat je ook zwaar kan squatten. Maar dat je niet zwaar kan squatten wil ook niet zeggen dat die spieren slap zijn.
                    Als je glutes (of welke spier dan ook) maar voldoende is onderontwikkeld, dan faalt jouw squat daarop, en niet op het ontbreken van de kracht van je quads en calves.
                    Ongeacht hoe sterk (of zwak) je glutes zijn in verhouding met je quadriceps, grote kans dat als je glutes on-ontwikkeld zijn dat je niet ineens mega quads hebt. Iemand met een squat van 36kg heeft geen sterke quads, geen sterke hamstrings en geen sterke glutes (geen persoonlijke aanval hoor @ts). Dat ze te groot zijn voor skinny jeans geloof ik nog wel.

Sommige mensen hebben gewoon van nature veel massa in hun benen en weinig in hun bovenlichaam. De kans dat die ineens opgeblazen is na 4 maanden trainen is erg klein, zeker omdat beginnende trainees vaak niet eens zwaar en efficiënt benen trainen.

Dus nu zitten we met het probleem, je broeken passen niet omdat ze te klein zijn. Vrij logische oplossing dan, grotere broeken kopen.

Overigens kun je mits je gaat cutten nog wel redelijk wat cm's verliezen op je benen, maar aangezien je een beginner bent gain je waarschijnlijk in the process meer massa dan er vet af gaat op je benen. Dus ben je terug bij af, grotere broeken kopen.
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

negerbroeken:P

als ie dan nog schuuurt
                      dan weet ik het ook niet meer!
                      Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Originally posted by hakan00 View Post
                        negerbroeken:P

als ie dan nog schuuurt
                        dan weet ik het ook niet meer!
                        Karl kani FTW
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

Tenzij je benen hebt van 70+ cm omtrek op je quads heb je geen reden tot klagen. Gewoon nieuwe broeken kopen die wel passen. Je gaat toch ook niet zeuren als je bovenlichaam groter wordt en je opeens nieuwe shirts moet kopen of wel soms?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                            Ik had dat probleem al op 75kg, trust me, dat kan best. Nu niet meer, maar het is ook al even geleden dat ik serieus benen heb getraind. Sowieso serieus heb getraind.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Tenzij je benen hebt van 70+ cm omtrek op je quads heb je geen reden tot klagen. Gewoon nieuwe broeken kopen die wel passen. Je gaat toch ook niet zeuren als je bovenlichaam groter wordt en je opeens nieuwe shirts moet kopen of wel soms?

Ik denk dat hij eerder wil zeggen dat zijn bovenbenen dikker zijn maar zijn buik niet, waardoor je niet alle broeken kan kopen. Als je een maat groter pakt voor je bovenbenen dan is je broek veel te groot aan je buik, iig dat probleem heb ik toch. En een riem in je broek doen is ook geen oplossing omdat het er niet uitziet om een riem in te doen in een broek die veel te groot is bovenaan.
                              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X