Originally posted by DeRakker
View Post
Intimidatie op de sportschool
Collapse
X
-
Oplossing : een homegym.
Ben je gelijk van alles verlost, ook moet je niet je capaciteiten benutten om sociale interacties aan te gaan, zo je die capaciteiten zou hebben.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook niet prettig vinden maar ik train dan ook om mezelf sterker te maken, niet om anderen te plezieren, en daar heb ik geen sociale interacties bij nodig.
Comment
-
Ik doe nu ongeveer 4 jaar aan krachttraining, pak dus ook wel 'intermediate' gewichten, ben geen beginner meer. En ook al was dat zo, wat kan een ander het schelen als ik 10 kg zou pakken, waar de ander er 30 kg pakt? Wat weet een ander van mijn trainingsschema? Wat Dave net al zei; sommige die tussen die gasten trainen, gaan ineens te zware gewichten pakken om 'erbij' te horen (denk ik?) en doen dan de oefeningen helemaal verkeerd. Dan pak ik liever ietsje minder en krijg ik wat minder credit van de 'stoere boys'.
De oefeningen doe ik niet verkeerd, ik krijg meer het idee dat ze het trainen meer zien als een wedstrijdje 'pik-meten'.. Dat zegt natuurlijk ook iets over hún training. Ik laat uiteraard niet merken dat ik het irritant vind, en doe gewoon mijn ding en ben op mezelf en mn training gefocust. Maar heb al een paar keer mensen gezien die dan niet op een bankje durven plaats te nemen wanneer die gasten er zijn.
Misschien dat dit bericht emo overkomt, maar dat is niet zo bedoeld. Ik vroeg me af of dit normaal is, aangezien ik bij defensie altijd positieve ervaringen had met training in een gym.
Wellicht heb toevallig verkeerde mensen ontmoet, en voor de rest raakt het me ook niet, maar ik vind zo'n negatieve houding (vooral zo'n huisvrouw wegpesten) wel opzienbarend genoeg om hier eens te vermelden en te kijken of dat vaker voorkomt.
Ik ga in ieder geval niet weg, blijf gewoon mn ding doen zolang ik niets beters op het oog heb. Trainen doe ik voor mezelf.Last edited by stratiox; 11-08-2010, 15:57.
Comment
-
Je traint toch voor jezelf? Wat maakt et nu uit wat andere zeggen of dat ze staan te kijken. Oortjes in muziek hard zetten en trainen. Ik heb het zelfs niet eens door als ze kijken, ben meer gefocussed op mijn oefeningen.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Je hebt de kinderachtige krachtsportertjes gevonden. Misschien diegene die het onzin vinden als iemand bb-curls doet, of lang benched. Gebrek aan respect is altijd irritant, je kan in de tegenaanval gaan door telkens als er iemand lacht te zeggen 'maar ik gebruik niet'. Zo krijg je ze wel op de kast. Als ze dan de discussie aan willen gaan kan je ze melden dat ze niet zo kinderachtig moeten doen. Laat je niet kleineren, in verhouding is hun penis veeeel kleiner.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
tja gewoon negeren en hem aanspreken op zn iritante gedrag had laatst ook zo een gozertje die dacht dat ie heel wat was ( geen kast ofzo) dus dat maakt het iets makkelijker had ik hem ook even uitgeluld en iedereen moest lachen toen was hij echt een sukkel.
Comment
-
Hahaha bedankt voor de tips, zeker die over het 'subtiel douchen'.. Ik blijf gewoon lekker mijn schema volgen.. misschien duurt het zonder 'paardenmiddeltjes' langer maar ik wil niet cheaten om te groeien (op een eiwitshake na)..
Thnx
Stratiox
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postje moet onderscheid maken tussen echte vrienden en vrienden, echte vrienden kun je op 1 hand tellen en de andere ''vrienden'' zijn vervangbaar en geven niks om jou, ik zou niet eens geaccepteerd willen worden door die gasten in die sportschool.
Ben praktisch met iedereen bevriend in het sportcentrum, kom er 4-5x in de week en als het druk is soms 1,5-2u omdat het een half uur duurt voor de equipment vrij komt. Zijn ze vervangbaar, jazeker, betekend dat dat ik ze uit de weg ga, zeker niet. Paar van mijn beste maten (echte vrienden zoals jij noemt) komen uit een gym.
Plus let's face it, iedereen lacht mensen uit die arrogant voor de spiegel staan te showen en LIGHT WEIGHT roepen, nadat ze 1u hun biceps hebben opgepompt en ze nog steeds kleiner zijn dan je onderarmen. Mensen zorgen voor vermaak. Het leven is mooiThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Bij mij is het eigenlijk omgekeerd. Ik ben toch wel iets breder/gespierder dan de gemiddelde leden op de gym bij mij.
ik voel me regelmatig aangekeken door van die jonge gasten die met hun gsm zitten te spelen tijdens de training. Net alsof zij serieus aant trainen zijn.
ik hoor dan ook soms dat ze bezig zijn over mij als ik aant trainen ben, over men gewichten, biceps, borst .......
nu ja, ik het neem het maar voor een komplement en laat het maar voor wat het is.
Maar ik kan het soms wel begrijpen dat je kwaad kan worden ervan. jij omdat je gewoon ge training wilt afwerken en nog niet zo breed bent als die andere gasten. En ik omdat ik men training serieus neem en voor de sport leef.
Wel f*ck die gasten kerel, laat ze doen en als het anders effe kan doe zoals Jaap, zet ze op hun plaats zoals ik ook ooit doe
Comment
-
Originally posted by sharki View PostBij mij is het eigenlijk omgekeerd. Ik ben toch wel iets breder/gespierder dan de gemiddelde leden op de gym bij mij.
ik voel me regelmatig aangekeken door van die jonge gasten die met hun gsm zitten te spelen tijdens de training. Net alsof zij serieus aant trainen zijn.
ik hoor dan ook soms dat ze bezig zijn over mij als ik aant trainen ben, over men gewichten, biceps, borst .......
nu ja, ik het neem het maar voor een komplement en laat het maar voor wat het is.
Maar ik kan het soms wel begrijpen dat je kwaad kan worden ervan. jij omdat je gewoon ge training wilt afwerken en nog niet zo breed bent als die andere gasten. En ik omdat ik men training serieus neem en voor de sport leef.
Wel f*ck die gasten kerel, laat ze doen en als het anders effe kan doe zoals Jaap, zet ze op hun plaats zoals ik ook ooit doe
Mensen kijken, mensen praten, als je je er aan stoort moet je niet aan bodybuilding doen, want als je een tijdje goed bezig bent gaan er alleen maar meer mensen over je praten dus je kunt beter aandachtsgeil zijn danwel worden anders krijg je het er nog zwaar meeThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ik heb het gehad, ik heb het opgelost.
Nu ken ik zowat iedereen die komt trainen, maar ik ga wss van gym veranderen omdat ik (90% zeker) in antwerpen, geel, op kot ga dus moet ik daar een gym vinden.The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Verkeerde gym. de meeste big boys bij ons in de gym zijn symphatiek en kan je gewoon praatje mee maken vinden ze ook wel leuk als je hun om advies vraagt.
overal lopen er mongols rond die je proberen uit te lachen vervolgens beginnen ze tegen een jong gozertje over binnenkant borst en dan flikkeren spontaan de db's uit me klauwen van het lachen.
zoals ze al zeiden je bent er voor jezelf. probeer is ene andere tijd te trainen kan helpen. en mss was het eenmalig dat je ze tegen kwam.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...23 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: