Haha ja inderdaad wat Optimus zegt, ze hebben een onzekerheid.. het zijn gewoon kleine jongetjes in een groot lichaam.
Intimidatie op de sportschool
Collapse
X
-
bij mij ( fit4free) is sfeertje wel leuk, heb wel eens een keer gehad dt een of ander klootzakje begon af te kraken hoe weining ik tilde, gelukkig zette de echte kleerkastte hem netjes op zijn plaats met de zin : iedereen moet onderaan beginnen jij was ooit ook zo. je had de grijns toen op me gezicht moeten zien
Comment
-
Je zou helemaal geen respect hoeven af te dwingen tot ze je geaccepteerd hebben of je erbij hoort. Die sportschool is van iedereen, breed of niet beginner of niet.
De eerste de beste die tof doet tegen mij scheld ik helemaal de tyfus. Wie dan mee naar buiten wil mag meelopen want dan tellen spieren niet meer.
Als dit een keer is gebeurd sport je daar uiteraard niet meer lekker, dus andere gym zoeken.Last edited by Rotterdam; 12-08-2010, 14:23.''Elke reis begint met een stap''
Comment
-
Denk er aan dat je naar de sportschool gaat voor jezelf! Het is jouw lichaam! Laat je niet afleiden.
Ik krijg juist vaak tips van de meer ervaren gasten. Succes Ermee!
Werkt het misschien anders om wat andere tijden te gaan sporten? Meestal wat vroeg op de avond is de sportschool wat minder bezet.
Comment
-
Originally posted by Rotterdam View PostJe zou helemaal geen respect hoeven af te dwingen tot ze je geaccepteerd hebben of je erbij hoort. Die sportschool is van iedereen, breed of niet beginner of niet.
De eerste de beste die tof doet tegen mij scheld ik helemaal de tyfus. Wie dan mee naar buiten wil mag meelopen want dan tellen spieren niet meer.
Als dit een keer is gebeurd sport je daar uiteraard niet meer lekker, dus andere gym zoeken.
Spieren tellen niet mee, daarom heb je ook geen gewichtsklasses, of wacht?The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Rotterdam View PostJe zou helemaal geen respect hoeven af te dwingen tot ze je geaccepteerd hebben of je erbij hoort. Die sportschool is van iedereen, breed of niet beginner of niet.
Als dit een keer is gebeurd sport je daar uiteraard niet meer lekker, dus andere gym zoeken.
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View Post
Spieren tellen niet mee, daarom heb je ook geen gewichtsklasses, of wacht?Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
Comment
-
Originally posted by Mister XXL View PostDat kan je doen, maar dan vertoon je zelf toch precies hetzelfde gedrag? Bedoel, wat onderscheidt jou dan van hen? Het gaat er juist om dat je niet zo 'zielig' bent om zelf precies hetzelfde te gaan doen. Anders ben je nog steeds nergens.I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
-
Originally posted by Mister XXL View PostDat kan je doen, maar dan vertoon je zelf toch precies hetzelfde gedrag? Bedoel, wat onderscheidt jou dan van hen? Het gaat er juist om dat je niet zo 'zielig' bent om zelf precies hetzelfde te gaan doen. Anders ben je nog steeds nergens.
Ik behandel iedereen met respect, ook dunne beginners. Ik verwacht zelf ook zo behandeld te worden. Pas daarna ga ik los. Dat is dus heel iets anders.''Elke reis begint met een stap''
Comment
-
Originally posted by dfuse View PostEen vrij magere bokser (wel heel goeje) in 1 van de films van joe defranco kreeg ook wat commentaar te verwerken van alle gespierde gasten rondom hem. Tot hij opmerkte dat hij toch niet veel spier zag op hun kin
Versus
Beide UFC champions in hun gewichtsklasse (geweest), mag jij me nu gaan vertellen wie dit hypothetisch gezien zou winnen... Dat een olympic bokser kan winnen van iemand zonder ervaring geloof ik wel, n00b vs n00b gaat toch echt de beer winnenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by brainiac View Postspieren tellen niet, gewicht is wat telt. Anders zou je wel klasses krijgen op vvmThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View Post
Spieren tellen niet mee, daarom heb je ook geen gewichtsklasses, of wacht?''Elke reis begint met een stap''
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: