Originally posted by Optimus_Prime
View Post
Intimidatie op de sportschool
Collapse
X
-
Originally posted by Rotterdam View PostEcht als complete random vraag zonder achterliggende gedachtes, ben je toevallig het meisje van je avatar?
Had ik gelijk tho?Last edited by Yawgmoth; 13-08-2010, 11:22.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ik heb in meerdere fitness centra getrained en eigenlijk altijd de zelfde cyclus doorlopen.
Fase 1. De vaste gasten zien je komen en denken dat je een beachboy wilt worden en verwachten dat je binnen een maand weer verdwijnt. Ze kijken je afkeurend en lacherig aan of negeren je. Dit is ook onzekerheid van je eigen kant af omdat je dit zo ervaart.
Fase 2. Ze zien in elk geval dat je een volhouder bent. Ook al pak je minder dan hun zien ze dat je serieus trained en er bent om te sporten. Ze maken geintjes tegenover je ten opzichte van het gewicht dat je pakt. Dit is male testosteron bonding. Neem het als een geintje.
Fase 3. Ze ouwehoeren met je, helpen je met spotten en accepteren dat je ook geintjes terug maakt wanneer ze hun stoere gewicht weer moeten neerleggen vanwege hun "schouderblessure"
Wat ik dus bedoel te zeggen, geef ze de tijd om je te leren kennen. In het begin heb je het idee dat ze je uitlachen maar dit is ook de manier waarop je het ervaart, niet noodzakelijk hetgeen zoals zij het bedoelen. Hou er rekening mee dat (vooral in de zomer) er veel lui komen en gaan dus ze hebben ook geen zin om elke randdebiel die er binnen komt met open armen te ontvangen.
Het zijn overigens meestal de minder brede gasten die de bovenstaande cyclus doorlopen bij nieuwe leden. De echt brede gasten zijn vaak wat relexter en hebben betere dingen te doen in de sportschool.
Probeer anders een een keertje te vragen om hulp met spotten of advies. Dit werkt meestal goed voor de kennismaking.
(Ik heb het overigens nooit zo negatief ervaren als jou... dus misschien heb je een sportschool die de negatieve uitzondering is)"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Wat een walgelijk sfeertje.
Ik zou het daar al zeker niet uithouden. Ik weet niet of het overal zo is, maar ik heb erg weinig op met sfeertjes op sportscholen, sinds ik dit soort dingen inderdaad al een paar keer heb gemerkt.
Ook onder vrouwen gebeurt het. Ik ben tamelijk dun maar de wat dikkere dames worden door de dennen meestal ongeveer met onverhulde afkeer bekeken.
Walgelijk."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostOok onder vrouwen gebeurt het. Ik ben tamelijk dun maar de wat dikkere dames worden door de dennen meestal ongeveer met onverhulde afkeer bekeken.
Walgelijk.
OT: Heb je die gozers nu al gegrepen?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostJa maar dat lijkt ook vaak zo! Grote dames nemen een veel groter stuk van je zicht in beslag dan de dunnere variant, het is dan ook niet gek dat ze vaker in je aanzicht verschijnen.
Maar ik heb geen last van de dikkere dames, ik vind het juist heel goed dat ze aan hun lijf werken. En je moet dan ergens beginnen, right?
Nee, ik kan me echt ergeren aan dat superieure van sommige "dennen".
Ik geef zelf BBB lessen en stel de vollere dames altijd gelijk op hun gemak want ze zijn al onzeker genoeg."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View Post
Maar ik heb geen last van de dikkere dames, ik vind het juist heel goed dat ze aan hun lijf werken. En je moet dan ergens beginnen, right?
Nee, ik kan me echt ergeren aan dat superieure van sommige "dennen".
Ik geef zelf BBB lessen en stel de vollere dames altijd gelijk op hun gemak want ze zijn al onzeker genoeg.
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostTja kijk iedereen heeft vooroordelen over iemand in 1 seconde wanneer ze je zien, maar het verschil is of iemand dit gewoon voor zich houdt of het ook daadwerkelijk gaat zeggen.
Ik vind het altijd gewoon lullig. Niemand hoeft zich superieur te voelen over een ander, ook niet als je meer spiermassa hebt of verder bent in je sport."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostNou, zeggen........blikken zeggen meer dan woorden. Als iemand daadwerkelijk wat zegt, kun je reageren, op blikken is dat moeilijker.
Ik vind het altijd gewoon lullig. Niemand hoeft zich superieur te voelen over een ander, ook niet als je meer spiermassa hebt of verder bent in je sport.
Kortom. Jij bent geen haar beter. Ook jij beoordeelt mensen met je eigen aannamens en vooroordelen. Net zoals mensen die zich zogenaamd kunnen inleven in anderen en denken te weten wat anderen echt denken. Dat slag mensen zijn pas arrogant en denken "superieur" te zijn. Iedereen is gewoon zo hypocriet als de pest en houdt zichzelf voor de gek als ze wat anders beweren.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post
Kortom. Jij bent geen haar beter. Ook jij beoordeelt mensen met je eigen aannamens en vooroordelen. Net zoals mensen die zich zogenaamd kunnen inleven in anderen en denken te weten wat anderen echt denken. Dat slag mensen zijn pas arrogant en denken "superieur" te zijn. Iedereen is gewoon zo hypocriet als de pest en houdt zichzelf voor de gek als ze wat anders beweren."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostNou, zeggen........blikken zeggen meer dan woorden. Als iemand daadwerkelijk wat zegt, kun je reageren, op blikken is dat moeilijker.
Ik vind het altijd gewoon lullig. Niemand hoeft zich superieur te voelen over een ander, ook niet als je meer spiermassa hebt of verder bent in je sport.
Voorbeeld, als je alleen in een donkere weg loopt, je ziet een groep van stuk of 10 jongeren, zou je daar dan doorheen gaan lopen?
Is al een vooroordeel dat ze misschien wat gaan doen, maar kan ook gewoon niks gebeuren want niet alle jongeren zijn zo.
Of als je een grote gespierde gast met tattoo's ziet, kan ie misschien wel heel erg goed in wiskunde zijn ofzo.. maar het zijn niet je eerste gedachten.
Zijn maar voorbeelden, maar onbewust heb je een gedachte over iemand als je m ziet.
Comment
-
Originally posted by DeRakker View Post
Zijn maar voorbeelden, maar onbewust heb je een gedachte over iemand als je m ziet.
Jawel, daar heb je wel gelijk in, hoor.
Maar ik bedoelde dan ook meer het daadwerkelijke gedrag van mensen op andere mensen, en niet zozeer het eerste wat je denkt. Want gedachten kun je eigenlijk niet stoppen maar je kunt wel je best doen om andere mensen niet daadwerkelijk te kwetsen.
Ik vind het gewoon altijd best sneu als een dikke mevrouw onzeker in zo'n zaal binnenstapt en onmiddellijk tegen superieure blikken aan loopt en zich nog onzekerder gaat voelen. Het lijkt me best heel moeilijk om dan in haar schoenen te staan."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: