Sportscholen in Delft

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sportscholen in Delft

beste body-netters,

ik woon sinds vandaag in delft en ben dus opzoek naar een nieuwe sportschool nu zit er fit for nog iets bij mij in de straat alleen ze hebben geen squat rek dus dit is geen optie, ik heb mogelijkheid tot sportschool van de tu maar wat is een echte aanrader mbt sportscholen

groet

janjaap

Voor zover ik weet, is het in delft drama. Maar 15 minuten met de trein (en 2 minuten lopen), en je bent bij Fit all day (100 meter van holland spoor af).

Hier heb je een fatsoenlijk squat rek. In totaal 5 olympische barbells, 2x bankje om vlak bank te drukken. 2x bankje om schijn te bankdrukken. 2 smith machines. Meer als duizend kilo aan schijven. wat losse bankjes. dumbells 1-26 kilo. meerdere chin up bars. ding om te dippen. kabel stations. en een lading apparaten.

Het is opzich geen super sportschool. maar je kan er zeker fatsoenlijk squatten, en alle andere barbell oefeningen doen. Dat plus nog wat pompwerk op isolatie dingen aan het einde van de training en ik ben een tevreden man.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

okee ja ik heb het zo bedacht dat ik gewoon een squat rek ga kopen daar heb ik ruimte voor met verstelbare spotters dit omdat ik van plan ben komende tijd wsb te gaan doen en dat betekent dus iedere week maxxen (max effort) en dat kan dus niet zonder squat rek met spotters en basic fit zit bij mij in de straat en daar is alles voor upperbody en heel wat leg presses plate loaded incline flat dus dat is mooi.

Comment

hoevaak moet je maxen per week op squat?
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Hoe ver is het dan naar Kneets ofzo? Kan toch ook niet heel ver zijn?
          Groeten

Comment

vanuit hs een 20 minuten tram. Dus dan zou hij vanuit delft station een 35 minuten onderweg zijn.

Comment

oh dat gaat misschien nog wel tegen zitten.
              trouwens dyno, die gym waar jij het over had bij HS is die goedkoop en zijn de halters beetje goed?
              ik ga op de HHS studeren en wil misschien ook in den haag trainen, dacht op het eerste ogenblik aan kneets, maar misschien is er nog wat anders.
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                oh dat gaat misschien nog wel tegen zitten.
                trouwens dyno, die gym waar jij het over had bij HS is die goedkoop en zijn de halters beetje goed?
                ik ga op de HHS studeren en wil misschien ook in den haag trainen, dacht op het eerste ogenblik aan kneets, maar misschien is er nog wat anders.
                Kneet is opzich super om te trainen en daarnaast ook vrij goedkoop. Maar 20min rijstijd + eventueel wachten op de tram is zo 25-30 min heen en terug. dat zou mij persoonlijk best gaan tegenzitten.

Fit all day is op 2 min loopafstand van de hhs. Je betaalt 16-20 euro per maand. (afhankelijk of je 1 of 2 jaar wil, en of je maandelijks of in 1x betaalt). Barbells zijn 2 enigzins minder fijne (als je ermee gaat smijten draaien schroeven los), maar de andere drie zijn gewoon goed.

Overall is het een sportschool waar ik best aardig kan trainen. Je hebt verder nog op 10 min loopafstand van de hhs een sportschool oasis.

dumbells tot 60kg. goede apparaten (pannata ofzo, alles werkt met schijven). Grote nadeel is dat ze geen squatrek met veiligheids beugels hebben, en weinig/geen ruimte om te deadliften. (kan wel maar dan is het erg krap en zit je anderen in de weg). maarja geen squatrek en niet fatsoenlijk kunnen deadliften.. vandaar dat ik er niet train.

ik zit trouwens ook op de hhs. moeten maar eens samen gaan trainen dan als je in den haag woont/naar school gaat.

Comment

is cool
                  bedankt voor de info verder
                  Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X