Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hallo ik wil weten hoe je snel groot kan worden betreft trainen
mvg
Beetje rare vraag.... Wat vind jij groot?
Reken op 4 jaar clean trainen, met goede voeding en voldoende rust. Ook geen alcohol drinken, dat veroorzaakt weer afbraak..... Dan ben je al aardig aan de maat hoor..
Dan kun je evt aan de roids.. Ook dan ben je met 1 kuurtje nog geen beest..
Zie steroiden als bouwstenen, je bouwt ook geen huis met 1 steen... Dus word het stapelen.. En gebruiken met je verstand... Trainen tot je omvalt...
Reken dan weer 2-3jaar, en ja dan kun je een beest zijn. Mits je gezond bent, en ook blijft.. En genoeg verdient om je grote lichaam te onderhouden....
Reken op 4 jaar clean trainen, met goede voeding en voldoende rust. Ook geen alcohol drinken, dat veroorzaakt weer afbraak..... Dan ben je al aardig aan de maat hoor..
Zie steroiden als bouwstenen, je bouwt ook geen huis met 1 steen... Dus word het stapelen.. En gebruiken met je verstand... Trainen tot je omvalt...
Reken dan weer 2-3jaar, en ja dan kun je een beest zijn. Mits je gezond bent, en ook blijft.. En genoeg verdient om je grote lichaam te onderhouden....
Snel genoeg?
Sluit ik me helemaal bij aan.
(alleen vind ik het niet zo'n rare vraag, velen die het zich afvragen namelijk)
Dus TS, het kost je gewoon enkele jaren hard werk. Zwaar trainen met ijzeren discipline, zware gewichten grensverleggend werken, goed eten en goed rusten.
Veel eiwitten en vetten eten, voor beter herstel en groei. Wellicht enkele simpele supps nemen.
ik ben nou al vier jaar aant trainen en heb jaren veel gesport zoals rugby en kickboxen maar door me werk kon dat niet meer (onregelmatig uren)
ik let goed op me voeding zoals ik altijd zeg net voor het kotsen moet je stoppen en drink me eiwiten 3x per dag. ik blijf maar tussen de 86 88 kilo en mijn doelstelling is 95 kilo.
i heb al een kuur gehad maar die is echt naar de kloten gegaan door een keelonsteking (wegegooit geld zeg maar)
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment