Sportschool voor mensen met overgewicht.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Cr1stal View Post
    haha ik zag laatst ook zo een wandelende McDrive op de loopband met 3 km per uur.. Echt hou maar op.. Kon mijn lach niet inhouden..
    Dus dat persoon moet
    A: Maar weer thuis op de bank gaan zitten snacken
    B: Volop keihard starten en gelijk een hartaanval krijgen

Comment

Originally posted by gleke View Post
      Ik vraag me af wat ze gaan doen als ze hun overgewicht kwijt raken (want dat is toch de bedoeling denk ik..) en mager worden.. Iedereen weg sturen omdat ze te mager zijn geworden??

Yep. In Roermond zit ook zoiets, bij het behalen van een gezond gewicht moet je er af.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Yep. In Roermond zit ook zoiets, bij het behalen van een gezond gewicht moet je er af.

Maf beleid zeg.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Proficiat je bent nu helemaal gezond en fit!!! Zoek nu maar een andere sportschool vuile ecto!!!
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Proficiat je bent nu helemaal gezond en fit!!! Zoek nu maar een andere sportschool vuile ecto!!!
            Ben dan benieuwd wat gezond is, 0,0 spier (spierverlies door verkeerd afvallen) in combinatie met nog steeds een hoog vetpercentage of toch anders...

Comment

Gezond en fit hoeft geeneens lijkt me... gewoon niet dik.

Comment

Waar dan?

@Topic: Belachelijkheid ten top
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Dus dat persoon moet
                  A: Maar weer thuis op de bank gaan zitten snacken
                  B: Volop keihard starten en gelijk een hartaanval krijgen
                  C: Naar een gym voor dikke mensen gaan

Gekkigheid daar gelaten, als ik een dikke zeekoe was zou ik hem daar ook lekker gaan chillen met de andere McDonald special verslinders (chicksalads uiteraard), beetje klagen over de rest van de wereld en hoe oneerlijk het allemaal niet is.

Veel beter dan gym in gaan waar mensen eerlijk zijn en hele tijd zeggen dat je dik bent

Vraag me af wat criterium is voordat je weg moet, <20% bf? <15%? BMI van<25? Who knows

Zouden ze ook enorm versterkte loopbanden hebben daar en extra padding voor je jaarring-buikvetlappen zodat die niet in de weg zitten tijdens je macine circuit

Wel echt een heerlijk business plan, je mag komen als je te dik bent, beetje sporten ga je toch niet genoeg van afvallen, dus hoef je niet weg (en mensen zien het dan als voorrecht daar te mogen zijn, zou me niks verbazen als mensen bang zijn om weg te moeten en moedwillig zichzelf saboteren) win-win.

Maar ze houden vast wel rekening met je chocolaatje bij de koffie als je een voedingsschema van 8000calorieen kwijt
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

WTF ??? moet toch niet gekker worden? als je jezelf te dik vind doe er dan iets aan ipv van te klagen, te zagen en excuses te verzinnen...

Comment

Lekkere kontjes!
                      Die mensen hebben zichzelf echt gehandicapt gegeten.
                      Ssssmoking

Comment

Dit is wel sick man, maarja als die mensen daar tenminste kunnen sporten. Is nog altijd beter dat ze op de loopband staan, dan lopend in de rij voor een Big mac.
                        Building to a better me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X