dat weet ik wel mr.c maar de titel topic had het erover dat de lichtere jongens vaker de zwaardere jongens tegenspreken en dat het hem beetje dwars zat
Wie +90kg ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dino21 @ Mrt. 29 2004,19:11)]dat weet ik wel mr.c maar de titel topic had het erover dat de lichtere jongens vaker de zwaardere jongens tegenspreken en dat het hem beetje dwars zat
Ga zelf meestal ff op de pot zitten dan....
Iedereen mag iedereen "tegenspreken" vind ik zolang het onderbouwd en met respect is. Weet zeker dat dat ook voor Sammy geldt.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (pvanderm @ Mrt. 30 2004,12:44)]@ariekanarie:  142 kg  dat lijkt mij meer ariestruisvogel :-)
r
of wel?
als iemand dat weet mag ie het zeggen.....
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (peoples @ Mrt. 30 2004,13:32)]ik denk dat hij een kanarie vergelijkt met een struis vogel die 80 x meer weegt.
of hij vind een struisvogel heel lelijk en dat hij die daarom vergelijkt met jou Â
laat ik dat grapje maar terug nemen he
ik hou wel van dat soort gein,ben zelf ook haantje de voorste met dat soort grappen
greetz
Comment
-
Zit momenteel in de cardiofase...
5 x per week een uur per dag op de crosstrainer.... 4 kilo lichter geworden. Zit nu op 107-108 kg.
Gelukkig geen massaverlies.....
Ga nog 2 maanden door hiermee, zal dan nog een kilo of 4 afvallen maar.... bf is nu 8-9 en dan ....gegege 6-7....
Na de zomer weer vol in de bulk en superzwaar trainen... dan kom ik zo weer naar de 112... Wil eigenlijk 110 met bf 8 (wie niet?)
Groeten,
JWGroeten,
JWL
The Critical Natural
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (JWL @ Apr. 10 2004,11:35)]Zit momenteel in de cardiofase...
5 x per week een uur per dag op de crosstrainer.... 4 kilo lichter geworden. Zit nu op 107-108 kg.
Gelukkig geen massaverlies.....
Ga nog 2 maanden door hiermee, zal dan nog een kilo of 4 afvallen maar.... bf is nu 8-9 en dan ....gegege 6-7....
Na de zomer weer vol in de bulk en superzwaar trainen... dan kom ik zo weer naar de 112... Wil eigenlijk 110 met bf 8 (wie niet?)
Groeten,
JW
grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-