Lezen jullie Muscle fitness of iets dergellijks?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lezen jullie Muscle fitness of iets dergellijks?

De titel zegt het al:

Lezen jullie wel is van die blaadjes?
    mijn vraag is kan je daar echt NUTTIGE info uithalen
    of is het voor een groot deel slap gelul?
    want ik heb hem een paar x gehaald en dingen die je daarin terug ziet worden hier weer heel anders benaderd

Ben benieuwd!

is al eens een topic over geweest d8 ik maar een aantal leden lezen het inderdaad net zoals ik.
    alleen komt meestal beetje het zelfde in te staan, maar ik vind het altijd wel leuk om te lezen in de bus naar school (uurtje reistijd) dus dan heb ik wat te doen aangezien ik geen internet in de bus heb.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Vind het niet veel. Staan soms wel kleine handigheidjes in, maar de meeste zijn al aardig uitgemolken.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

enige wat zulke bladen kunnen is oude dingen in een nieuw jasje stoppen en denken dat ze het wiel overnieuw hebben uitgevonden. Heb er niks aan.

Comment

zowiso leuk om wel is te lezen heb zelf de m&f is wel leuk om wel is wat variatie eruit te halen omdat ik er zelf niet op gekomen zou zijn zeg maar

Comment

Ik heb een abonnement op de Muscle & Fitness en de Sport & Fitness, en soms lees ik de Flex. Af en toe staan er wel leuke/interessante artikelen of trainingsschema's in.
            Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Is wel is leuk om te lezen, maar staat wel veel te veel reclame en saaie stukken in.

Comment

Het is geen fitness magazine meer. Het zijn supplementen catalogussen. Ze verdienen het geld echt niet aan de de mensen die de blaadjes kopen, ze moeten het hebben van reclame.

Anabole supplementen, waarmee je 20kg pakt in 3 weken enzo.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik lees niet.
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X