vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje

wanneer ik 2weken geleden nog 10x100kg bankdrukte had ik vorige week aanzienlijk moeite om de 10x90kg te voltooien. niet dat dat heel erg is, maar das mijn vraag ook niet
    deze week ging het alweer beter naar 7x100kg. maar nu ik dus zegmaar de laaste weken '' achteruit '' ga wordt de spierpijn gewoon echt harde spierpijn terwijl ik dus een paar weken geleden nergens last van had na een training

alles is hetzelfde gebleven kwa oefeningen en reps. maar alleen nu erge spierpijn wat ik daarvoor niet had.

hetzelfde met de rug. dinsdag alleen een paar setjes deads en 3sets chins en heb er nu nog gewoon lastvan. terwijl dat nooit eerder was. ( krijg zelden spierpijn in me rug )

hoe kan dat dat ik er nu zo in 1 keer zo last van krijg?
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Slechte dag, anders gegeten, minder vitamines/mineralen, slecht slapen, alcohol etc etc.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Slechte dag, anders gegeten, minder vitamines/mineralen, slecht slapen, alcohol etc etc.
      slechte dag kan, de rest is niet van toepassing. doordeweeks drink ik nooit. slaap altijd goed. voeding is hetzelfde en wil nog wel eens multi vit. vergeten maar daar kan het nooit aan liggen
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Een week even "off" gaan? Of lichter trainen voor een week..?
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          Een week even "off" gaan? Of lichter trainen voor een week..?
          want?
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            want?
            omdat je lichaam gewoon vermoeid is. een de-load week op zijn tijd kan echt geen kwaad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X