Subtopic voor de dames.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Subtopic voor de dames.

Aangezien er de laatste tijd aardig wat dames lid zijn geworden van BN is het niet een idee om een subforum voor de dames te openen.

Het idee erachter is dat de dames elkaar dan sneller kunnen vinden en ervaringen uit kunnen wisselen.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Leuk idee!
    En zo zijn we gelijk weg uit de mannentopics, whahaha!

Ik zal het spits een beetje afbijten.....
    Ik ben nu sinds 2 weken officieel lid van een sportschool (heb een tijd thuis op zolder getraind maar wilde verder komen en wilde dat niet zonder begeleiding doen) en ik ga zeker 2 keer maar als het qua tijd meezit (moet vaak extra werken op het moment), ga ik 3 keer.
    Probeer dan zoveel mogelijk om de dag te gaan.
    Ik heb een schema gekregen van een instructeur, en dat moet ik 4 weken doen, dan gaan we kijken hoe het verder kan.
    Ik heb hopelijk mijn voeding beter op orde maar vind het gewoon erg moeilijk om de juiste hoeveelheden te eten en zal waarschijnlijk op sommige dagen nog te weinig eten, maar ik doe mijn best.
    Heb inmiddels flink wat pindakaas, noten, meer kip en kwark enzovoort toegevoegd.

Het trainen zelf doet pijn. :P En ik heb soms flink spierpijn gehad, dat wordt nu wat minder.
    "Breeje Jet" zal ik nooit worden en dat hoeft ook niet.

Mannen met goede tips mogen toch wel reageren hopelijk in dit topic??
    Last edited by Beaudien; 03-09-2010, 22:10.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Volgens mij bedoelde Ashley meer een aparte sectie voor dames, in plaats van dat dit topic specifiek voor dames was.

(overigens even voor de zekerheid: Ashley is zelf geen dame)

OT: Geen behoefte aan (maar bedankt dat je aan ons denkt Ash ).
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik denk niet dat het nodig is.. zoveel vrouwen zijn er niet en de meeste zijn beginners en blijven niet lang.. dus je krijgt bijna altijd voedingsschema advies en daar hebben we al onze sectie voor.

Als er vraag naar was, waarom niet, maar die is er niet.

Comment

[QUOTE=Pinada;735219]Volgens mij bedoelde Ashley meer een aparte sectie voor dames, in plaats van dat dit topic specifiek voor dames was.

(overigens even voor de zekerheid: Ashley is zelf geen dame)

OT: Geen behoefte aan (maar bedankt dat je aan ons denkt Ash ).[/

Ik bedoel inderdaad een sectie waarin vrouwen elkaar sneller kunnen vinden, dat betekent dus niet waarin vrouwen alleen op elkaar reageren.

Comment

Heb nooit begrepen waarom er een speciale sectie voor vrouwen moet zijn op andere fora. Alle training en voeding kennis is voor hen hetzelfde als voor mannen. Door een aparte sectie te maken creeer je vaak al snel een terugval in fabeltjes omdat de vrouwen elkaar daar in gaan bevestigen. Dat zou net zoiets zijn als we een aparte sectie voor beachboys gaan maken en die dwazen elkaar blijven bevestigen dat je alleen maar hoeft te cardio'en, arme en buik te trainen ipv fatsoenlijke kennis en voeding te hanteren. Kijk maar naar een forum voor afvallen van paar maanden terug waar het stikte van de vrouwen die sonja bakker, atkins en andere troep volgde en elkaar in bleven bevestigen. Uiteindelijk stonden ze niet meer open voor feiten en hoe het wel moest. Al zouden ze er alleen naar luisteren en verder niks...maar zelfs daar stonden ze niet open voor. Zoiets motten we niet hier krijgen. Er moet nog wel een bepaalde kwaliteit gewaarborgd blijven.

Als je wilt dat er een speciaal sociaal onderonsje voor vrouwen is. Maak dan een sticky topic ofzo in Off-topic waarin geouwehoert kan worden onderling.
            Last edited by Falstyr; 04-09-2010, 10:25.

Comment

Ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt.....het gaat er niet om dat ze daar alleen maar vrouwen dingen bespreken, het gaat erom dat ze elkaar sneller kunnen vinden. Tips etc worden gewoon door iedereen gegeven, man of vrouw.

Als een vrouw een vrouwen probleem zou hebben. Dan is zo een soort subtopic toch de beste plek om het te vragen?

Het valt gewoon op dat de laatste tijd er steeds meer vrouwen komen, leek mij dan wel nuttig om zoiets te starten.

Heeft niks met de kwaliteit van dit forum te maken.

Goed geloof niet dat zulke idieeen op prijs worden gesteld.....dacht misschien voegt het iets toe voor de vrouwen onder elkaar.

Comment

Niet op prijs worden gesteld? Anderen hebben gewoon een andere mening erover dan jij, kan toch? Betekent niet dat je niet meer met ideeën moet komen .

(en ik ben niet zo goed in 'vrouwen onder elkaar', vandaar dat ik er geen behoefte aan heb )
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X