Er bestaan geen domme vragen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    I will correct you: het woordje "mits" betekend "tenzij" dus in kindertaal staat er dan: 5x per week trainen is niet goed in de cut tenzij het krachttraining is. Zo lees ik het dus.

Maar correct me if i'm wrong!

You're wrong. Mits betekent 'op voorwaarde dat', verre van 'tenzij' dus.

MITS (Betekenis/definitie van)
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

damn, ik las gewoon 'retarted moderator', zal het plaatje wel zijn
      ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        You're wrong. Mits betekent 'op voorwaarde dat', verre van 'tenzij' dus.

MITS (Betekenis/definitie van)
        Had al uitleg van dyno gehad. Terwijl ik wist wat "mits" eingelijk betekend heb ik wel eens dat ik woorden in een verkeerde betekenis verwissel.

Nou ja niemand is perfect!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
          Had al uitleg van dyno gehad. Terwijl ik wist wat "mits" eingelijk betekend heb ik wel eens dat ik woorden in een verkeerde betekenis verwissel.

Nou ja niemand is perfect!
          Er is wel eens gezegd tegen mij dat ik niemand ben.........dusssssshaha check m'n avatar..hahaha perfecto toch in 8 maandjes van vetblob naar BB'er.....een gain van ruim 20kilooooo en dito fatloss...............

weer ff ontopic, Optimus
          Ik zou op de rustdagen niet te laag gaan zitten. Je moet de rustdagen zien en beschouwen dus als herstel en oplaaddagen.
          Als je beter herstelt dan zal je ook makkelijker vet kunnen blijven verbranden.

Verder is 't idd zoals Dynobet zegt.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Big motherfucking dude, kun je nog wel door de deur?? of zitten je schouders dan in de weg?!
            ~love what you do, do what you love~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X