Op naar mijn eerste wedstrijd.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op naar mijn eerste wedstrijd.

Ik train nu een jaartje bij Spartacus. En ik heb al zeg ik het zelf goede vooruitgang gemaakt. Ik heb toch wel wat massa gepakt en ik de afgelopen twee maanden 3kg kwijtgeraakt.

Ik ben door mijn sportschool in contact gebracht met John Viveen en hij gaat mij helpen om mijn fysiek goed te krijgen voor mijn eerste wedstrijd. Wij trekken hier een jaar voor uit omdat ik heeeeeeel veel vet kwijt moet voor ik er ook maar aan kan denken om op een podium te gaan staan.

Ik moet werken aan mijn schouders en rug omdat dit alles te smal is ten opzichte van mijn heupen. Qua formaat zei hij dat mijn benen goed zijn maar er zit echt heel veel vet op mijn onderbuik en mijn middel. Die brede heupen en dijen doe ik niet veel aan. Dat is al een en al spier dus moet mijn bovenlichaam groter groeien om dat verschil goed te maken.

Ik ben echt heel benieuwd wat er onder het vet vandaan gaat komen.

Op 10 oktober ga ik kijken in Beverwijk bij de YBF&NABBA wedstrijd. Daar ga ik voor volgend jaar als echte beginner.

Afgelopen zomer is mijn gewicht opgelopen naar 75kg maar ik ben alweer gezakt naar 72. En ik heb opdracht gekregen om na iedere training en half uur cardio te doen. Moet ik mijn hartslag ophoog krijgen naar 134 en daar zien te houden. Dat is ook een aardige opgave aangezien mijn rusthartslag 46 is en ik het met pijn en moeite boven de 100 krijg. Maarja crosstrainer moet dit wel voor elkaar krijgen denk ik. Of gewoon weer aan de tabata's

We gaan dan ook een dieet in elkaar draaien en een trainingschema om mij zo ver te krijgen.

Het staat dus op het punt om een stuk zwaarder te worden. Ik zal ook een stuk sterker moeten worden om meer massa te kunnen maken.

Dus ik ben op weg naar mijn eerste wedstrijd en ik moet zeggen dat ik het reuze spannend vind.
    Attached Files

Ik wens je in elk geval heel veel succes, gewoon door blijven knallen!
    Don't do it L.L. !!!

Comment

Originally posted by alexjoppie View Post
      En ik heb opdracht gekregen om na iedere training en half uur cardio te doen. Moet ik mijn hartslag ophoog krijgen naar 134 en daar zien te houden. Dat is ook een aardige opgave aangezien mijn rusthartslag 46 is en ik het met pijn en moeite boven de 100 krijg. Maarja crosstrainer moet dit wel voor elkaar krijgen denk ik. Of gewoon weer aan de tabata's
      Het zou me niks verbazen als je merkt dat het niet zo moeilijk is om die hartslag te bereiken. Een benadering van je theoretisch maximum hartslag is (220-leeftijd), dus bij jou zou dat ongeveer 182 slagen per minuut zijn. 134 bpm is dan iets boven de 70% van je maximum. Dit is een normaal getal voor medium intensity cardio.

Succes!
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
        Het zou me niks verbazen als je merkt dat het niet zo moeilijk is om die hartslag te bereiken. Een benadering van je theoretisch maximum hartslag is (220-leeftijd), dus bij jou zou dat ongeveer 182 slagen per minuut zijn. 134 bpm is dan iets boven de 70% van je maximum. Dit is een normaal getal voor medium intensity cardio.

Succes!
        Dank je!

Het is niet zo moeilijk alleen doodsaai. Dus zorgen dat mijn Ipod altijd is opgeladen voor cardio

Comment

Of gewoon weer aan de tabata's
          doen! of HIIT
          tenzij je elke dag een half uur doodsaaie standaart cardio wil doen xD
          Calisthenics / Street workout

Comment

succes met je eerste wedstrijd.
            Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              doen! of HIIT
              tenzij je elke dag een half uur doodsaaie standaart cardio wil doen xD
              Ik had het na twee keer gewone cardio al helemaal gehad. Overgestapt op tabata's. Ik moet alleen toch echt een gymboss gaan bestellen want die stopwatch is toch niet echt handig. Als ik het zwaar krijg raak ik de tel kwijt en ga ik de fout in.

Comment

Ik had het na twee keer gewone cardio al helemaal gehad. Overgestapt op tabata's. Ik moet alleen toch echt een gymboss gaan bestellen want die stopwatch is toch niet echt handig. Als ik het zwaar krijg raak ik de tel kwijt en ga ik de fout in.
                misschien eens een jongenman aankijken in de sportschool
                maar gymboss hoor ik goeie dingen over zou ik zeker doen
                Calisthenics / Street workout

Comment

Het is niet zo moeilijk alleen doodsaai. Dus zorgen dat mijn Ipod altijd is opgeladen voor cardio
                  Hoezo? Je behoort zo gefocusseerd te zijn op het opvoeren en hoog houden van je hartslag dat je geen tijd hebt om je te vervelen.
                  Originally posted by IJsBlok View Post
                  jongenman
                  Volgens mij heeft dat geen invloed op Alex d'r hartslag.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                    Hoezo? Je behoort zo gefocusseerd te zijn op het opvoeren en hoog houden van je hartslag dat je geen tijd hebt om je te vervelen.

Ja da's ook zo maar een beetje meer uitdaging is toch wel welkom.

Volgens mij heeft dat geen invloed op Alex d'r hartslag.
                    Hahahaha! Dat klopt helemaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X