Originally posted by Revius
View Post
wat kan een stang hebben?
Collapse
X
-
Vergeet niet je lachspieren te trainen.
-
Originally posted by voedingnl View PostSander Du Burck, hij was toen ongeveer 28 jaar (155 kg). Is ooit ingevallen bij de sterkste man van Nederland en werd daar toen 2e. Heeft (helaas) nooit wedstrijden gedaan.Groeten
Comment
-
Originally posted by voedingnl View PostWaarom zou ik er om liegen!? Ik stond er zelf bij dus ik weet dat het zo was. Omdat het niet voor het oog van een camera gebeurde kan het wel gewoon waar zijn toch?
Die gozer was gewoon oersterk.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by voedingnl View PostWaarom zou ik er om liegen!? Ik stond er zelf bij dus ik weet dat het zo was. Omdat het niet voor het oog van een camera gebeurde kan het wel gewoon waar zijn toch?
Die gozer was gewoon oersterk.
Dat is net zoiets als dat er iemand in Nederland rond loopt die 190 op de boom pakt.Groeten
Comment
-
Sommigen doen het voor de kick en niet voor de publiciteit. Ik heb hem ook alle stenen (ook die van 160kg) netjes op de doos zien leggen. Hij was toen één van de enigen die dat kon (overigens was dat na de invalbeurt bij de sterkste man)
Een van de redenen waarom hij niet meer met de sterkste man wilde meedoen was dat het een grote kliek was en dat alles gewoon niet eerlijk verliep. Een aantal oefenden bijvoorbeeld de onderdelen al 6 maanden met de wedstrijd spullen terwijl de rest van de deelnemers 6 weken van te horen kreeg welke onderdelen er tijdens de wedstrijd moesten worden afgewerkt.
Ik weet niet of dat nu nog zo is, ik praat over een jaar of 15 geleden ofzo.
Die 400 deadlift was tijdens een training in topvorm. Dan kan dat wel eens gebeuren hé
Anyhow, de stang red het wel..
sportieve groet,
marcel
www.voeding.nl
Comment
-
yep, was een beer van 155 kg. Ik vond het zelf niet zo gezond allemaal maar goed.
Had een top van 180 bankdrukken en daar ging hij zo ongeveer meer opwarmen. Beetje frustrerend. Ik brak bijna af en daarna hoorde ik 10 keer eeeeen hopp. Maar goed. Wel leuk om mee te maken inderdaad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-