Good mornings zijn imo het meest compleet daarvoor.. Deadlifts zijn ook goed. Ik weet hoe je hele trainingen eruit zien als je al praat over een spier ontwikkelen door apparaten te gebruiken, volgens mij mis je dan iets.. Train je wel met losse gewichten?
Welk apparaat het beste voor billen?
Collapse
X
-
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
-
Originally posted by Falstyr View PostEn dat doe je met oefeningen waarbij je de hamstrings traint..
Ja, die voel ik nu wél in elk geval.
Ik schrijf de benamingen op van de oefeningen die hier genoemd worden en stap op mijn instructeur af. Wat zal hij blij zijn........
Overigens valt me op dat er geen enkele vrouw te vinden is in de "hoek met losse gewichten en spiegel". Ze doen alleen maar apparaten áls ik er al vrouwen zie."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostTrain je wel met losse gewichten?
Ik doe er wel wat thuis maar dat gewicht stelt niet veel voor.
Volgens mijn instructeur moest ik dus de eerste weken een Full Body schema volgen op apparaten om mijn pezen en gewrichten te laten wennen. Hij had het er wel over om daarna over te gaan naar losse gewichten om beter aan mijn doel te voldoen. En het punt is, ik weet het ook niet. Ik verbeeld me niet dat ik het beter weet dan een instructeur en hij is best een toffe gast, hartstikke bot maar daar kan ik wel tegen. Omdat ik, zoals hij zegt en wat natuurlijk waar is, "geen 18 meer ben" wil hij het opbouwen en niet overhaasten."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostOverigens valt me op dat er geen enkele vrouw te vinden is in de "hoek met losse gewichten en spiegel". Ze doen alleen maar apparaten áls ik er al vrouwen zie.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostOp de sportschool zoek ik een oefening die het meest effectief is voor de billen.
Omdat ik nu (nog) op apparaten train, vraag ik me af welk apparaat dit dus is.
Ik ben dit jaar afgevallen én meer gaan trainen, maar qua billen is er niet veel meer over en het mag graag weer iets voller tonen.
Alvast bedankt!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDan weet je meteen wie er echt traint voor progressie en wie zichzelf voor de gek houdt."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Mohr View Posten dat ene weekje? Je hoeft niet meteen een wereldrecord te vestigen qua gewicht.
Nee, dat is ook zo. Maar deze instructeur gaat binnenkort weg en dan zie ik de bui alweer hangen want verder vind ik ze er allemaal bij een beetje "bijhangen".
Deze was de enige waarvan ik het gevoel had dat hij me een beetje serieus nam."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
zoiets als dit?
filmpje is misschien wat overdone(beetje ero/sexy getint), maar de oefeningen en de spiergroep is relevant.
YouTube - Figure Competition Secrets
en deze:
http://www.youtube.com/watch?v=PGNz53XHc6oLast edited by marnop; 20-09-2010, 13:34.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...16 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: