Welk apparaat het beste voor billen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Good mornings zijn imo het meest compleet daarvoor.. Deadlifts zijn ook goed. Ik weet hoe je hele trainingen eruit zien als je al praat over een spier ontwikkelen door apparaten te gebruiken, volgens mij mis je dan iets.. Train je wel met losse gewichten?
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      En dat doe je met oefeningen waarbij je de hamstrings traint..

Ja, die voel ik nu wél in elk geval.
      Ik schrijf de benamingen op van de oefeningen die hier genoemd worden en stap op mijn instructeur af. Wat zal hij blij zijn........

Overigens valt me op dat er geen enkele vrouw te vinden is in de "hoek met losse gewichten en spiegel". Ze doen alleen maar apparaten áls ik er al vrouwen zie.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by adon1s View Post
        Train je wel met losse gewichten?
        Nee, niet op de sportschool.
        Ik doe er wel wat thuis maar dat gewicht stelt niet veel voor.
        Volgens mijn instructeur moest ik dus de eerste weken een Full Body schema volgen op apparaten om mijn pezen en gewrichten te laten wennen. Hij had het er wel over om daarna over te gaan naar losse gewichten om beter aan mijn doel te voldoen. En het punt is, ik weet het ook niet. Ik verbeeld me niet dat ik het beter weet dan een instructeur en hij is best een toffe gast, hartstikke bot maar daar kan ik wel tegen. Omdat ik, zoals hij zegt en wat natuurlijk waar is, "geen 18 meer ben" wil hij het opbouwen en niet overhaasten.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Overigens valt me op dat er geen enkele vrouw te vinden is in de "hoek met losse gewichten en spiegel". Ze doen alleen maar apparaten áls ik er al vrouwen zie.
          Dan weet je meteen wie er echt traint voor progressie en wie zichzelf voor de gek houdt.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Op de sportschool zoek ik een oefening die het meest effectief is voor de billen.
            Omdat ik nu (nog) op apparaten train, vraag ik me af welk apparaat dit dus is.
            Ik ben dit jaar afgevallen én meer gaan trainen, maar qua billen is er niet veel meer over en het mag graag weer iets voller tonen.
            Alvast bedankt!
            squats

Comment

Squat in de smith machin als je niet met losse gewichten wilt werken.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Dan weet je meteen wie er echt traint voor progressie en wie zichzelf voor de gek houdt.
                En stiekem vind ik het dus best een ding om erbij te gaan staan........ik zie ze dénken, maar ik ga het wél doen.

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                  en dat ene weekje? Je hoeft niet meteen een wereldrecord te vestigen qua gewicht.

Nee, dat is ook zo. Maar deze instructeur gaat binnenkort weg en dan zie ik de bui alweer hangen want verder vind ik ze er allemaal bij een beetje "bijhangen".
                  Deze was de enige waarvan ik het gevoel had dat hij me een beetje serieus nam.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    low box squats

doe het en ervaar een week pijn aan je aars alsof er een 50mm massief stalen buis in je reet is geduwd
                    Hoe weet jij hoe dat aanvoelt????
                    Fuck ordinary,be legendary

Comment

Squats en Lunges, spierpijn en progressie in de bips gegarandeerd
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

meeste spierpijn in billen en hams krijg ik van:
                        full squats (front of back), glute ham bridge, lunges.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

zoiets als dit?
                          filmpje is misschien wat overdone(beetje ero/sexy getint), maar de oefeningen en de spiergroep is relevant.

YouTube - Figure Competition Secrets

en deze:
                          http://www.youtube.com/watch?v=PGNz53XHc6o
                          Last edited by marnop; 20-09-2010, 13:34.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X