Peesontsteking

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Yep Mr C heeft de ideale vrouw

grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Apr. 09 2004,11:32)]Yep Mr C heeft de ideale vrouw  

grtz
      Het is goed dat er een lach achter staat Snipke, anders zou ik vast erg verlegen gaan worden...

@ Arie; Ik had me waarschijnlijk nooit echt in AS verdiept als Curiosio er niet was geweest, maar ik heb zeker niet al mijn info via hem hoor.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Apr. 09 2004,12:07)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Apr. 09 2004,11:32)]Yep Mr C heeft de ideale vrouw  

grtz
        Het is goed dat er een lach achter staat Snipke, anders zou ik vast erg verlegen gaan worden...  

@ Arie; Ik had me waarschijnlijk nooit echt in AS verdiept als Curiosio er niet was geweest, maar ik heb zeker niet al mijn info via hem hoor.  
        vond het altijd al erg apart dat je er zoveel van wist.

vroeg me dus al af of je zelf nou zoveel gebruikt had en of je bodybuildster was aangezien al je kennis.

maak het namelijk weinig mee dat een dame er zo goed over mee kan praten.

@mr C ,je hebt het maar getroffen

en wat dat extreme betreft;hier zit er nog 1 maar ik moet toch wat aangezien ik al een hoop gebruikt heb en 142 kilo weeg.

we'll keep up the good work!

greetz

Comment

Dag luitjes,

Heb nog niet eerder iets gepost, beetje browsen enzo, maar het moest er een keer van komen.

Ontstekingsremmers doen precies dat, de ontsteking remmen en dus niet verhelpen.

Diclofenac is een middel dat je vaak (bij een eerste bezoek) krijgt van de arts bij ontstekingen. Zelf een keer gehad bij een slijmbeurs ontsteking in de schouder (volgende keer vraag ik direct om een spuit). Meestal helpt het niet echt en blijf je last houden (omdat de ontsteking dus niet overgaat).

De enige remedie is zorgen dat de ontsteking overgaat en dat kan alleen met rust en heel voorzichtig trainen zodat de pees niet geïrriteerd raakt.

Je zou Arnica Montana (30K) eens kunnen proberen, dat is een homeopathisch middel dat in de US veel gebruikt wordt bij sport blessures. Verkrijgbaar bij de apotheek, weet niet of je er een recept voor nodig hebt, maar anders kun je dokter ff vragen.

Grtz,
          RexM

Comment

Eerste post en meteen een zinnige...

Thanks voor de tip. Gebruik nu een week of 1,5 glucosamine en ook die pillen van de dokter. Hebb gewoon door getraind, wel met een polsband, en moet zeggen dat het een heel stuk beter gaat.
            Heb nauwelijks last meer dus heb goede hoop dat ik er snel helemaal vanaf ben.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@Curosio
              Wat denk je van een éénmalige cortisone infiltratie,dit kan de ontsteking er volledig uithalen en na 10 tot 14 dagen kan je terug beginnen trainen.

Comment

Zulke injecties kan je beter niet laten doen squat. Het vreet de infectie weg, maar tast ook je gezonde weefsel aan.
                Alleen in het uiterste geval moet je dit overwegen.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik wordt liever niet geprikt...
                  Als ik het zelf doe ok maar als een ander met een naald mijn richting in komt...

Greets...

Comment

@Mr C

Wat ook goed kan helpen bij onstekingen is Midalgan Koel. (tis een zalf in een groen witte tube). Dit zorgt voor verkoeling bij het aanbrengen en heeft een ontstekingsremmende werking.

Ik heb dit ooit is gekocht (bij de DA drogist) na aanraden van een ambulance broeder. Het heeft mij erg geholpen te herstellen van een onsteking in me linkerschouder.

Suc 6 ermee...

groeten
                    Mind over Matter.... Focus is everything!

Comment

Thanks voor de tip Phreak!

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X