Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb nog niet eerder iets gepost, beetje browsen enzo, maar het moest er een keer van komen.
Ontstekingsremmers doen precies dat, de ontsteking remmen en dus niet verhelpen.
Diclofenac is een middel dat je vaak (bij een eerste bezoek) krijgt van de arts bij ontstekingen. Zelf een keer gehad bij een slijmbeurs ontsteking in de schouder (volgende keer vraag ik direct om een spuit). Meestal helpt het niet echt en blijf je last houden (omdat de ontsteking dus niet overgaat).
De enige remedie is zorgen dat de ontsteking overgaat en dat kan alleen met rust en heel voorzichtig trainen zodat de pees niet geïrriteerd raakt.
Je zou Arnica Montana (30K) eens kunnen proberen, dat is een homeopathisch middel dat in de US veel gebruikt wordt bij sport blessures. Verkrijgbaar bij de apotheek, weet niet of je er een recept voor nodig hebt, maar anders kun je dokter ff vragen.
Thanks voor de tip. Gebruik nu een week of 1,5 glucosamine en ook die pillen van de dokter. Hebb gewoon door getraind, wel met een polsband, en moet zeggen dat het een heel stuk beter gaat.
Heb nauwelijks last meer dus heb goede hoop dat ik er snel helemaal vanaf ben.
@Curosio
Wat denk je van een éénmalige cortisone infiltratie,dit kan de ontsteking er volledig uithalen en na 10 tot 14 dagen kan je terug beginnen trainen.
Zulke injecties kan je beter niet laten doen squat. Het vreet de infectie weg, maar tast ook je gezonde weefsel aan.
Alleen in het uiterste geval moet je dit overwegen.
Wat ook goed kan helpen bij onstekingen is Midalgan Koel. (tis een zalf in een groen witte tube). Dit zorgt voor verkoeling bij het aanbrengen en heeft een ontstekingsremmende werking.
Ik heb dit ooit is gekocht (bij de DA drogist) na aanraden van een ambulance broeder. Het heeft mij erg geholpen te herstellen van een onsteking in me linkerschouder.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment