F*ck Sonja Bakker!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by The Phoenix View Post
    Ik bedoelde eingelijk dat je dan maar moest bewijzen dan mannen van 100+ geen kleine piemels hebben!

Maar dat ik het woordje gay gebruikte is om jou te laten weten dat ik geen interesse heb in de lengte van je penis! snappie?

Ik wilde je net een fotootje mailen,......m'n vrouw vond het ook al wat vreemd .......hahaha. TOPPER!!!!!!!!
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
      Als dit beaudien is mag ze komen keuren:

www.dumpert.nl - Dumpert Boobcamp #2
      Ziet er best goed uit. Maar tis Beaudien nie, Beaudien heeft ballet gedaan...

YouTube - Oksana Grishina 2010 Arnold

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
        Echte mannen wegen 100+ dus dat...
        Falstyr en ik mogen dus onze kans grijpen, mischien geeft ze dan ook wat tips voor ons om 12kg af te vallen en -3,5% vetpercentage laten zakken.
        Ik wil haar niet eens met een stok aanraken. van mij mag je haar hebben.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Ik wil haar niet eens met een stok aanraken. van mij mag je haar hebben.

Volgens mij zit je nu een beetje te jokken he? Even wat meer eieren eten en 1000mg test prop er in jagen, wedden dat je wil...? haha lol.

Als je nog moest eten Fal, als je eetlust nu weg is,...sorry....

Comment

• 1000mg test is beetje veel. Deed 500 elke 5 dagen en was genoeg. Maar zelfs daarvan had ik niet de behoefte elke vrouw te moeten bespringen. Heb behoorlijke high standards waar een vrouw aan moet voldoen. Dus van een bakker loop ik niet warm. Eetlust heb ik nog niet verloren...die was al verloren sinds ik wakker werd :P

Comment

• Koet i koet ouwe!
              Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                Ziet er best goed uit. Maar tis Beaudien nie, Beaudien heeft ballet gedaan...

YouTube - Oksana Grishina 2010 Arnold

hahaha echt knap dat ze dat kan maar ze heeft wel een dom nummer uitgekozen dat er totaal niet bij past.

Comment

• Zozo als die bij mij komt word het nog een lange nacht met veel explosiefieteit.

Ghehehe, well lekker gespierd is ze wel, en ook zo lekker lenig
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by Kevin72 View Post
                    Ik weet het al!!!!

Die mensen zijn gewoon ingehuurd joh!Dat is het!
                    natuurlijk en ze komen eerst van te voren je kasten vol met troep gooien enz. enz.
                    Het is allemaal in scene gezet!
                    Toch??
                    Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X