Hardlopen reactie lichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hardlopen reactie lichaam

hallo iedereen,

Als men gaat joggen wat word er nu allemaal in het lichaam aangemaakt wat verhoogd er wat word er verlaagd ?
    Wat ik al heb ondervonden is dat ik meer goesting heb, dus dit wijst duidelijk op een toename van testosteron.

Mvg
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Endorphine
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

is dat alles ??

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
        hallo iedereen,

Als men gaat joggen wat word er nu allemaal in het lichaam aangemaakt wat verhoogd er wat word er verlaagd ?
        Wat ik al heb ondervonden is dat ik meer goesting heb, dus dit wijst duidelijk op een toename van testosteron.

Mvg
        Beetje vreemde redenatie.

is dat alles ??
        Catecholamines, glucagon, mijn piemel, serotonine en dopamine en waarschijnlijk nog duizend andere stofjes die omhoog gaan. Denk trouwens eerder dat je testosteron omlaag gaat. Waarom ik dat denk weet ik niet. Weet jij het?
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
          mijn piemel,
          Dus als ik het goed begrijp jog jij altijd met een stijve?

Comment

Hij loopt zijn pik achterna

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
              Hij loopt zijn pik achterna
              Zou jij ook doen hoor als je de limburgse schoonheden ziet!

Comment

Lactaat (door anaerobe glycolyse) waardoor je spieren verzuren,
                endorphine
                adregene stoffen die vetverbranding stimuleren
                stresshormoon (cortisol?) wordt vrijgemaakt
                noradrenaline en adrenaline worden als reactie op cotrisol vrijgemaakt

en wel honderd dingen meer

Comment

Originally posted by maxime View Post
                  Lactaat (door anaerobe glycolyse) waardoor je spieren verzuren,
                  endorphine
                  adregene stoffen die vetverbranding stimuleren
                  stresshormoon (cortisol?) wordt vrijgemaakt
                  noradrenaline en adrenaline worden als reactie op cotrisol vrijgemaakt

en wel honderd dingen meer
                  Yep,

en dat betekent dus,...lager testosteron en spierafbraak.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    Beetje vreemde redenatie.

Catecholamines, glucagon, mijn piemel, serotonine en dopamine en waarschijnlijk nog duizend andere stofjes die omhoog gaan. Denk trouwens eerder dat je testosteron omlaag gaat. Waarom ik dat denk weet ik niet. Weet jij het?
                    Heb altijd al geweten dat jij een korte had
                    Nee effe serieus, van 4 keer per week 3 a 5 km te joggen gaat mijn neukhormoon toch niet naar beneden ik heb vele meer goesting ik voel het o.a in mijn polsen en mijn vriendin kan me niet meer bijhouden

Comment

jij voelt in je polsen dat je goesting hebt?
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                        jij voelt in je polsen dat je goesting hebt?
                        verzuring van het vele rukken...

Ik krijg het eerder in mijn vingers en schouder van die enorme diameter en lengte. Maar niet iedereen is even goed gesteld natuurlijk.

Ps: don't take this seriously, ik ga er natuurlijk niet zo te koop me lopen. Beetje bescheidenheid en respect om solidair te zijn met de minder-bedeelden.
                        Last edited by Genjuro; 28-09-2010, 20:00.
                        the one and only tabata overlord

Comment

Heb altijd al geweten dat jij een korte had
                          Nee effe serieus, van 4 keer per week 3 a 5 km te joggen gaat mijn neukhormoon toch niet naar beneden ik heb vele meer goesting ik voel het o.a in mijn polsen en mijn vriendin kan me niet meer bijhouden
                          Hoe doe je dat? Nou ben ik geen vent, dus misschien is het wel iets heel logisch, waarvan ik gewoon geen weet heb doordat ik een vrouwtje ben, maar ik vind het wel bijzonder.

Overigens, dat het niet omlaag gaat, wil niet zeggen dat het omhoog gaat. En dat je meer 'goesting' hebt, wil ook niet meteen zeggen dat het omhoog gaat. Misschien zit je wel gewoon lekkerder in je vel door het rennen. Of iets dergelijks.

Originally posted by Genjuro View Post
                          verzuring van het vele rukken...

Ik krijg het eerder in mijn vingers en schouder van die enorme diameter en lengte. Maar niet iedereen is even goed gesteld natuurlijk.

Ps: don't take this seriously, ik ga er natuurlijk niet zo te koop me lopen. Beetje bescheidenheid en respect om solidair te zijn met de minder-bedeelden.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X