Bloated

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bloated

Hey,
    ik heb tegenwoordig altijd een bloated gevoel en uiterlijk
    Ik eet veel, 4000 kcal per dag. Mijn ontbijt bestaat uit 1400 kcal en dan voel ik me bloated, terecht. Alleen deze bloated buik houd de hele dag aan, hij steekt echt uit terwijl mijn vetpercentage niet echt omhoog is gegaan. Is dit normaal? en ik ben bang dat dit dadelijk permanent is, dat mijn buik nooit meer normaal wordt? is dat ook zo?

Is gewoon teken dat je vocht vasthoudt. Je eet waarschijnlijk veel koolhydraten en die houden vocht vast in de spieren. Ik zou veel water drinken (zorgt ervoor dat je meer vocht verliest) en evt in de ochtend minder koolhydraten eten en meer vet zodat je die bloat niet hebt tijdens de dag.
    @ ketIF

Comment

Probeer je maaltijden is meer te verdelen en deel je ontbijt ook is in 2en.
      1400 kcals als ontbijt heb je veel minder aan dan 2x700 en dat zal je vooruitpuilende buik ook zo ervaren.
      Face your demons...........

Comment

hmm oke bedankt, ik zal mijn ontbijt splitsen. Weet iemand ook of dit permanent kan worden?

Comment

Zolang je verder clean(natural) traint en het puur de voeding is die je buik bolt zal er weinig aan de hand zijn en trekt dat vanzelf weer bij mettertijd.
          Zijn het flink gegroeide spieren en ingewanden(ook de aansturende spieren van de darmen e.d.) dan wordt het vrij lastig om van de bollere buik af te komen. Ik heb een wat bollere buik met erg dikke buikspieren en opgerekte pezen/banden en zie er dus ook droog nog dik uit, moet echt mijn shirt uit doen om te laten zien dat ik niet dik ben.

Dus iets kleinere maaltijden nemen en vooral met maaltijden die erg veel vocht opnemen en niet teveel je buik trainen in een bulk.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

femera nemen

Comment

Kan ook een gluten allergie zijn. Wissel eens met verscheidene koolhydraat producten. Ik weet van mezelf dat ik ook opgeblazen ben na het eten van brinta terwijl havermoutvlokken dat niet doet.

@Spuitjunkie
              Tyft eens een eind op met je kut adviezen en onzin posts die nergens op slaan.

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                femera nemen
                Jij begint me echt steeds meer te irriteren! er word een normale vraag gesteld en jij komt met het advies om een antikanker middel te gebruiken. (ja ik heb het even opgezocht om te zien wat je nu weer adviseerd)

Vraag aub een ban aan of houd wijs je mond.

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                  femera nemen
                  Net zoals The Phoenix zegt, stop met zulke zielige woorden.
                  September 2010! There we gooooooo!!!
                  No Rollbacks!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                    jij komt met het advies om een antikanker middel te gebruiken. (ja ik heb het even opgezocht om te zien wat je nu weer adviseerd)

ji heb duidelijk geen verstand van AI

voor de opic, ik zou minder zout eten en brood vermijden melk ook , eet goede kh bronnen rijst pasta

ajuuusss

Comment

Het zal wss het meest liggen aan de producten die je neemt. Drink je veel melk? Skip die melk eens een keer, melk is meestal de boosdoener als je er veel van neemt. Je kan er ook voor kiezen om een deel van je carbs om te wisselen voor vetten. Daarnaast altijd letten op zaken als zoutinname. Eet je genoeg groene groenten? Probeer eens elke dag 200gr broccoli en wat wortelen extra te eten.. Als ik 2 dagen niet op m'n groenten let heb ik ook een pens van het eten.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

eet je veel brood met vleeswaren?
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                          Jij begint me echt steeds meer te irriteren! er word een normale vraag gesteld en jij komt met het advies om een antikanker middel te gebruiken. (ja ik heb het even opgezocht om te zien wat je nu weer adviseerd)

Femera is fatburner geen kankermedicijn.
                          maakt natuurlijk niet uit, tis nog steeds idioot om iemand zo'n zwaar middel aan te bevelen.

Comment

Ik weet van mezelf dat ik ook opgeblazen ben na het eten van brinta terwijl havermoutvlokken dat niet doet.

Klopt als je je brinta even laat staan heb je een brood zo dik is het bijna terwijl havervlokken nauwelijks uitzetten.
                            Face your demons...........

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              Femera is fatburner geen kankermedicijn.
                              maakt natuurlijk niet uit, tis nog steeds idioot om iemand zo'n zwaar middel aan te bevelen.
                              was ook een grap jonge rustig maar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X