Bloated

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik eet bijna geen brood, soms 2 sneetjes op een dag. Wel drink ik nog melk erbij,
    op een trainingsdag drink/eet ik zon 1.5 liter melk (700 ml bij brinta, 700 ml shake) maar anders niet echt, soms als tussendoor een half litertje op de universiteit.

gluten-allergie? lijkt me erg sterk, heb er nooit last van gehad en at GIGANTISCH veel als ontbijt vroeger voordat ik trainde en dat was dan allemaal (wit)brood met zoete zooi (zon 12-14 sneetjes).

@marnop: dikkere darmspieren? dus minder buik dan in bulk? apart om dat te horen, ik doe zoiezo niet zoveel buik omdat ik daar niet echt in geloof, ik doe deadlifts en als je vet% laag genoeg is zie je je abs toch wel

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
      Ik weet van mezelf dat ik ook opgeblazen ben na het eten van brinta terwijl havermoutvlokken dat niet doet.

Klopt als je je brinta even laat staan heb je een brood zo dik is het bijna terwijl havervlokken nauwelijks uitzetten.
      dit ga ik even proberen, de ene ochtend puur brinta ontbijt (mijn ontbijt is: 700 ml melk met 200 gr brinte met rozijnen en een banaan en whey)

en de andere ochtend een groot havermout ontbijt met ongeveer zelfde kcal, kijken wat het oplevert.

Comment

ben je misschien lactose intollerant? als je dat bent, en je drinkt toch melk of andere zuivel, dan raakt je buik opgeblazen.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik heb dat ook vaak opgeblazen gevoel meestal als ik te veel eet of soms ook gewoon als ik niet eens veel eet superirritant lijk je echt zo'n dikke gast ;$ moet je dus heletijd je buik inhouden hehe ;p

Comment

Ik merk het ook wel in de bulk. Mijn maag/bovenbuik is relatief meer opgeblazen de gehele dag en zeker na het nuttigen van mijn maaltijd. Het ziet er niet zo uit, maarja na 1 à 2 uurtjes is het allemaal wel weer normaal. Ik hecht er niet teveel waarde aan. Ik inderdaad proberen wat minder kcal te nemen met je ontbijt door het op te delen. Verder gewoon lekker blijven eten zolang het maar zo schoon mogelijk is

Verdwijnt "de opgeblazen buik" ook niet bij je gedurende de dag?
            Last edited by Iron Mind; 02-10-2010, 09:55.
            "Straight outta gym"

Comment

nee het blijft!

Comment

Weet je ook of je het alleen krijgt bij het eten van bepaalde dingen? Of krijg je het alleen direct na je ontbijt en blijft het de hele dag? Verder.. Heb je ook nog steeds een opgeblazen buik nadat je wakker wordt oftewel je maag ongeveer 7-8 uur niet bijgevuld is?
                Last edited by Iron Mind; 02-10-2010, 10:19.
                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X