Voor de spiegel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Unexist View Post
    Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul
    hahahahahahahah die is fucking goed

Boven de elf beslist zelf.. maar die is oud.

Comment

Originally posted by Revius View Post
      wanneer krijgen we nou pics van je dochter? gaat ze met je mee trainen?
      die 2de vraag kwam ook al in mij op.

nu maar weer ONtopic.
      Bij ons is ongeveer 20% vrouw wat in het kracht honk zit en het is altijd leuk om te zien hoe die bezig zijn, 9 van de 10 van deze groep is dan ook serieus bezig.
      Bij ons word bijna iedereen met respect behandelt helaas was ik laatst bezig met wat testjes (Voor school) en toen zag ik een vrouw (had jij kunnen zijn) back extension doen.
      riep 1 jochie naar zijn vriend, moet je rechts eens kijken (en je kon dus goed de billen van die vrouw zien).
      Persoonlijk heb ik er niks op tegen als je ffies wilt kijken, maar schreeuw dit dan niet door de sportschool vind ik gewoon niet netjes.

verder maakt het mij niks uit of jij met 2kilo bezig bent of met 20kilo ik zal gewoon altijd mij voor doen als spiegel(behandel jij mij normaal dan doe ik dat ook, help jij mij dan help ik ook maar stoot je mij aan en dan zonder sorry te zeggen dan zal ik ook niet voor jou uitkijken en moet je niet gek opkijken dat ik wel eens wat aanstoot van je of wat laat vallen).
      En de meeste mensen die ik vaak zie die zeg ik gewoon gedag en soms maak ik er wel eens een praatje mee.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by gameface View Post
        hahahahahahahah die is fucking goed

Boven de elf beslist zelf.. maar die is oud.
        deze ken ik ook al heel lang hoor
        Calisthenics / Street workout

Comment

Jongens zet af en toe de computer eens uit en ga naar buiten.. allemaal meisjes!!!

OT:
          volgens mij ben je wel van je onzekerheid af na 3 paginas digi-flirten
          Ssssmoking

Comment

Zijn ze buiten?? Kd8 alleen via internet.

Comment

Originally posted by gameface View Post
              Zijn ze buiten?? Kd8 alleen via internet.
              Whehe dat zijn de meisjes voor doordeweeks, de weekendmeisjes zijn er met een klein uurtje..
              Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                J
                OT:
                volgens mij ben je wel van je onzekerheid af na 3 paginas digi-flirten
                Nou.......ik heb wel de slappe lach gehad, in elk geval!!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  die 2de vraag kwam ook al in mij op.
                  Omdat jij in aanmerking komt voor schoonzoon, zal ik even antwoorden......
                  Nee, zij traint niet mee, helaas voor jou is ze totaal niet sportief.
                  Met fietsen naar school heb je het wel gehad.
                  Zij kan echt zuchten als ik met mijn sporttas weer richting gym ga......
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ok dismissed
                    Groeten

Comment

Vrouwen voel zich wat meer begluurd als er naar ze gekeken wordt. Maar ik vraag me af of er echt meer naar vrouwen gekeken wordt dan naar mannen (of ze moet gigantisch mooi lichaam hebben). Maar ik kijk ook naar mannen die trainen hoor. Kijken hoe veel ze tillen, wat ze doen, hoe de techniek is etc. Ik verveel me altijd te pletter tussen de reps en oefeningen door dus kijk gewoon maar om me heen. Valt weinig anders te ziebn
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Beaudien,
                        Ik train ook tussen de kerels, geen problemen mee. Ze kijken wel, maar ik kijk net zo hard terug
                        En als ik het idee heb dat ik in de weg sta zeg ik ook gewoon "als je vind dat ik in de weg sta, moet je het zeggen". Vaak is de reactie dat ze het juist wel leuk vinden dat er ook een vrouw traint!
                        Ook vind ik het relaxt dat de meeste mannen wel bereid zijn mij te helpen of tips te geven.
                        En op de vraag of er ook BN'ers trainen in de sportschool moet je even op het forum zoeken naar de topic "waar train jij", daar hebben al veel mensen vertelt waar ze trainen.
                        Succes met de mannen

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          ok dismissed

Maar haar moeder is wel sportief!!

Comment

maakt niks uit hoor, als je maar niet naast iemand gaat staan die dumbel flies ofzo aan het doen is,, maar dat snap je zelf ook

Comment

Ja, ik sloeg gisteren zelf bijna iemand een kaakslag met mijn dumbbell, maar ik zei netjes sorry.

Comment

oh en ga niet als vele oudjes voor het raam staan om naar een groepsles te kijken. vervolgens in de weg te staan voor iemand die aan het bankdrukken is. ik ben dan zo iemand die dan even het uiteinde van de barbel in je zij zal parkeren. :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X