Voor de spiegel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aha! was jij dat gisteren!!

Nee hoor, dat doe ik nooit.
    Ik kom binnen, doe mijn ding, en ga weer weg. Er zijn zat mensen die in deze gym komen voor de sociale contacten maar daar heb ik eigenlijk geen behoefte aan.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Sinds mijn schemaatje is uitgebreid moet ik dus ook met losse gewichten voor de spiegel trainen.
      En oh ja, ik heb best een grote mond, maar ik zeg eerlijk dat ik me best opgelaten voel. Omdat ik a) de enige vrouw ben b) ook nog "op leeftijd" c) ik het gevoel heb dat ik de aldaar trainende heren in de weg sta.

Natuurlijk ga ik onverdroten door en trek een hoofd waarbij je mijn opgelaten gevoel helemaal niet ziet, maar toch.
      Ik vroeg me dus af.......vinden de heren het inderdaad een beetje storend als daar een vrouw staat (met natuurlijke in mijn geval minimale gewichten ) en aan de dames hier, hebben jullie daar ook last van of zit het gewoon in mijn hoofd?

Ben benieuwd!!
      Zit echt tussen je oren. Niets van aantrekken en gewoon doortrainen. Anders kun je net zo goed thuis blijven.

Ik heb gisteren in plaats van bij mijn eigen sportschool een keer een dag pas bij one fitness gehaald omdat ik geen zin had om naar almere te rijden. En daar heb ik aardig wat blikken gekregen. Vooral toen ik ging deadliften. Als ik me daar iets van had aangetrokken had ik die 80kg niet omhoog getrokken.

Comment

Ik train in een hardcore gym en daar trainen genoeg dames met losse gewichten.
        Sexy stuff
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Vooral leuk als je een oefening zwaarder en beter doet dan die patsertjes.

Zo ben ik bijvoorbeeld blij dat er geen Ashley's of Pinada's bij mij rondlopen. Ik zou mij echt een patsertje voelen dan. Ik weet het, het slaat nergens op... maar toch

Maar vind het wel altijd kicken als er wat dames aan bezig zijn in het krachthonk
          Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post

Zo ben ik bijvoorbeeld blij dat er geen Ashley's of Pinada's bij mij rondlopen. Ik zou mij echt een patsertje voelen dan. Ik weet het, het slaat nergens op... maar toch
            Moet je ons eens samen zien trainen, weet zeker dat je dan geen gewicht meer van de grond afkrijgt

Comment

Originally posted by sf01 View Post

Maar vind het wel altijd kicken als er wat dames aan bezig zijn in het krachthonk

Waarom zou je je dan een patsertje voelen?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Goede vraag Pinada... ik weet dat het nergens op slaat... gewoon gevoel.
                Fear is the mind killer

Comment

Nog een vraag dan: waarom zou je je een patsertje voelen als je Ashley ziet trainen? Of heb je dat bij iedere willekeurige vent?
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                    Nog een vraag dan: waarom zou je je een patsertje voelen als je Ashley ziet trainen? Of heb je dat bij iedere willekeurige vent?

Comment

Misschien denkt hij ook dat Ashley een vrouw is!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

bij ons trainen er geen vrouwen met gewichten alleen cardio en groepslessen
                        "There is a difference between knowing the path and walking the path."
                        Bruce Lee

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Misschien denkt hij ook dat Ashley een vrouw is!
                          Je moet de pm eens zien die ik af en toe krijg.....ik lach me dood

Comment

ehm ja... dacht inderdaad dat Ashley een vrouw was... excuses.

zucht.... FAIL
                            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Je moet de pm eens zien die ik af en toe krijg.....ik lach me dood
                              zet eens wat van die pm's in 'het topic zonder naam'
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Je weet toch wat pm betekent?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X