Dag veel eten compenseren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dag veel eten compenseren

Goeden avond,

Ik heb soms van die dagen dat ik suuperveel honger heb dus bv. dubbele portie brinta neem ofzo. Echter eet ik daarom op zo'n dag meer calorien dan ik nodig heb. Valt dit te compenseren door deze dag dan extra cardio te gaan doen, dat ik die extra calorieën weer verbrand?

Bedankt

Tuurlijk compenseer je dit met cardio.

Comment

Heerlijk toch dat je alweer honger heb, als je maar gezond eet.
      Anders minder eten.
      Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Waarom compenseren? Je wilt toch groeien? Soms ietsje meer eten maakt imo niet veel uit, zolang het geen vaste gewoonte wordt om om de dag extra te eten. Honger is toch een teken van je lichaam.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik eet altijd teveel
          Mind is everything.

Comment

tja... wat is teveel he?

Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat je lijf mogelijk aan je eetritme moet wennen. Zeker als je maar een paar grote eetmomenten hebt. Je lijf moet dan nog even wennen erop te vertrouwen dat er op tijd genoeg eten binnen komt...

Is dat het niet, dan eet je misschien gewoon te weinig. Het is ook goed om naar je lijf te luisteren (soms
            Fear is the mind killer

Comment

nja honger is een groot woord maar ik ben kinda food addict hehe heb dus soms zeg maar 1 uur na de maaltijd alweer zin in de volgende :$ en ik eet vaak extra brinta dat vind ik zo lekker. maar zoals vandaag zit ik aan de +-3700 kcal terwijl me behoefte van bulken bij 3200max ligt. Word je dan niet vet?

Comment

probeer het te herleiden... zijn het specifieke dagen? traindagen.. dagen na training?

500 kh boven je bulk intake lijkt me wel fors... lijkt me dat je dat niet al te vaak wilt doen als je een beetje clean wilt bulken.
                Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                  probeer het te herleiden... zijn het specifieke dagen? traindagen.. dagen na training?

500 kh boven je bulk intake lijkt me wel fors... lijkt me dat je dat niet al te vaak wilt doen als je een beetje clean wilt bulken.

Ja min of meer altijd maar alleen als ik niks te doen heb qua afleiding (saaie lessen zijn geen afleiding + reizen ook niet) haha maar tijdens sporten nergens last van. ja klopt mijn doel is wel droog blijven word dus zo nog ff wat cardio doen hehe.

maar het kan ook komen dat ik alleen s'avonds groente eet en voor de rest brinta brood kipfilet ei noten en wat fruit dat, die vullingswaarde laag ligt ofzo?

Comment

Iemand nog een idee?

Comment

Ach gewoon vreten en als je vetniveau stijgt ga je paar maal hard lopen in het bos.Zo verhoog je toch gewoon je caloriebehoefte
                      Fuck ordinary,be legendary

Comment

Dit zal misschien wat gek klinken, maar waarom eet je dan geen sperziebonen, champignons en der (of een combinatie hiervan met wat citroensap)?
                        Behoorlijke volume en weinig calorieën, kan je op deze manier brinta laten staan.
                        Het is maar een idee, hoor!

Comment

klink een beetje alsof je emo eet.
                          Ik heb ook van die tijden gehad hoor. Kon gewoon geen tv meer kijken zonder ondertussen iets te kanen.
                          Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by tommy1980 View Post
                            Ach gewoon vreten en als je vetniveau stijgt ga je paar maal hard lopen in het bos.Zo verhoog je toch gewoon je caloriebehoefte
                            Oh Oké ! Ik eet liever meer en beweeg wat meer dan minder bewegen en minder eten. Maar wist niet zeker of Kon

maar er moet toch wel Minimaal 2,5 uur tussen maaltijd zitten?

Comment

Originally posted by Sinner View Post
                              Dit zal misschien wat gek klinken, maar waarom eet je dan geen sperziebonen, champignons en der (of een combinatie hiervan met wat citroensap)?
                              Behoorlijke volume en weinig calorieën, kan je op deze manier brinta laten staan.
                              Het is maar een idee, hoor!
                              Ja dat is ook een goede! En champions zijn heerlijk
                              bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X