Dag veel eten compenseren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sf01 View Post
    klink een beetje alsof je emo eet.
    Ik heb ook van die tijden gehad hoor. Kon gewoon geen tv meer kijken zonder ondertussen iets te kanen.
    Emo eet? Wat houd dat in
    nee klopt best vervelend maarja

Comment

HAha vet ik ben dan een emo-suiker-junk!
      Ik heb die honger met name met snoep en niet met brinta.
      Zou graag meer honger hebben, nu is het vaak wegdrukken met water en een misselijke gezichtsuitdrukking.
      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Martardt View Post
        Emo eet? Wat houd dat in
        nee klopt best vervelend maarja

Emo eter, iemand die eet om emoties te onderdrukken, het verzadigde gevoel geeft dan een betere stemming. Als ze dan gepest worden omdat ze te dik zijn, wat ze ook echt zijn, dan gaan ze weer meer eten omdat ze zielig zijn en troost zoeken in eten.

Die dikkertjes zie je ook terug bij Sonja Bakker, ze werden zo gepest met het dik zijn dat ze nog maar meer gingen vreten. Hoe vetter je bent hoe zachter het pesten aankomt denk ik,....kweetnie.

Raar volk die vetkleppen.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Emo eter, iemand die eet om emoties te onderdrukken, het verzadigde gevoel geeft dan een betere stemming. Als ze dan gepest worden omdat ze te dik zijn, wat ze ook echt zijn, dan gaan ze weer meer eten omdat ze zielig zijn en troost zoeken in eten.

Die dikkertjes zie je ook terug bij Sonja Bakker, ze werden zo gepest met het dik zijn dat ze nog maar meer gingen vreten. Hoe vetter je bent hoe zachter het pesten aankomt denk ik,....kweetnie.

Raar volk die vetkleppen.
          oooh haha nee dat ben ik niet :") (zover ik weet hehe) houd gewoon van eten xD

ja zieke gedachtes hebben die mensen en dan eten ze ook nog alleen maar slechte dingen...

bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X